Ny start & nye muligheter! (Men slik ble det ikke... Sambo med lymfekreft)

Hadde en rar opplevelse for 2dager siden, etter sex og sambo grafset oppi kom det DEN ferske blod "pytten" og da tenkte jeg at heksa kom.. Men det var kun da og hun har ikke kommet enda... Utrolig merkelig.
Jeg er nå på dag 33 og tenker som så om det var en festeblødning, så vil ikke tester slå ut uansett så jeg lar meg vente til over helga om det ikke kommer noe mer heks :p

Jeg fikk jobben jeg har søkt på!!! :D
Så er klart 1000 tanker går oppi hodet, egentlig hadde det beste hvert om jeg ble gravid litt senere siden vi ikke starter opp før 1 november, men skjer det så skjer det ;)
Er så utrolig glad for jeg fikk jobben, gleder meg utrolig mye å begynne på "nytt" og få nye omgivelser ;)

På mandag reiser vi til Trondheim igjen, skal ta biopsien i 12 tida så det blir jo "spennende" og får vi svar på fredagen og det er positivt? Da spretter vi champisen og bestiller oss Kreta tur :D
X'er for at det går våres vei nå:Heartred
Gratulerer med jobb! Krysser fingrene for gode nyheter :D
 
Gratulerer med ny jobb! Krysser fingrene for dere i Trondheim!
 
Heksa kom som forventet på fredags morgen, men det går egentlig veldig fint! :)
Tenker som så at det beste er om det tar litt tid, så spermiene er helt 100% friske og kommer frem sånn de skal.
Så vi tok oss en spontan fest på lørdagen ;)

Nå er vi på vei til Trondheim igjen.
Blir å ta biopsi av milten i 12tida, håper de får til en fin prøve og vi får svar innen fredag hva denne prikken de ser er for noe.
Vi tenker det værste lettere sånn, har forsonet oss med at det kan bli nye kurer vi får se :)

Men det hadde vært godt med en sydentur også altså, hehe det å leve normalt igjen.
Vi er VELDIG spente!
Noen tårer og latter kommer om hverandre:happy:
 
Vi er kommet hjem, ble egentlig ikke noe klokere... Blir ihvertfall ingen syden tur :(
På UL igår kunne ikke legen fine noen prikk på milten til å ta biopsi av, ergo den er så utrolig liten at hun ser den ikke.
Den skal helst vær 1-3cm før hun vil ta prøve, så det er jo veldig bra! :)
Men igjen nå må man bare gå å vente.. Se om den lille prikken vokser eller hva som skjer.

Sånn er det med kreft, selvom man er ferdig med cellegift er det denne vente tiden.. Kontroll timer for å se om det har blusset opp noe eller ei. Jo lengre man går jo bedre er det og tilbakefallet blir mye mindre for hvergang :)
Vi må tilbake om 6uker og da blir det nye prøver og oppfølging, så da blir det nye 3dager i Trondheim.
Ergo hickman kateteret som er opperert i hovedpulsåren kan ikke taes ut og vi kan ikke dra til syden ihvertfall, litt kjedelig å reise ditt når man ikke kan bade og sole seg som normalt :p

Ja jeg er litt skuffa... Eller ikke skuffa men jeg hadde så gjerne håpet vi kunne ta en "avbrekk" ihverdagen, jeg ELSKER å reise og oppleve man blir liksom så fastlås når det er sånn, men jeg håper vi kan få til en weekend tur eller noe.
Trenger litt avbrekk og høst stormene har kommet for fult her på Sunnmøre hehe hjelper ikke akkuratt noe på! :p

Tanta har nå avsluttet sitt opphold, og nå skal jeg på trening og beina skal jaggu få!
Grett å trene hard styrketrening og få blåst seg litt:hilarious:
 
Sambo overasker stadig vekk:hilarious:
Søndagen bestilte han jaggu Vilnius tur til oss og mandags morgen den 5 dro vi!:happy:
Vi hadde noen fantastiske fine dager der nede og var der man-fredagen HELT perfekt, akkuratt den avbrekken trengte vi virkelig!
Hadde med meg 10kg ned og 19kg hjem igjen i kofferten:hilarious:

Nå har jeg også møtt nye teamet på min nye jobb, og sagt opp min gamle.
Det føles SÅ riktig og jeg gleder meg virkelig til å begynne å jobbe om 6uker igjen.
Egentlig kunne vi ha ventet med baby til nyåret, men skjer det så skjer det her er det bare skjebnen som bestemmer.

