Overtidstråden

2 dager over tiden i dag. Hadde maserier i natt som jeg trodde var skikkelige rier. Hehe. Ga seg klokken 09.00. Skal inn til jordmor på stripping igjen i løpet av dagen hvis det ikke tar seg opp:)
 
Var inne til stripping igjen, og 4-5 cm åpning, helt moden, men ingen rier.. 41+1 :(
 
Krysser, for at riene nå straks plutselig setter i gang, og får deg i fødsel :love022
Føler virkelig med deg❤️
Tusen takk ❤️ Føler jeg bare syter om dagen, men har aldri vært så langt nede. Vet jeg ikke er alene altså.
 
Trodde ikke det var mulig en gang...?! :eek: Nå er det seriøst din tur!!
Så søt du er ❤️ Trodde ikke det var mulig jeg heller. Har iallefall masse murringer i dag, bare ingen rier.,
 
Sender en stor nattaklem til alle tålmodige, tapre overtidsdamer ❤️ Måtte det snart bli vår tur ❤️
 
Da er det bare å innse at jeg også hører hjemme her. Termin i går 14.08 og ingen baby - og ingen tegn til noe heller akkurat nå. Hadde masse murringer/modningsrier natt til torsdag og natt til fredag, men helgen har vært skuffende rolig. Psyker meg nå opp til at det fortsatt kan være to uker igjen, men håper virkelig jeg slipper igangsetting og at det starter av seg ila denne uken!
 
Er på tide å melde seg inn her nå.. Jeg er førstegangsfødende..Hadde termin 7. august, 8 dager på overtid i dag og 41+4, vært på trivselkontroll på ahus. Overtid er en psykisk påkjenning, hadde et lite håp om igangsettelse i dag, men fikk time til dette førstkommende onsdag (hvis ikke noe skulle skje før).
Jordmor kunne kjenne at livmorhalsen var kort men lukket, men hun kjente hodet til baby.. fikk ikke klarhet i om jeg er betegnet som moden og om hun strippet..? Var ubehagelig mens hun holdt på, men undersøkelsen varte bare 15-30 sekunder. Noen som har vært i samme situasjon... ? Erfaring med igangsettelse?
 
Er på tide å melde seg inn her nå.. Jeg er førstegangsfødende..Hadde termin 7. august, 8 dager på overtid i dag og 41+4, vært på trivselkontroll på ahus. Overtid er en psykisk påkjenning, hadde et lite håp om igangsettelse i dag, men fikk time til dette førstkommende onsdag (hvis ikke noe skulle skje før).
Jordmor kunne kjenne at livmorhalsen var kort men lukket, men hun kjente hodet til baby.. fikk ikke klarhet i om jeg er betegnet som moden og om hun strippet..? Var ubehagelig mens hun holdt på, men undersøkelsen varte bare 15-30 sekunder. Noen som har vært i samme situasjon... ? Erfaring med igangsettelse?

Du er akkurat en uke før meg i løypa du da - jeg hadde termin i går. Nettopp vært på kontroll hos jordmor i dag, og fått time på Ahus neste mandag. At livmorhalsen er kort betyr jo at "noe" har endret seg, men veldig moden er man vel ikke når den er helt lukket. Jeg har aldri blitt strippet så vet ikke hvordan det kjennes, men det de gjør er vel å "strekke og tøye" for at det skal begynne å åpne seg mer.

Tror du bare skal prøve å slappe av og være glad for at de gir deg noen dager ekstra på å modnes - igangsettelse hvis man er umoden kan være ganske slitsomt og langdrygt. Så krysser vi fingrene for at noe skjer før den tid - det er jo det beste så lenge både du og babyen har det bra :).
 
Da er jeg på overtid også 40+4. Blir mer og mer sinna for hver dag :mad: Og det er ikke noe morsomt, jeg er ikke den som pleier å være sinna :'(
 
Back
Topp