* Skravletråd - assistert befruktning *

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei,

Nå har jeg vært her en stund, og har savnet en skravletråd for alle oss som på et eller annet vis hører til på assistert, selv om vi er på ulike steder i prosessen. :)

Jeg tenkte at vi kunne ha vår egen skravletråd, så man kan skravle om både assistert befruktning, eller hverdagen, eller blomster, eller ferie eller hva som helst. :D (Eller morsomme bilder.)

Innimellom er det sikkert flere enn meg som bare har litt behov for å skravle litt. ❤️
 
Last edited:
God idé! Jeg har idag funnet frem alt sommertøy, og prøvd det..... stusselig greier. Trodde ikke jeg hadde lagt på meg såååå mye ifbm de to forsøkene som har vært. Men det har jeg. Noe hat skjedd siden sist sommer :-/

Så her blir det fokus fremover! ;)
 
God idé! Jeg har idag funnet frem alt sommertøy, og prøvd det..... stusselig greier. Trodde ikke jeg hadde lagt på meg såååå mye ifbm de to forsøkene som har vært. Men det har jeg. Noe hat skjedd siden sist sommer :-/

Så her blir det fokus fremover! ;)

Jeg har så lett for å legge på meg, så jeg er veldig spent på hvordan kroppen reagerer på alle hormonene. :confused:

Heldigvis finnes det mye lette og løse sommerklær da. :D Og du har jo en god del uker frem til sommeren er her for fullt, så det kan jo bli bra med fullt fokus en periode nå.
 
God idé! Jeg har idag funnet frem alt sommertøy, og prøvd det..... stusselig greier. Trodde ikke jeg hadde lagt på meg såååå mye ifbm de to forsøkene som har vært. Men det har jeg. Noe hat skjedd siden sist sommer :-/

Så her blir det fokus fremover! ;)
Det er skapgnomen. Han går gjennom skuffer og skap iløpet av natta og syr klærne litt mindre for hver dag;) :D
 
Jeg er forøvrig skikkelig tung i magen idag. Hadde litt vann i buken, men fyttirakkern. Ser ut som om jeg er 6 mnd gravid!!! Hihi:) Godt jeg kjøpte de gravidebuksene etter lapraskopien. Føler meg som en gassfylt spekkball.
 
ImageUploadedByBV Forum1432149207.797430.jpg
 
Hahahahaha :)
 
Har tre stabler med klær til Fretex og ett par oppbevaringsbokser med klær jeg håper en dag passer.
Har forøvrig en "hemmelig" pose med klær jeg tenker å bruke når jeg blir gravid igjen.

Må rett og slett starte å trene igjen. Er kun 165 høy, så noen ekstra kilo synes godt på meg.. Veier 63 kilo. Tenker -5 kilo hadde vært passe. (Har gått opp 8-9 kilo siden jeg traff mannen for 3 år siden. Dét kommer jeg aldri til å fortelle ham ;)).

Huff, dette ble ett klageinnlegg. Sorry. :(
 
Har tre stabler med klær til Fretex og ett par oppbevaringsbokser med klær jeg håper en dag passer.
Har forøvrig en "hemmelig" pose med klær jeg tenker å bruke når jeg blir gravid igjen.

Må rett og slett starte å trene igjen. Er kun 165 høy, så noen ekstra kilo synes godt på meg.. Veier 63 kilo. Tenker -5 kilo hadde vært passe. (Har gått opp 8-9 kilo siden jeg traff mannen for 3 år siden. Dét kommer jeg aldri til å fortelle ham ;)).

Huff, dette ble ett klageinnlegg. Sorry. :(

Er lov å klage i en skravletråd altså, selv om jeg synes ikke du klaget jeg da.

Har noen kilo ekstra jeg og, som har kommet lenge etter at jeg ble sammen med mannen. :p Føles noen ganger som klærne har krympet i kjøleskapet her og. :rolleyes:
 
Jeg er forøvrig skikkelig tung i magen idag. Hadde litt vann i buken, men fyttirakkern. Ser ut som om jeg er 6 mnd gravid!!! Hihi:) Godt jeg kjøpte de gravidebuksene etter lapraskopien. Føler meg som en gassfylt spekkball.