Jeg har det veldig trygt å godt nå.. Den følelsen...:Heartpink
Riktig god helg til dere der ute, idag er jeg dpo 4 forventer heksa 26-28'ende så får vi se:happy093
 
Heksa kom før forventet, denne gangen hadde jeg "bare" syklus på 28dager og ikke 32 :)
Men det går helt fint, vi blir selvfølgelig skuffet men vet så godt at sånn kan det bli en go stund fremmover...
Sambo vil gjerne gå å sjekke spermien sin neste år, når det har gått 1år uten cellegift, så får vi ta det derifra.
Vi koser oss ilag, dyrker de samme hobbyene og tar godt vare på hverandre:hug003
Jeg er så takknemlig å ha en sånn fantastisk flott mann:Heartblue
 
EL slim har kommet på plass, legger inn gode aksjer før vi reiser til St.Olavs igjen imorgen :)
Onsdag er det PET-scan og han kommer til å bli radioaktiv, vi "grur/gleder" oss til kontrollen og får vite stausen på fredagen når vi har lege time:confused:
Måtte det ALDRI komme noe tilbakefall! Vi har ihvertfall trent godt styrke og gått masse fjellturer vi er klar:shy:
 
EL slim har kommet på plass, legger inn gode aksjer før vi reiser til St.Olavs igjen imorgen :)
Onsdag er det PET-scan og han kommer til å bli radioaktiv, vi "grur/gleder" oss til kontrollen og får vite stausen på fredagen når vi har lege time:confused:
Måtte det ALDRI komme noe tilbakefall! Vi har ihvertfall trent godt styrke og gått masse fjellturer vi er klar:shy:

Lykke til. :Heartred:Heartred
 
EL slim har kommet på plass, legger inn gode aksjer før vi reiser til St.Olavs igjen imorgen :)
Onsdag er det PET-scan og han kommer til å bli radioaktiv, vi "grur/gleder" oss til kontrollen og får vite stausen på fredagen når vi har lege time:confused:
Måtte det ALDRI komme noe tilbakefall! Vi har ihvertfall trent godt styrke og gått masse fjellturer vi er klar:shy:

Lykke til!
 
Lykken er STOR!
Sambo er friskmeldt og nå blir det kun en vanlig rutinesjekk om 3mnd:D
Gjett om vi feirer og skal feire imorgen!!!:notworthy
9mnd med helvete er over:angelic::happy:

Oi gratulerer så mye :D Håper på spire snart som plaster på såret ❤️
 
Lykken er STOR!
Sambo er friskmeldt og nå blir det kun en vanlig rutinesjekk om 3mnd:D
Gjett om vi feirer og skal feire imorgen!!!:notworthy
9mnd med helvete er over:angelic::happy:
Så utrolig godt og betryggende ❤ Har tenkt på dere.
Nå får vi håpe at dette bare er begynnelsen på en ny lykksalig tid!
 
Lykken er STOR!
Sambo er friskmeldt og nå blir det kun en vanlig rutinesjekk om 3mnd:D
Gjett om vi feirer og skal feire imorgen!!!:notworthy
9mnd med helvete er over:angelic::happy:
Gratulerer!! Gode nyheter det :)
 
Har lest igjennom hele dagboken din og du virker sin en utrolig sterk og positiv person.
Utrolig tøft det dere har opplevd og fantstisk å lese siste nå at mannen din er friskmeldt.
Masse lykke til med prøving og sender baby støv.
Krysser fingrene for dere og fremtiden.
:signs003
 
Så fantastiske nyheter!

Fikk dere noe svar med tanke på om han hadde blitt steril?
 
Så utrolig godt og betryggende ❤ Har tenkt på dere.
Nå får vi håpe at dette bare er begynnelsen på en ny lykksalig tid!

Så koselig du har hatt oss i tankene, for det har jeg også med deg.
Glemmer aldri den opplevelsen du har hatt... Du skriver så fantastisk og så utrolig sterk.
Ja! Nå går jeg virkelig håpe det vår lykke snur, og det gjør den nok ;)
Vi som har opplevd sånn har bare en vei å gå.. Nemlig oppover :)
Nyt ferien din der nede, tenker du ladder GODT batteriene nå:happy:
 
Back
Topp