* Skravletråd - assistert befruktning *

Hei jenter! Har dere hatt ei fin helg? Hvordan går det med utfordringen for juni? Kan denne tråden brukes for å få opp antall innlegg? :D

For de av dere som ikke har fått med dere utfordringen for Juni, kan lese mer om den her. Mulig å vinne fiiiine premier! ;)
 
Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)
 
Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)

I dag skulle jeg vært med å sommerfest på jobben, men er sykemeldt og formen nekter. I morgen skal vi i bursdag til sambos onkel. Skal prøve å være der litt, så drar vi når jeg blir sliten. Søndag blir det vel å ligge rett ut på sofaen tenker jeg [emoji6]
 
I dag skulle jeg vært med å sommerfest på jobben, men er sykemeldt og formen nekter. I morgen skal vi i bursdag til sambos onkel. Skal prøve å være der litt, så drar vi når jeg blir sliten. Søndag blir det vel å ligge rett ut på sofaen tenker jeg [emoji6]

Åh, kjedelig du ikke får vært med på sommerfesten, men det blir vel flere anledninger. Viktig å ta godt vare på deg selv og de små i magene, heller spare kreftene til i morgen. :) Kos deg på bursdagsfest, spis kake for meg også! ;)
 
Åh, kjedelig du ikke får vært med på sommerfesten, men det blir vel flere anledninger. Viktig å ta godt vare på deg selv og de små i magene, heller spare kreftene til i morgen. :) Kos deg på bursdagsfest, spis kake for meg også! ;)

Ja, nå er det de små som prioriteres [emoji6]
Skal kose meg så godt jeg kan i morgen, og hvis jeg spiser kake, skal det være for deg [emoji847][emoji513]
 
Ah... ligger her på badegulvet og dagdrømmer...
Er 3 dpo og som normalt klaffet kosen veldig bra med eggløsning. Jeg vet jo at det ikke er noe håp for en ventespire uansett.. Lurer på om jeg noen gang vil slippe å automatisk ha kontroll over hvilken syklusdag jeg er på? :smiley-ashamed005

Håper dere har en deilig sommerkveld :greet025
 
Ah... ligger her på badegulvet og dagdrømmer...
Er 3 dpo og som normalt klaffet kosen veldig bra med eggløsning. Jeg vet jo at det ikke er noe håp for en ventespire uansett.. Lurer på om jeg noen gang vil slippe å automatisk ha kontroll over hvilken syklusdag jeg er på? :smiley-ashamed005

Håper dere har en deilig sommerkveld :greet025

Bevar håpet! :Heartred
 
Sitter her og regner over spray og tror jammen meg at jeg har fått en flaske for lite!?:eek:
Har to flasker synarela. Kan dere hjelpe meg å tenke? En flaske rekker til 60 spray. Jeg hadde oppstart 15.juli og har fire spray pr dag. To morgen oh to kveld. Det rekker vell da 15 dager. To flasker rekker da 30 dager. Men jeg skal ikke på ul før 21.aug. det rekker jo ikke, eller?
What to do?:anyone:banghead::angelic:
 
Sitter her og regner over spray og tror jammen meg at jeg har fått en flaske for lite!?:eek:
Har to flasker synarela. Kan dere hjelpe meg å tenke? En flaske rekker til 60 spray. Jeg hadde oppstart 15.juli og har fire spray pr dag. To morgen oh to kveld. Det rekker vell da 15 dager. To flasker rekker da 30 dager. Men jeg skal ikke på ul før 21.aug. det rekker jo ikke, eller?
What to do?:anyone:banghead::angelic:

Skal du begynne på sprøyter før eller etter UL?
 
Usikker, må regne på det. Men da burde jeg få beskjed fra sykehuset om det?:smiley-ashamed008

Det ble kanskje nevnt på opplæringen, eller kanskje det står i papirene dine? Det er uansett vanlig prosedyre å gå fra fire til to spray ved sprøytestarten, så tipper du har nok jeg :)

For sikkerhets skyld kan du jo alltids sende de en mail og spørre ;)
 
Det ble kanskje nevnt på opplæringen, eller kanskje det står i papirene dine? Det er uansett vanlig prosedyre å gå fra fire til to spray ved sprøytestarten, så tipper du har nok jeg :)

For sikkerhets skyld kan du jo alltids sende de en mail og spørre ;)

Fant ingenting i papirene, men ringte de etter de åpnet igjen etter sommeren. De la visst ut resept for henting i doser, så jeg kunne hente ut to flasker først og så to nye ved neste uthenting:cat:
Takk for svarenexsmile9xsmile9
 
Da har vi høstet ut 5 egg i dag, håper alle overlever til blasto! Innsett på mandag [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ spennende [emoji1373][emoji1373]
 
Back
Topp