Overtidstråden

August16spire

Elsker forumet
Jeg hadde først termin I august, ny termin ble 29.juli. Så kan nå tre inn I min første dag på overtid :dummy: 3.svangerskapet og 3.gang på overtid, tærer litt på en utålmodig sjel, men snaaaart må han vel komme:hilarious:
 
Kan vel nesten bare melde meg inn her sammen med deg, termin i dag og overhodet ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid:p Fått time til overtidskontroll?
 
Jeg hadde først termin I august, ny termin ble 29.juli. Så kan nå tre inn I min første dag på overtid :dummy: 3.svangerskapet og 3.gang på overtid, tærer litt på en utålmodig sjel, men snaaaart må han vel komme:hilarious:
Jeg skal ikke melde meg inn her enda, men kommer nok til å måtte gjøre det :wtf:
Ville bare si at du har min medfølelse :love022 Av 4 fullførte Svangerskap har jeg gått over 4 ganger :hungover:

1. 2 dager over....
2. 4 dager over...
3. 15 dager over...
4. 7 dager over...
5. Gjenstår, og se. Er ikke optimistisk :nailbiting:
 
Hadde termin forrige onsdag (27.juli). Går forsåvidt greit for dagene er fylt med ulike store og små aktiviteter. Slapper av også, for det er viktig men jeg må ha noe å finne på hvis ikke går jeg på veggen...
Ble satt i gang med tvillingene (2 dager før termin) så har ikke erfaring med å gå over. Og siden jeg ble satt i gang da, er jeg forberedt på at kroppen min trenger lengre tid på å bli moden.

Skal til lege på mandag (er da 41+1) og da blir det bestilt time for overtidskontroll på sykehuset.
 
Regner med jeg går over jeg også min mor har gjort det med alle tre og jeg har null tegn. Termin på onsdag, og skal på sykehuset for vekstestimering da pga svangerskapsdiabetes. Han var 10 % under snittet sist estimering for ca 2 uker siden :) Får vell vite noe på onsdag om de planlegger å sette igang håper jeg :) Ellers er jeg usikker på om jeg skal høre med jordmor på tirsdag om hun vil strippe/røske meg. Vet ei venninne fikk tilbudet en uke før termin. Hva tenker dere, for eller mot røsking :D? Er visst ikke behagelig har jeg skjønt, men det er det ikke å gå gravid heller :D
 
Regner med jeg går over jeg også min mor har gjort det med alle tre og jeg har null tegn. Termin på onsdag, og skal på sykehuset for vekstestimering da pga svangerskapsdiabetes. Han var 10 % under snittet sist estimering for ca 2 uker siden :) Får vell vite noe på onsdag om de planlegger å sette igang håper jeg :) Ellers er jeg usikker på om jeg skal høre med jordmor på tirsdag om hun vil strippe/røske meg. Vet ei venninne fikk tilbudet en uke før termin. Hva tenker dere, for eller mot røsking :D? Er visst ikke behagelig har jeg skjønt, men det er det ikke å gå gravid heller :D
Så lenge du er moden og jordmor er medgjørlig vet jeg flere har fått strippet seg opp mot termin. Er så ymse om det setter ting I gang, men vet ei som fikk det og fødsel startet noen timer etter :happy:
 
Har fått time til trivselskontroll 4.8. Er to timer unna så håper de setter meg igang da, får begynne å øve på syting:hilarious:

Ah, samme dag som meg da:) Håper dem setter deg i gang med såpass reisevei ja!! Her er d bare 4 min til sykehuset, så må vel holde meg hjemme lengst mulig:p
 
Ah, samme dag som meg da:) Håper dem setter deg i gang med såpass reisevei ja!! Her er d bare 4 min til sykehuset, så må vel holde meg hjemme lengst mulig:p

Er på UNN I Tromsø,hørt rykter om at de ikke er så snar å sette I gang fødsel om alt er ok med mor og barn. Men skal sette meg I gangen til de starter fødselen :facepalm: men får håpe den starter av seg selv:happy:
 
Er på UNN I Tromsø,hørt rykter om at de ikke er så snar å sette I gang fødsel om alt er ok med mor og barn. Men skal sette meg I gangen til de starter fødselen :facepalm: men får håpe den starter av seg selv:happy:

Hehe, ja, du får gjøre d;) Håper dem er greie og setter i gang, selv om d aller beste hadde vært at d startet selv før den tid ja:D
 
Dag 2 på overtid. Besteforeldre har plukket med seg storesøstrene på en liten fjelltur, og pappan og storesøstrene skal på kino senere. Greit å få fylt deres dager om ikke annet :hilarious: jeg skal vel sitte hjemme å prøve å finne på noe :headphone:
 
Regner med jeg går over jeg også min mor har gjort det med alle tre og jeg har null tegn. Termin på onsdag, og skal på sykehuset for vekstestimering da pga svangerskapsdiabetes. Han var 10 % under snittet sist estimering for ca 2 uker siden :) Får vell vite noe på onsdag om de planlegger å sette igang håper jeg :) Ellers er jeg usikker på om jeg skal høre med jordmor på tirsdag om hun vil strippe/røske meg. Vet ei venninne fikk tilbudet en uke før termin. Hva tenker dere, for eller mot røsking :D? Er visst ikke behagelig har jeg skjønt, men det er det ikke å gå gravid heller :D

Jeg er helt klart, for røsking :D
Har bett om det vær gang jeg har kommet til noen som kan gjøre det :p
Min fastlege gjør dessverre ikke det så det blir vell, og be dem på overtidskontrollen når den tiden kommer.
 
Våknet like rund idag å, fikk mannen med igår å på en runde og har blitt vekt ila natten av vonde kynnere men thats it. Dag 4 på overtid, dagen idag blir iallefall på gå fort om ikke annet. Jordmor imorgen og da skal det røskes om det er modento_O
 
Back
Topp