* Skravletråd - assistert befruktning *

Noen som har erfaringer å dele vedr progynova? Jeg er så skeptisk på om den i det hele tatt fungerer, fordi jeg aner ikke hvilke symptomer osv som er vanlig:eek:
 
I går ble vi henvist til assistert befruktning, og jeg kjenner på en lettelse samtidig som det er tungt å vite at ventetiden blir lang og økonomien pr. tidspunkt ikke er tilstrekkelig nok til å ta det privat.

Noen av dere som har vært innom assistert befruktning på Haukeland den siste tiden, og kan si noe om ca ventetid?
 
I går ble vi henvist til assistert befruktning, og jeg kjenner på en lettelse samtidig som det er tungt å vite at ventetiden blir lang og økonomien pr. tidspunkt ikke er tilstrekkelig nok til å ta det privat.

Noen av dere som har vært innom assistert befruktning på Haukeland den siste tiden, og kan si noe om ca ventetid?
Vanligvis skal man kunne gå inn på helsenorge.no å se, men akkurat nå er tjenesten nede.. :) varierer noe voldsomt fra sted til sted.
 
er det vanlig å bi litt i ulage av alle disse sprøytene?
jeg kjenner jeg er litt der at jeg nesten glefser til alle, å blir så vanvittig fort irritert, og irriterer meg av alt. husker ikke at jeg ble slik sist. :-/
 
er det vanlig å bi litt i ulage av alle disse sprøytene?
jeg kjenner jeg er litt der at jeg nesten glefser til alle, å blir så vanvittig fort irritert, og irriterer meg av alt. husker ikke at jeg ble slik sist. :-/
Jeg ble også sånn hver gang [emoji58][emoji58]
 
Jeg ble også sånn hver gang [emoji58][emoji58]
er det vanlig å bi litt i ulage av alle disse sprøytene?
jeg kjenner jeg er litt der at jeg nesten glefser til alle, å blir så vanvittig fort irritert, og irriterer meg av alt. husker ikke at jeg ble slik sist. :-/

Samme her. Skikkelig unntakstilstand i heimen. Mannen klarer heldigvis å skjønne at det er hormonene og ikke meg som snakker ;)
 
Samme her. Skikkelig unntakstilstand i heimen. Mannen klarer heldigvis å skjønne at det er hormonene og ikke meg som snakker ;)
Gått å høre at jeg ikke er alene da [emoji4] mannen mente jeg var en smule hormonell, å da ble jeg bare sint. Uten at jeg helt skjønte hvorfor, føler meg som et hormontroll [emoji85]
 
Hva gjør dere for å få tiden til å gå mellom forsøk? :)
 
Hva gjør dere for å få tiden til å gå mellom forsøk? :)

Prøver å finne på så mye aktiviteter som mulig, spesielt i helgene[emoji1303][emoji5] og leve helt som normalt!
 
Jeg har endelig kommet igang med trening igjen. Prøver å få til noen økter i uka. Utenom det sliter jeg også med å få tiden til å gå, er nemlig ikke flink til å strikke, sy eller hekle :p
Herlig! Jeg trener også, det har alltid vært en felles aktivitet for mannen og meg :)
Hvor i ivf prosessen er du? :)
 
Herlig! Jeg trener også, det har alltid vært en felles aktivitet for mannen og meg :)
Hvor i ivf prosessen er du? :)
Jeg og mannen trener også sammen når han ikke er på fotballtrening :happy: Vi har akkurat fått brev i posten om time, så vi skal på forsamtale 06.03. Hvor langt er dere i prosessen? :happy:
 
Jeg og mannen trener også sammen når han ikke er på fotballtrening :happy: Vi har akkurat fått brev i posten om time, så vi skal på forsamtale 06.03. Hvor langt er dere i prosessen? :happy:
Så spennende med forsamtale :) Lykke til!
Vi venter på oppstart av det sjette forsøket vårt.
 
Gratulerer med kvinnedagen alle dere flotte og sterke damer her på assistert! ❤️
 
Back
Topp