Haha! Føler deg så veldig. Jeg klarte nesten ikke å røre meg da jeg var på det verste. Å gå i trapper var en stor utfordring. Jeg vraltet rundt :p Tenkte faktisk på preggisbuksene du skrev om.
 
Jeg er forøvrig skikkelig tung i magen idag. Hadde litt vann i buken, men fyttirakkern. Ser ut som om jeg er 6 mnd gravid!!! Hihi:) Godt jeg kjøpte de gravidebuksene etter lapraskopien. Føler meg som en gassfylt spekkball.

Jeg ser flere sier at gravidklær er kjekt under forsøk, så det er jo litt greit å være forberedt på. :D Men er du sykemeldt eller skal du på jobb? Kjenner at jeg ikke vil gå på jobb med stor mage under forsøk liksom, det er jo litt tidlig å dele nyheten da. :p :confused: Litt tidlig for meg å uroe meg for det da. :rolleyes:
 
Jeg ser flere sier at gravidklær er kjekt under forsøk, så det er jo litt greit å være forberedt på. :D Men er du sykemeldt eller skal du på jobb? Kjenner at jeg ikke vil gå på jobb med stor mage under forsøk liksom, det er jo litt tidlig å dele nyheten da. :p :confused: Litt tidlig for meg å uroe meg for det da. :rolleyes:
Jeg bare elsker gravidebuksene mine fra h&m. Billige og kjempedeilige:) Jeg er sykemeldt frem til testdato. Ble overstimulert og fikk beskjed om å ta det litt med ro. Helt greit for meg. Klarer jo ikke å sitte pga trykket i eggstokkene. Hehe:) Og i tillegg pleier jeg å bli forstoppet, så det hjelper jo ikke akkurat på magestørrelsen. Hehe:) Men nå spiser jeg 2 kiwi morgen og kveld sammen med litt biola:)
 
Jeg ser flere sier at gravidklær er kjekt under forsøk, så det er jo litt greit å være forberedt på. :D
kanskje det er gravidbukse jeg bør investere i til jeg skal på jobb etter innsett? Mange av buksene mine som jeg kan bruke på arbeid er så stram i livet og de andre jeg har faller utenfor retningslinjene for hva vi har lov til å bruke :eek:
 
Jeg bare elsker gravidebuksene mine fra h&m. Billige og kjempedeilige:) Jeg er sykemeldt frem til testdato. Ble overstimulert og fikk beskjed om å ta det litt med ro. Helt greit for meg. Klarer jo ikke å sitte pga trykket i eggstokkene. Hehe:) Og i tillegg pleier jeg å bli forstoppet, så det hjelper jo ikke akkurat på magestørrelsen. Hehe:) Men nå spiser jeg 2 kiwi morgen og kveld sammen med litt biola:)

Høres veldig greit ut at du skal ta det med ro ja. :) Og greit å holde magen hjemme, så roer det seg forhåpentligvis litt ned når du får i deg kiwi og væske. :D
 
kanskje det er gravidbukse jeg bør investere i til jeg skal på jobb etter innsett? Mange av buksene mine som jeg kan bruke på arbeid er så stram i livet og de andre jeg har faller utenfor retningslinjene for hva vi har lov til å bruke :eek:

Virker som flere synes det er kjekt, men det varierer jo veldig fra person til person hvordan man reagerer på stimuleringen også. :)
 
Virker som flere synes det er kjekt, men det varierer jo veldig fra person til person hvordan man reagerer på stimuleringen også. :)
Sist hadde jeg bare uttak, med lavere dose medisiner enn jeg skal ha nå, og jeg brukte bare mannens aaalt for store joggebukser i flere dager etter uttaket fordi det var så ømt og oppblåst.. så derfor tenker jeg kanskje det er verdt et forsøk :)
 
Kjekt med skravletråd. Jeg venter så på mensen, den skal lissom komme i dag, håper virkelig den gjør det, skal begynne på sprøyter på dag to eller tre, er sååå spent og nervøs, andre forsøk nå, gruer meg sykt til sprøyter morgen og kveld.. Bahhh... Veldig kjekt med sprøyteskrekk nå kjenner jeg ;/
 
Back
Topp