Overtidstråden

Mye vondt idag her og. Kjennes ut som lille skal sparke seg ut, maasse menssmerter og magen er steinhard. Men ikke noen rytme i vondtene :dead: følger med på deg idag linnsi ;-) straks fødeavdelingen på tv og taco :)
 
Åh ja det blir veldig spennende, men tror at jeg blir sendt hjem med en dato for igangsettelse. Håper alt er bra med bebis i magen, er det som bekymrer meg mest nå for tiden :oops: Når har du time?
Ja kjenner til den. Er mere på vakt nå ang liv i magen osv. Skal bli godt å få han ut å se at alt er i orden. Håper bare jeg får time til igangsetting fredag og ikke mandag. Blir så demotiverende :-/ men aller helst at han kommer på eget intiativ før helgen da. Har time 11.15, spent på om jeg får sove ikveld! Enn du?
 
Helt enig!! Det blir en laaang helg hvis det blir mandagen. Har time 08.15 og tror det kommer til å bli en lang natt. Er så fryktelig spent så klarer ikke helt å slappe av. Sov som en stein tidligere idag da så kan være derfor også:p
 
Helt enig!! Det blir en laaang helg hvis det blir mandagen. Har time 08.15 og tror det kommer til å bli en lang natt. Er så fryktelig spent så klarer ikke helt å slappe av. Sov som en stein tidligere idag da så kan være derfor også:p
Hvordan gikk det? Nå er jeg så nervøs at jeg sjelver :dead: gruer meg til stripping.. Er så ømt oppi der allerede.. Kjennes ut som jeg skal ha mensen hvert øyeblikk
 
Er på vei hjem nå. Alt bra med baby! Ble strippet og syns egentlig ikke at det var noe vondt, bare litt ubehagelig. Hun fikk inn to fingre og mormunnen var myk og noe flat. Begynte å blø litt etter strippingen og kjenner at noe skjedde for nå er det masse kynnere. Skal tilbake på fredag hvis ikke det skjer noe av seg selv da. Håper virkelig at dette satte fart på sakene! Det kommer nok til å gå kjempe bra for deg også :happy:
 
Er på vei hjem nå. Alt bra med baby! Ble strippet og syns egentlig ikke at det var noe vondt, bare litt ubehagelig. Hun fikk inn to fingre og mormunnen var myk og noe flat. Begynte å blø litt etter strippingen og kjenner at noe skjedde for nå er det masse kynnere. Skal tilbake på fredag hvis ikke det skjer noe av seg selv da. Håper virkelig at dette satte fart på sakene! Det kommer nok til å gå kjempe bra for deg også :happy:
Så bra :) ble litt roligere nå :) krysser fingrene for at det setter fart på sakene :)
 
Nå er jeg veldig spent, hvordan går det med deg?
Jo nå er jeg innlagt :) de prøvde å ta vannet i formiddag uten hell. Men har ganske mye rier som har begynt å bi vonde nå, så håper det går av seg selv ila kvelden/natten. Hvis ikke gjør de nytt forsøk på å ta vannet i morgen. Panikkblandet fryd dette her!
 
Jo nå er jeg innlagt :) de prøvde å ta vannet i formiddag uten hell. Men har ganske mye rier som har begynt å bi vonde nå, så håper det går av seg selv ila kvelden/natten. Hvis ikke gjør de nytt forsøk på å ta vannet i morgen. Panikkblandet fryd dette her!
Lykke til ❤️
Nå er det ikke lenge til du får din etterlengtede skatt i armene❤️
:cool05:love017:love022
 
Back
Topp