Ny start & nye muligheter! (Men slik ble det ikke... Sambo med lymfekreft)

Nå har jeg lest hele dagboka di. Gratulerer med friskmeldt samboer, det må ha vært beintøft for dere begge!
Er det fremdeles drømmejobben du har?
Imponert over optimismen og pågangsmotet ditt.
Lykke til!

Kan forresten skimte noe på de to nederste strimlene
 
Desverre kom heksa IGJEN stooormende:dead:
Var 4dager over men.. Jeg stresser nok for mye pga han er på sjø og barna reiste til barnefar på mandagen, noe som resulterte at jeg fikk "angst/depresjon" så hjah...
Var SIKKER på jeg såg noe på de testene men:hilarious:

Den 12 skal sambo på halvårs skjekk ang kreften, og da tenker vi å ta opp dette med spermiene og om der er noe håp faktisk...:)

Jeg er veldig glad for sambo vil denne veoen å ta en spermie test for å se hborfan forholda ligger ann, det er snart 2år siden til slutten av juli så kaaanskje..?:angelic:

Så får vi ta det derifra igjen, og om der er et lite håp til det går an med hjelp så har sambo endelig begynt å ta inn dette at han ønsker barn han også, det å ha noe å "leve" for dere skjønner... Stakkaren var ganske lei seg da vi hadde en god samtale sist han kom hjem ifra sjø.. Så de tar litt tid å la alt synke inn.

Håper vi kan klare det, om ikke så ok da har vi ihvertfall prøvd nå da:happy:
Skal prøve å oppdatere etterhvert, dere er bra gode som følger med og kommenterer tusen takk.

Her telles det ned dager, 9dager til han er hjemme igjen nå Fyyy fader så jeg gleder meg!:shy:
Om dere vil snike på min hverdag, så er jeg hos ViMedBarn snapchaten og kommer på torsdag.
Har tenkt å vær åpen om dette:happy:
 
Så kjedelig at heksa kom. Har hun ikke skjønt at hun er uvelkommen?? :p Så jo noe på testene.
Lykke til på halvårssjekken og testene videre og håper alt ser bra ut.
Da har jeg lagt til snapchat kontoen og skal følge med på torsdag :) Du er modig som er så åpen om det!
Skjønner du gleder deg til han kommer hjem igjen. Er han lenge ute om gangen?
 
Last edited:
Så kjedelig at heksa kom. Har hun ikke skjønt at hun er uvelkommen?? :p Så jo noe på testene.
Lykke til på halvårssjekken og testene videre og håper alt ser bra ut.
Da har jeg lagt til snapchat kontoen og skal følge med på torsdag :) Du er modig som er så åpen om det!
Skjønner du gleder deg til han kommer hjem igjen. Er han lenge ute om gangen?

I år blir han 5uker ut og 4 hjemme.
Meeen får 5uker i sommer hjemme og alltid hjemme i jula, å neste år er det omvendt så..
Jeg klager ikke, blir jo SÅ nyforelsket og setter så god pris på hverandre de få ukene man kan vær ilag:happy:
Er jo oppå hverandre 24/7 da!:hilarious:
 
I år blir han 5uker ut og 4 hjemme.
Meeen får 5uker i sommer hjemme og alltid hjemme i jula, å neste år er det omvendt så..
Jeg klager ikke, blir jo SÅ nyforelsket og setter så god pris på hverandre de få ukene man kan vær ilag:happy:
Er jo oppå hverandre 24/7 da!:hilarious:
Det er lenge ute om gangen. Kan tenke meg at det var godt å få han hjem da!
 
For en sterk dagbok! Må virkelig ta av meg hatten for dere. Mistet nettopp faren min til kreft etter 4 år med hard kamp. Hater den sykdommen, fuck cancer!

Håper det snart sitter en spire hos dere[emoji173]️ unner dere alt godt[emoji173]️
 
Back
Topp