* Skravletråd - assistert befruktning *

Så heldig venninnen din er som har deg. [emoji813]red Får håpe du blir å strikke til din egen mageboer etterhvert. :)
Takk[emoji171] Håper og krysser fingrene [emoji171][emoji7]
 
Du har ikke mulighet til å legge deg ute i sola og være kvalm i stedet da? :p Slå to fluer i en smekk, bli brun OG ligge. ;)

God bedring!

Det er i utgangspunktet en god ide! [emoji6] Men føler varme gjør meg kvalmere så syns det er mer behagelig å fryse litt [emoji15][emoji300]️ Må ta kalde dusjer osv.... så uvant for meg. Orker ikke kose sambo engang for han er for varm...
 
Takk vennen [emoji8] Er for en god sak [emoji176]
Det er sant[emoji7] Verdens beste grunn så det er jo verd det[emoji171][emoji171] Men slitsomt er det jo, skulle ønske du kunne være i litt bedre form da[emoji11][emoji11][emoji11] Satser på at den kvalmen går seg til etter uke 12[emoji11][emoji6] Gleder meg til ny update fra deg på fredag[emoji171][emoji171][emoji171][emoji171]
 
Strikker kjoler til tvillingjentene til en venninne [emoji7] Greit å ha litt småstrikk å fokusere på nå[emoji6][emoji106]

Skulle ønske jeg kunne strikke [emoji5] Så heldig din venninne er som får hjemmestrikket kjoler av deg til tvillingene. Du er snill [emoji8]

Om ikke så lenge håper jeg du kan begynne å strikke til ditt eget barn også! [emoji176]
 
Det er sant[emoji7] Verdens beste grunn så det er jo verd det[emoji171][emoji171] Men slitsomt er det jo, skulle ønske du kunne være i litt bedre form da[emoji11][emoji11][emoji11] Satser på at den kvalmen går seg til etter uke 12[emoji11][emoji6] Gleder meg til ny update fra deg på fredag[emoji171][emoji171][emoji171][emoji171]

Ja, håper inderlig det! [emoji1374][emoji5]
Bare to dager igjen til TUL! Er så spent altså! Veldig nervøs og veldig spent.
 
Skulle ønske jeg kunne strikke [emoji5] Så heldig din venninne er som får hjemmestrikket kjoler av deg til tvillingene. Du er snill [emoji8]

Om ikke så lenge håper jeg du kan begynne å strikke til ditt eget barn også! [emoji176]
Takk snupp[emoji11] Jeg elsker å strikke så det har blitt noen plagg til venners barn de siste årene[emoji4] Strikking er min måte å koble av på og perfekt til nattevakter når jeg passer på sovende barn og må være stille[emoji23][emoji23]

Åh enn om jeg etterhvert får strikka til min egen[emoji171] får tårer i øynene bare m tanken[emoji7] Håper så veldig nå [emoji120][emoji171]
 
Ja, håper inderlig det! [emoji1374][emoji5]
Bare to dager igjen til TUL! Er så spent altså! Veldig nervøs og veldig spent.
Skjønner godt du er spent[emoji171][emoji171] Fredag skal bli en fin dag, og du skal få en fantastisk opplevelse [emoji7][emoji7] Det skal gå bra nå fine du[emoji171]
 
Her er jeg på rugedag 6, dagene går tregt[emoji12] Men sola nytes til det fulle og hjelper på litt[emoji7]Satt ute og strikke i sola i godt over en time idag ☉☉☉☉ Herlig med vår [emoji106]

Lykke til lille_my [emoji173]️[emoji173]️ så spennende med rugedag 6, heier på deg [emoji8][emoji8]
 
Lykke til lille_my [emoji173]️[emoji173]️ så spennende med rugedag 6, heier på deg [emoji8][emoji8]
Tusen takk[emoji7][emoji171] Når skal du igang m fryseforsøk?
 
