* Skravletråd - assistert befruktning *

Er så lykkelig over å være gravid, samtidig som jeg vet at det blir noen "skumle" uker fremover! Jeg er så redd for å miste og gleder meg til første trimester er overstått. Jeg vet terminen er 8.juni og egguttaket var 13.september. Stemmer det da at jeg er 4+4 i dag?? Har lite å si egentlig, men når man er skrullete og nedtellingen allerede er begynt så er det viktig å vite nøyaktig :nailbiting::joyful:
 
Er så lykkelig over å være gravid, samtidig som jeg vet at det blir noen "skumle" uker fremover! Jeg er så redd for å miste og gleder meg til første trimester er overstått. Jeg vet terminen er 8.juni og egguttaket var 13.september. Stemmer det da at jeg er 4+4 i dag?? Har lite å si egentlig, men når man er skrullete og nedtellingen allerede er begynt så er det viktig å vite nøyaktig :nailbiting::joyful:
gratulerer som gravid
med uttak 13/9 stemmer det at du er 4+4 idag ja
 
Er så lykkelig over å være gravid, samtidig som jeg vet at det blir noen "skumle" uker fremover! Jeg er så redd for å miste og gleder meg til første trimester er overstått. Jeg vet terminen er 8.juni og egguttaket var 13.september. Stemmer det da at jeg er 4+4 i dag?? Har lite å si egentlig, men når man er skrullete og nedtellingen allerede er begynt så er det viktig å vite nøyaktig :nailbiting::joyful:

Gratulerer så masse med graviditet [emoji173]️ skjønner veldig godt redselen for å miste, tror vi alle ivfere kjenner på disse følelsene!
Jeg er nå 8+5 og er fremdeles like redd!
 
Gratulerer så masse med graviditet [emoji173]️ skjønner veldig godt redselen for å miste, tror vi alle ivfere kjenner på disse følelsene!
Jeg er nå 8+5 og er fremdeles like redd!
Tusen takk:Heartred gratulerer til deg også:gen014 prøver så godt jeg kan å tenke på andre ting, men det er jammen ikke lett!
 
Hvordan regner man hvilken uke man er i egentlig ? Jeg hadde sist mens 10/8. Jeg hadde uttak 26/9 og innsett 28/9.
 
Hvordan regner man hvilken uke man er i egentlig ? Jeg hadde sist mens 10/8. Jeg hadde uttak 26/9 og innsett 28/9.

Regn uttaksdato som unnfangelse i kalkulatoren/appen! Ifølge BV sin er du 2+5[emoji5]

Du var 2+0 på uttak og 2+2 innsett [emoji5] så du er 5 dpo idag[emoji5]
 
Heisann, helt ny her og håper jeg kan skravle med dere?

Jeg har pcos, en datter fra tidligere forhold som ble til på 1.AIH forsøk. Har nå vært prøver med ny mann i ca 18mnd. Skal til forsamtale om 2 uker, blir godt å endelig være i gang selv om det sikkert går noen mnd før oppstart.

Noen som vet hvor lang ventetid det er på Haukeland?
 
Vet ikke hvem jeg skal spørre, så håper kanskje dere har noen gode råd :)

Har fått "tilbud" om vannkopper til lillemann fra nabojenta. Føler at det hadde vært deilig å "bli ferdig med det", og ikke få det midt i et evt svangerskap eller barseltid. Jeg har hatt det som litten, og har også hatt helvetesild, så burde være imun. Er bare redd for at det kan påvirke "ruging". Skal ha innsett på torsdag. Hva tror dere? Hadde dere tatt sjangsen?
 
Vet ikke hvem jeg skal spørre, så håper kanskje dere har noen gode råd :)

Har fått "tilbud" om vannkopper til lillemann fra nabojenta. Føler at det hadde vært deilig å "bli ferdig med det", og ikke få det midt i et evt svangerskap eller barseltid. Jeg har hatt det som litten, og har også hatt helvetesild, så burde være imun. Er bare redd for at det kan påvirke "ruging". Skal ha innsett på torsdag. Hva tror dere? Hadde dere tatt sjangsen?
Så lenge du har hatt det som liten skal det gå helt fint, da er du så og si immun[emoji4] Det er veldig veldig sjeldent å få vannkopper flere ganger så kjør på du[emoji4]
 
Så lenge du har hatt det som liten skal det gå helt fint, da er du så og si immun[emoji4] Det er veldig veldig sjeldent å få vannkopper flere ganger så kjør på du[emoji4]
Tenkte det jeg også, men ble plutselig usikker.. Men da satser jeg på at han smittes i dag :D
 
Måtte ta Rubella vaksine før IVF. Andre som måtte det?
Jepp jeg også måtte ta den[emoji4] Mangler du antistoffer må man ta den da røde hunder under svangerskap gir høy risiko for fosterskader.
 
Velkommen inn hit :)

ingen erfaring med inseminering, men har blitt gravid med ivf etter flere års prøving uten hell. Mistet desverre, men da vet jeg iallefall at jeg kan bli gravid. Det er deilig å komme et steg videre når tiden går. Håper at dere lykkes raskt! [emoji173]

Fint å høre at du ble gravid ved IVF.
 
Back
Topp