Overtidstråden

Still here :oops: 8 dag over og kjenner det knyter seg I magen, har så absolut ikke lyst å bli satt igang :sorry: så kommer han ikke idag elr imorgen, siste sjangs er natt til mandag så er det altså sykehuset mandag...
Krysser fingrene for deg. Noen tegn? Og er du moden?
 
Krysser fingrene for deg. Noen tegn? Og er du moden?
Takk:happy:har hatt masse tegn, men det har jeg hatt I flere uker (hadde det med nr 2 også og hun kom I full fart):happy: tror enda mer av slimproppen gikk denne morgenen og ble strippet til 3 cm og var meget moden torsdag når jeg var på kontroll på sykehuset.
 
Dag nr 9, nr 1 kom 7 dager over og nr 2 kom 9 dager over (om natten) så denne karen slår søstrene sine med antall dager over termin....
 
Dag nr 4, jaja formen er hvertfall bedre enn den har vært hele graviditeten, selv om nettene er uendelig lange og vondt å snu seg og komme seg opp av senga. Grugleder meg til fødsel, og veksler mellom at nå passer det veldig godt at han kommer, til at nei nå har jeg lite energi og må sove litt først :D Vanskelig å føle seg klar og «beredt» hele tiden.
 
Dag 5 over:confused:
Men nesten så jeg har et liiite håp i dag, våknet i halv sju-tida med murrende "mens-vondt" i korsryggen. Har hatt det siden, trodde det ble borte når jeg duppet av et par timer igjen men det er der fortsatt. Begge de forrige fødslene startet med ryggvondt, men husker ikke detaljene da det er så lenge siden:p
Men vet ikke om det er noe å tro på, da murringen er der hele tiden og ikke bare på kynnerne. Har ganske jevnt med kynnere nå, de er litt kraftigere enn de har vært men ikke vonde.

Åhh hadde dette bare betydd at det ble baby i dag...er så inderlig lei. Bare gråt og gråt i går, helt knekt psykisk av ventingen:eek:
 
Dag 5 over:confused:
Men nesten så jeg har et liiite håp i dag, våknet i halv sju-tida med murrende "mens-vondt" i korsryggen. Har hatt det siden, trodde det ble borte når jeg duppet av et par timer igjen men det er der fortsatt. Begge de forrige fødslene startet med ryggvondt, men husker ikke detaljene da det er så lenge siden:p
Men vet ikke om det er noe å tro på, da murringen er der hele tiden og ikke bare på kynnerne. Har ganske jevnt med kynnere nå, de er litt kraftigere enn de har vært men ikke vonde.

Åhh hadde dette bare betydd at det ble baby i dag...er så inderlig lei. Bare gråt og gråt i går, helt knekt psykisk av ventingen:eek:
Håper det er noe på gang for deg. Måtte felle noen tårer på morgenen idag når det fortsatt ikke har skjedd noe, er så nervøs for igangsetting kanskje imorgen:sorry:
 
2 dager over termin. Føler jeg har mindre tegn nå enn noen gang.. Formen er heldigvis ganske bra for tida:)
 
Håper det er noe på gang for deg. Måtte felle noen tårer på morgenen idag når det fortsatt ikke har skjedd noe, er så nervøs for igangsetting kanskje imorgen:sorry:
Ja er hardt å våkne hver dag og føle at man er akkurat like langt:( Krysser fingrene for at det starter til deg i løpet av dagen/natta så du slipper igangsetting. Men går nok veldig fint uansett:)
 
Kan vel melde meg inn her, termin i dag men ingen baby :( Hadde et håp om at han skulle komme litt før fordi jeg har hatt endel mensensmerter, vonde kynnere og litt kvalme. Men neida, ligger her og er like gravid! Håper virkelig at han kommer av seg selv i løpet av noen dager :)
 
Last edited:
Dag nr 10 på overtid. Ikke sovet så godt inatt da jeg har filosofert over det å kanskje bli satt igang idag. Snart må vi stå opp å kjøre nok en gang i to timer til sykehuset.
 
Dag nr 3 over, ingen tegn til baby :( Alle tegn som har vært der før er borte og jeg er mer opplagt nå enn jeg har vært på flere uker/mnd...
 
Dag 3 på overtid. Skal på kontroll til jordmor i dag.
 
Dag nr 10 på overtid. Ikke sovet så godt inatt da jeg har filosofert over det å kanskje bli satt igang idag. Snart må vi stå opp å kjøre nok en gang i to timer til sykehuset.
Uff, jeg føler med deg...Er på 5. dagen i dag, men blir nok satt i gang på onsdag om det ikje skjer noe pga svangerskapsdiabetes. Men nå er du snart i mål uansett, og mange har veldig fine fødsler selv om de er i gangsatt. Masse lykke til :) Du har aldri vært nærmere å se det lille nurket :)
 
Dag 10 her også :) tenker at nå er det fysisk umulig at det kan gå så himla mange dager til ;)
 
Dag 6 på overtid. Fått time til overtidskontroll på sykehuset i morgen, ihvertfall litt godt å ha noe konkret som skal skje istedet for bare venting. Noen som vet om jeg kan få tilbud om igangsetting allerede da? Eller er de strenge på å vente til 42+0? Er på st Olavs.
 
Da har vi booket inn på pasienthotellet. Var mange overtidskvinner her idag. 2 skulle settes igang og det skulle 3 til på kontroll etter meg. Så det kan hende de får tid til meg senere idag, men kan hende jeg må prøve å ringe føden imorgen. Men det kan også hende jeg må vente til onsdag:inpain: hun sa hun strippet meg godt, og håpet på at det nå ville starte av seg selv. Men det har vi hørt før....
 
Back
Topp