Skal i gang nå i Mai, ventet bare på første mens så skal jeg starte med progynova [emoji4] hadde du fersk eller frys? [emoji173]️
Er ikke så altfor lenge til det da[emoji7][emoji4] Fersforsøk her, ivf nr 3[emoji171]
 
Er ikke så altfor lenge til det da[emoji7][emoji4] Fersforsøk her, ivf nr 3[emoji171]

Krysser alt jeg har for deg da, at alt går fint denne gangen [emoji173]️[emoji173]️ har du kun hatt fersk forsøk? Har du forresten sykemeldt deg etter innsett? Jeg vurderer det denne gangen, var ikke det sist [emoji15] å har en skikkelig stress jobb!
 
Krysser alt jeg har for deg da, at alt går fint denne gangen [emoji173]️[emoji173]️ har du kun hatt fersk forsøk? Har du forresten sykemeldt deg etter innsett? Jeg vurderer det denne gangen, var ikke det sist [emoji15] å har en skikkelig stress jobb!
1 runde ble det 10 egg ut, en blasto på frys; overstimulering så det ble fryseforsøk som endte i kjemisk. 2 runde ble det 5 egg ut, ingen på frys og kjemisk [emoji17] Denne gangen ble det 7 egg ut og vi har fått en blasto på frys å[emoji7] så har hatt et fryseforsøk, men da ble det jo ikke noe fersforsøk pga overstimulering [emoji23]

Jeg har blitt sykmeldt fra stimuleringen startet jeg hver gang fordi jeg blir så redusert form av hormonene, så jeg vil anbefale deg å høre om sykmelding hvis jobben er stressende. Jeg jobber ren nattstilling og jeg blir så veldig trøtt av Lutinusen så jeg tørr ikke sitte på vakt under rugingen. Samt at med min historie med å miste så er ikke nattevakter ideelt [emoji4]
 
1 runde ble det 10 egg ut, en blasto på frys; overstimulering så det ble fryseforsøk som endte i kjemisk. 2 runde ble det 5 egg ut, ingen på frys og kjemisk [emoji17] Denne gangen ble det 7 egg ut og vi har fått en blasto på frys å[emoji7] så har hatt et fryseforsøk, men da ble det jo ikke noe fersforsøk pga overstimulering [emoji23]

Jeg har blitt sykmeldt fra stimuleringen startet jeg hver gang fordi jeg blir så redusert form av hormonene, så jeg vil anbefale deg å høre om sykmelding hvis jobben er stressende. Jeg jobber ren nattstilling og jeg blir så veldig trøtt av Lutinusen så jeg tørr ikke sitte på vakt under rugingen. Samt at med min historie med å miste så er ikke nattevakter ideelt [emoji4]

Men du har hvertfall produsert rikelig med egg, selv om du har hatt uflaks med stimuleringen [emoji4] selv var jeg lykkelig over at jeg merket lite til hormonene, lite visste jeg at grunnen var dårlig stimulert! trodde bare jeg hadde flaks! [emoji23][emoji23] håper og tror ikke det blir problem med sykemelding, jobber turnus med mange travle vakter å det er vel ikke helt heldig i starten?? [emoji30]
 
Men du har hvertfall produsert rikelig med egg, selv om du har hatt uflaks med stimuleringen [emoji4] selv var jeg lykkelig over at jeg merket lite til hormonene, lite visste jeg at grunnen var dårlig stimulert! trodde bare jeg hadde flaks! [emoji23][emoji23] håper og tror ikke det blir problem med sykemelding, jobber turnus med mange travle vakter å det er vel ikke helt heldig i starten?? [emoji30]
Sykmelding høres greit ut da ja [emoji4] er noe med å la kroppen få litt ro også [emoji4] Har fått en del egg ja, men hjelper ikke så mye når kvaliteten ikke gir egg på frys[emoji23][emoji23] Men men, satser på gullegg nå [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp