Ny start & nye muligheter! (Men slik ble det ikke... Sambo med lymfekreft)

Har lest igjennom hele dagboken din og du virker sin en utrolig sterk og positiv person.
Utrolig tøft det dere har opplevd og fantstisk å lese siste nå at mannen din er friskmeldt.
Masse lykke til med prøving og sender baby støv.
Krysser fingrene for dere og fremtiden.
:signs003

Ntåååhw tuuusen takk:Heartred
Håper det går snart din vei også:happy:
 
Så fantastiske nyheter!

Fikk dere noe svar med tanke på om han hadde blitt steril?

Jaaa!!! :D
Nei vi har ikke sjekket noe som helst enda, siden dem egentlig anbefaler og ikke prøve å bli gravid før det har gått 1år etter cellegift.
Så blir ikke å teste før til sommeren igjen, men det går helt fint vi har ikke noe "hast" og vi tar det som det kommer. :)
 
Heksa kom STORMENDE på besøk igår, hehe fy fader hvor sint hun var :p
Jaja selvfølgelig litt skuffet men, det går heeelt fint og vi tenker at det er bedre at det tar litt tid slik at rompetrollene er friske å raske ;)
Enn så lenge så koser vi oss og vi har begynt å jobbe igjen, er godt å leve som normalt igjen nå.
Sambo er på shark nå, dro på onsdagskvelden og kommer ikke hjem før sent på mandagskvelden.
Var så heldig å fikk kyssa og kosa litt i 20min igår kveld, siden de var i sentrum og måtte ha mer is :)
 
Så koselig du har hatt oss i tankene, for det har jeg også med deg.
Glemmer aldri den opplevelsen du har hatt... Du skriver så fantastisk og så utrolig sterk.
Ja! Nå går jeg virkelig håpe det vår lykke snur, og det gjør den nok ;)
Vi som har opplevd sånn har bare en vei å gå.. Nemlig oppover :)
Nyt ferien din der nede, tenker du ladder GODT batteriene nå:happy:
Tusen takk :) Ja den ferien var veldig god å få med seg. Og du har rett - etter motgang kommer det alltid til sist en opptur! ❤
 
Har vært lite innpå her ser jeg...
Jeg er nå på pp5 og har nok EL siden slimet og det er åpent i tappen :)
Vi har ikke gitt opp håpet, men klart jeg kjenner skuffelsen blir større og større...
Men igjen! Man må bare tenke positivt og ta det som det kommer, å nyte livet uten barn den ene uken.
Heksa er forventet 19.desember så håper på julemirkakel da! :D
 
Har lest dagboken din, og for en sterk historie. Det må ha vært noen tunge måneder, men du virker som en veldig sterk og positiv person. Veldig fint å se at han er friskmeldt!! Må være helt fantastisk:)
 
Har lest dagboken din, og for en sterk historie. Det må ha vært noen tunge måneder, men du virker som en veldig sterk og positiv person. Veldig fint å se at han er friskmeldt!! Må være helt fantastisk:)

Veldig tunge mnd... Men viktig å holde motet oppe og leve mest mulig normalt som det lar seg gjøre :)
Ja det er fantastisk godt! Klart man får litt flash back når brevene kommer i posten, og det er tid for kontroller her å der.
Men guuud hvor godt det er å leve som "normalt" igjen, unner ingen å gå igjenom kreft:Heartred
 
Herremin, FOR en dagbok. Hvordan går det ann at du takler motgang og skuffelser på så strak arm? Helt vanvittig!

Unner deg all hell og lykke i alt, og spesielt i baby-lagingen!

Imponerende er du!!
 
Herremin, FOR en dagbok. Hvordan går det ann at du takler motgang og skuffelser på så strak arm? Helt vanvittig!

Unner deg all hell og lykke i alt, og spesielt i baby-lagingen!

Imponerende er du!!

Tusen hjertelig takk for det, man må jo bare se positive i det. Klart man skulle gjerne ha ønsket men, det viktigste er at vi har hverandre også får vi bare nyte tiden ilag:Heartred
 
Heksa kom STORMENDE her idag tidlig haha, 3dager over IKM! :D
Men det gjør ikke noe, vi tenker som så jo mer mnd det går jo friskere kan lille spire vær :)
Får heldigvis blø ferdig før vi reiser til G'dansk på onsdag!!!
Gjett om det skal koooses hehe, snilde mannen min som sponser oss tur og håper på vi får et mye bedre år, enn den vi har hatt nå med kreft:shy:
 
Idag opplevde jeg noe rart når jeg tafset oppi tappen :p
Den er skikkelig bakoverbøyd og det kom mye slim og litt blod og noen små klumper med blod...
Fikk meg til å tenke at shit, var dette en "slim propp"? Helt merkelig og ikke kjent dette før, har jo ikke noe å sammenligne med de andre graviditetene for da kjente jeg ikke på tappen.
Så det blir spennende å se, forventer Tanta skal komme om 7-8dager :)
 
Idag opplevde jeg noe rart når jeg tafset oppi tappen :p
Den er skikkelig bakoverbøyd og det kom mye slim og litt blod og noen små klumper med blod...
Fikk meg til å tenke at shit, var dette en "slim propp"? Helt merkelig og ikke kjent dette før, har jo ikke noe å sammenligne med de andre graviditetene for da kjente jeg ikke på tappen.
Så det blir spennende å se, forventer Tanta skal komme om 7-8dager :)
Så spennende da :) håper det klaffer for dere snart :) og håper Tanta kan holde seg unna en stund nå ;)
 
Da er jeg her igjen... Tok en pause fra babyverden.. Men nå er jeg i tvil...
2zy9bf4.jpg

3dager over ikm, dette er 1år siden sist det skjedde, vi venter i spenning!
 
Spennende. Ser klart noe på strimmeltestene :)
 
Velkommen tilbake! Sykt inspirerende å lese at du har hatt sånn pågangsmot gjennom kreften altså! Jøsses! Mannen din er heldig som har en så positiv dame i livet sitt! :)
 
Back
Topp