* Skravletråd - assistert befruktning *

Sykmelding høres greit ut da ja [emoji4] er noe med å la kroppen få litt ro også [emoji4] Har fått en del egg ja, men hjelper ikke så mye når kvaliteten ikke gir egg på frys[emoji23][emoji23] Men men, satser på gullegg nå [emoji7][emoji7]

Ja huff, føler med deg! Kjenner frustrasjonen over å være skikkelig lykkelig til å falle helt i bunnen når beskjeden er negativ.. håper virkelig du har gullegget nå [emoji169][emoji215] sjansene øker vell med forsøkene har jeg hørt ? [emoji7] jeg fikk ut 2 egg, ett inn og en blasto på frys, håper det overlever oppfrysningen [emoji15]
 
Ja huff, føler med deg! Kjenner frustrasjonen over å være skikkelig lykkelig til å falle helt i bunnen når beskjeden er negativ.. håper virkelig du har gullegget nå [emoji169][emoji215] sjansene øker vell med forsøkene har jeg hørt ? [emoji7] jeg fikk ut 2 egg, ett inn og en blasto på frys, håper det overlever oppfrysningen [emoji15]
Krysser alt for at egget overlever tining [emoji4][emoji171]
 
Klage klage. Jeg får ikke ligger inn via appen! Den sier bare at den ikke finner meg.
Appen er teit idag[emoji53][emoji53] Må logge inn på nytt annahver gang jeg åpner appen jeg[emoji44]
 
Jeg får ikke logget inn engang. Må gå på nett på mobilen. Jaja da er det tydeligvis ikke bare hos meg et er problemer.
 
Jeg får ikke logget inn engang. Må gå på nett på mobilen. Jaja da er det tydeligvis ikke bare hos meg et er problemer.
Jeg måtte slette appen og reinstallere for å få logget på i det hele tatt igår.. Men d hjalp ikke så mye for nå må jeg logge på hele tiden [emoji44][emoji13]
Problemer her og,irriterende [emoji14]
Ja det er litt irriterende.. er så greit å bruke Appen, bruker nesten ikke nettleser lengre..
 
Har aldri fått appen til å funke jeg da :/
 
Jeg må logge innpå hver eneste gang! Lite moro! [emoji35]
Håper de fikser appen snarest... dette begynner å bli en smule irriterende [emoji21]
 
Trodde bare det var min mobil som var tullete, men tydeligvis ikke nei! Veldig frustrerende å måtte logge inn hele tiden ja
 
Trodde bare det var min mobil som var tullete, men tydeligvis ikke nei! Veldig frustrerende å måtte logge inn hele tiden ja
Jeg prøve å restarte tlf og alt igår [emoji23][emoji13] Kjedelig når apper tuller
 
Syns det er mindre action innpå her etter at appen klikka jeg altså...
Ja definitivt [emoji17][emoji17] Teite app[emoji21] Håper de fikser den i mårra
 
Og det er skikkelig kjipt når man har surra seg til innlogging for ørtende gang og så er det null nada som har skjedd siden sist [emoji14] [emoji23]
Jaaa vet[emoji23] Kjedelig [emoji23] Satser på at de ordner den i mårra [emoji122][emoji106][emoji114]
 
Hei, noen som vet?
I dag skulle jeg ta min Gonal-F-sprøyte klokken 21, som "vanlig" (er på sprøytedag 7) og fikk ikke gjort det før klokken 21:30! Har det noe å si? Hva, i tilfelle?
Takk for svar[emoji47]
 
Hei, noen som vet?
I dag skulle jeg ta min Gonal-F-sprøyte klokken 21, som "vanlig" (er på sprøytedag 7) og fikk ikke gjort det før klokken 21:30! Har det noe å si? Hva, i tilfelle?
Takk for svar[emoji47]
Det går helt fint ja en time pluss/minus gjør ingenting
 
Back
Topp