* Skravletråd - assistert befruktning *

Nei, uttak i morgen og innsett fredag
Altså; denne spenningen er uutholdelig!
Så spennende! Hold meg gjerne oppdatert på hvor mange egg du får ut [emoji256] håper de fanger gullegget [emoji173]
 
Så spennende! Hold meg gjerne oppdatert på hvor mange egg du får ut [emoji256] håper de fanger gullegget [emoji173]
Takk! Dør av spenning nå!
Det ble telt 17 folikler i går, men kan jo ikke regne med at alle er brukbare. Siden dette er første forsøk har jeg jo heller ikke noe å sammenligne med, så jeg føler meg helt i løse luften i forhold til hva slags forventninger jeg kan ha. Aner jo virkelig ingen ting!
 
Takk! Dør av spenning nå!
Det ble telt 17 folikler i går, men kan jo ikke regne med at alle er brukbare. Siden dette er første forsøk har jeg jo heller ikke noe å sammenligne med, så jeg føler meg helt i løse luften i forhold til hva slags forventninger jeg kan ha. Aner jo virkelig ingen ting!
Hurra! 11 egg ut! Nå er det bare å vente i spenning til innsett fredag! :) :) :)
 
Hurra, hurra! Altså, HVOR heldig kan man bli?!
Ett 4-delt egg satt inn og hele 7 skal dyrkes videre til blastocyst og forhåpentligvis gå på frys! :) :) :)
Er helt overveldet! :)
Så heldig du var! Satser på at det gir deg både en nå og kanskje en eller flere søsken senere [emoji256] [emoji173] [emoji64]
 
Det ser dessverre dårlig ut her...begynte å begynte å blø i dag, 11 dager etter innsett...:(
 
Det ser dessverre dårlig ut her...begynte å begynte å blø i dag, 11 dager etter innsett...:(

Æsj da[emoji17][emoji17] har du testa? Man kan jo blø selvom man er gravid!
 
Nei, har ikke testet men jeg har spontanabortert mange ganger, og blod har kun betydd en ting for min del. Kombinert med smerter er Jeg temmelig sikker. Testdato var ikke før fredag, så jeg hadde ingen planer om å teste enda
 
Nei, har ikke testet men jeg har spontanabortert mange ganger, og blod har kun betydd en ting for min del. Kombinert med smerter er Jeg temmelig sikker. Testdato var ikke før fredag, så jeg hadde ingen planer om å teste enda
Håper det er festeblødning:happy:
 
Flere som ventet på ammeslutt og mensen tilbake for å starte på nytt ?:oops::rolleyes:
 
Jeg er veldig ny i denne IVF jungelen, starta på spray i mars 2013, men avbrøt av personlige årsaker og endte i samlivsbrudd...
Meeen, nå er det sånn, at med ny (og bedre) mann, så skal det startes opp igjen. Spray start er satt til august, uke for egguttak er på plass, og ca startdag på sprøyter. Kommer garantert til å ha mye spørsmål og ting jeg lurer på, så da kommer jeg inn hit.

Hei hei alle sammen :)
 
Jeg er veldig ny i denne IVF jungelen, starta på spray i mars 2013, men avbrøt av personlige årsaker og endte i samlivsbrudd...
Meeen, nå er det sånn, at med ny (og bedre) mann, så skal det startes opp igjen. Spray start er satt til august, uke for egguttak er på plass, og ca startdag på sprøyter. Kommer garantert til å ha mye spørsmål og ting jeg lurer på, så da kommer jeg inn hit.

Hei hei alle sammen :)
Velkommen!
Så hyggelig med oppstart! Håper du får en god opplevelse! Kan jeg spørre hva som er årsaken til IVF?
 
Da er mensen tilbake og nytt mål er ammeslutt og vekt nedgang. Skal ringe klinikken denne uken og høre ifht ventetid.
 
Det er lov å spørre om ja, er PCOS :)
Men har klart å få eggstokka fri for gamle egg og cyster, så legen på Ullevål ble overraska da han tok ultralyd :)
Så har fått vekk de typiske PCOS eggstokka :) Så veldig fornøyd :)
 
Back
Topp