* Skravletråd - assistert befruktning *

Det er lov å spørre om ja, er PCOS :)
Men har klart å få eggstokka fri for gamle egg og cyster, så legen på Ullevål ble overraska da han tok ultralyd :)
Så har fått vekk de typiske PCOS eggstokka :) Så veldig fornøyd :)
Så bra da, sånn egentlig :happy:
 
Ja, veldig. Kanskje jeg endelig kommer videre, etter 11 år :)
 
Jeg krysser alt som krysses kan jeg :) Ganske lei av prøvetilværelsen.
 
Ja, ammet lenge, fikk tilbake mens i fjor sommer, men sluttet ikke å amme før i februar. Så ble lenger mellom søsken forsøket enn planlagt. Frøkna var veldig avhengig av ammingen..
Akkuratt.. har dere fått startet på søskenforsøk nå? Håper jo å amme lengst mulig, så om det er 5-6 mnd ventetid så gjør det ikke noe, samtidig som jeg kjenner at jeg begynner å bli klar for det selv om hun er langt ifra klar..
 
Tida går på en måte fort... og på en måte veldig sakte nå... :rolleyes:
Åtte uker til uka med egguttak begynner, og jeg er mildt sagt meget spent...
 
Akkuratt.. har dere fått startet på søskenforsøk nå? Håper jo å amme lengst mulig, så om det er 5-6 mnd ventetid så gjør det ikke noe, samtidig som jeg kjenner at jeg begynner å bli klar for det selv om hun er langt ifra klar..

Ja, vi fikk starte i mai, kunne startet i april, men syklus krasjet med påske. Men nå har jeg egg på frysa. Det er kort ventetid på fryseforsøk
 
Hei :) Vet ikke om dette er rett sted å spørre, men dere damer har jo svaret på det meste :)

Kan noen fortelle meg hva stjernene over nicket vårt betyr, hvorfor nioen har mange og noen har få selvom de har lik status (flørter, betatt osv av forumet). Jeg har forsøkt å søke på det, men det som kommer opp er såpass gammelt at det ikke ser ut til å stemme... :p
 
Det har jeg lurt på også, jeg har fått to stjerner nå.


Nå er Synerella i hus, så nå blir det spennende utover. Men mensen må komme først :sorry:
 
Det har jeg lurt på også, jeg har fått to stjerner nå.


Nå er Synerella i hus, så nå blir det spennende utover. Men mensen må komme først :sorry:
Du har fått 3 stjerner nå :) Så at du hadde 2 tidligere. Jeg har også 3 stjerner. Men jeg er "forelsket i forumet" og du "flørter med forumet". Ikke at jeg vet hva som må til for dette heller da...
 
Du har fått 3 stjerner nå :) Så at du hadde 2 tidligere. Jeg har også 3 stjerner. Men jeg er "forelsket i forumet" og du "flørter med forumet". Ikke at jeg vet hva som må til for dette heller da...

Ehm, den stjerna har kommet nå :eek:
Ikke lett å forstå seg på alt :sorry: Men har akkurat tippa 200 innlegg, kanskje jeg fikk tre da :confused005
 
Ehm, den stjerna har kommet nå :eek:
Ikke lett å forstå seg på alt :sorry: Men har akkurat tippa 200 innlegg, kanskje jeg fikk tre da :confused005
Kanskje... Aner ikke.. Har vært på 3 stjerner leeeenge... Ikke at det er så viktig, hadde bare vært greit å skjønne hva greia var. Skulle vært en oversikt et eller annet sted på forumet. (Kan hende det er det assa, men jeg har lett og finner ingenting...)
 
Kanskje... Aner ikke.. Har vært på 3 stjerner leeeenge... Ikke at det er så viktig, hadde bare vært greit å skjønne hva greia var. Skulle vært en oversikt et eller annet sted på forumet. (Kan hende det er det assa, men jeg har lett og finner ingenting...)

Jeg har ikke sett etter heller jeg :sorry: Lagde meg ny bruker for ikke så lenge sida, for forrige bare tulla. Den var fra 2007, eller noe sånn, men med 22 innlegg, så gjorde ikke så mye. Trengte jeg måtte ha ett sted med likesinnende kjente jeg. Og forumet jeg har vært på, er så stille og dødt nå... :( Så kom inn hit.
 
Jeg har ikke sett etter heller jeg :sorry: Lagde meg ny bruker for ikke så lenge sida, for forrige bare tulla. Den var fra 2007, eller noe sånn, men med 22 innlegg, så gjorde ikke så mye. Trengte jeg måtte ha ett sted med likesinnende kjente jeg. Og forumet jeg har vært på, er så stille og dødt nå... :( Så kom inn hit.
Hadde veldig mye glede av forumet under forrige forsøk og graviditet <3
 
Hadde veldig mye glede av forumet under forrige forsøk og graviditet <3


Jeg bare måtte finne ett forum der det var andre. Og da var WCE som fikk meg hit:)
Også i 2007 om jeg ikke husker feil, men kom aldri inn i forumet da, men nå ville jeg ha en plass med aktive.
 
Back
Topp