Overtidstråden

Termin+6 og overtid er tungt... Mye vondter og lite søvn. Gleder meg så fælt til å se jenta mi at det verker i hjertet. Kjære lille jentebaby kom ut snart!! ❤:(
 
Da melder jeg meg inn her, 40+4. Barnet har det trygt og godt inne i magen, står det i babyverden-appen. Jeg har forsøkt å si til lillebror at han skal få det trygt og godt utenfor magen også og at det er på tide å komme ut... Håper han hører etter snart!
 
41+1!! To dager til overtidskontroll :dead: hva gjør de på denne kontrollen? Hva er sjangsen for at de setter i gang?
 
Har du hatt normale fødsler før? Om du f.eks har hatt keisersnitt tidligere er du en rissiko kvinne, da settes du i gang dag 7. I helt normale svangerskap og normale tidligere fødsler venter de ofte til dag 10...
 
Har du hatt normale fødsler før? Om du f.eks har hatt keisersnitt tidligere er du en rissiko kvinne, da settes du i gang dag 7. I helt normale svangerskap og normale tidligere fødsler venter de ofte til dag 10...
Oki. Nei er førstegangsfødende, så må vel vente til mandag da.. Tror nemlig ikke dette starter av seg selv av en eller annen merkelig grunn :arghh:
 
Oki. Nei er førstegangsfødende, så må vel vente til mandag da.. Tror nemlig ikke dette starter av seg selv av en eller annen merkelig grunn :arghh:
Ja, da blir det nok å vente til mandag... Men fra ei som har vært gjennom begge deler, det er absolutt det beste om kroppen setter i gang selv, så de dagene ekstra kan være gull verdt
 
Ja, da blir det nok å vente til mandag... Men fra ei som har vært gjennom begge deler, det er absolutt det beste om kroppen setter i gang selv, så de dagene ekstra kan være gull verdt
Ja får værtfall en dato å forholde meg til da :) men håper jo selvfølgelig det starter av seg selv som du sier. Er spent på om det har modnet noe til kontroll. Var vel 1-2 cm og avflatet forrige uke, men hodet var ikke festet skikkelig. Har kjent ganske mye stikking og murring siden da så har jo ett håp. Takk for svar :)
 
Ønsker dere også alle lykke til ❤️
Og ikke minst fantastiske fødsler ;)
Jeg følger med på dere, men skriver ikke så mye nå. Er hektisk å være alene hjemme med en straks 2 åring, og en nyfødt :)
 
Back
Topp