* Skravletråd - assistert befruktning *

Da har vi høstet ut 5 egg i dag, håper alle overlever til blasto! Innsett på mandag [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ spennende [emoji1373][emoji1373]
Hvordan har det gått med deg?
 
Det har gått kjempe fint [emoji173]️ kun 1 egg som overlevde, en perfekt liten blasto som jeg ruger på enda! 5+0 i dag [emoji1][emoji1]
Gratulerer. Så deilig! Trenger bare ett gullegg. Når har du fått TUL?
 
Gratulerer. Så deilig! Trenger bare ett gullegg. Når har du fått TUL?

Ja det er helt fantastisk!! Hadde kjemisk de 2 forrige rundene så dette er helt sykt [emoji173]️[emoji173]️ HCG i går på 2083 19dpo! Har ikke bestilt TUL enda :) må vell kanskje gjøre det nå??
 
Ja det er helt fantastisk!! Hadde kjemisk de 2 forrige rundene så dette er helt sykt [emoji173]️[emoji173]️ HCG i går på 2083 19dpo! Har ikke bestilt TUL enda :) må vell kanskje gjøre det nå??
Så bra. Får håpe det holder helt i mål denne gangen.
Kanskje greit å bestille til omkring 7 uker. Satte ikke klinikken din opp da du ringte inn ift resultat?
 
Så bra. Får håpe det holder helt i mål denne gangen.
Kanskje greit å bestille til omkring 7 uker. Satte ikke klinikken din opp da du ringte inn ift resultat?

Ja vi krysser fingrene [emoji173]️
Bor så langt unna klinikken så tar TUL der jeg bor [emoji4]
 
Ja vi krysser fingrene [emoji173]️
Bor så langt unna klinikken så tar TUL der jeg bor [emoji4]
Like greit det. Trodde man ofte fikk henvisning fra klinikken om man ikke tok der.
 
Like greit det. Trodde man ofte fikk henvisning fra klinikken om man ikke tok der.

Jeg fikk rekvisisjon, så skal jeg bestille time selv! Har bare vært litt i ørska og egentlig ikke helt trodd at jeg faktisk er gravid så har avventet med bestilling[emoji23]
 
Jeg fikk rekvisisjon, så skal jeg bestille time selv! Har bare vært litt i ørska og egentlig ikke helt trodd at jeg faktisk er gravid så har avventet med bestilling[emoji23]
Det skjønner jeg godt. Tryggest å vente liksom, slippe måtte avbestille...
 
Jepp, siden jeg har hatt så mange "falske" forhåpninger i det siste er jeg litt mer avventende denne gangen [emoji3][emoji111]️
Full forståelse for det!
Nektet kjæresten å være med på UL sist for han skulle få slippe en ny UL uten bankende hjerte og jeg var jo sikker på at vi ikke ville få se det...
 
Fikk se lille bebisen på ultralyd i dag med ett lite bankende hjerte [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Herlig[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️[emoji173]️
 
Sprøytedag 6 med bemfola og gått på orgalutran i tillegg de to siste dagene.. Kjennes ut som om jeg har dårlig plass nedi der, rett og slett trangt. Ubehag og ømt.. Humørsvingninger i hytt og pine, og jeg gråter lettere enn vanlig i disse dager.. Er så sliten, og kjenner at fredag kl 10 og kontrolltimen vi skal på da kjennes langt unna. Håper virkelig det er egg å hente etter kontroll, og at jeg slipper flere sprøyter utenom EL-sprøyta.. Dette tar på..
 
Sprøytedag 6 med bemfola og gått på orgalutran i tillegg de to siste dagene.. Kjennes ut som om jeg har dårlig plass nedi der, rett og slett trangt. Ubehag og ømt.. Humørsvingninger i hytt og pine, og jeg gråter lettere enn vanlig i disse dager.. Er så sliten, og kjenner at fredag kl 10 og kontrolltimen vi skal på da kjennes langt unna. Håper virkelig det er egg å hente etter kontroll, og at jeg slipper flere sprøyter utenom EL-sprøyta.. Dette tar på..

Føler med deg. Ivf-karusellen er tøff! Nå er det bare to dager igjen til fredag da, så håper jeg alt ser bra ut da [emoji5]
 
Føler med deg. Ivf-karusellen er tøff! Nå er det bare to dager igjen til fredag da, så håper jeg alt ser bra ut da [emoji5]

Takk, det håper virkelig jeg også, for dette her er slitsomme greier:)
 
Håper kontrollen til fredag går bra.
 
Back
Topp