Mitt høyeste ønske <3

Så mange egg,helt fantastisk! Leit at det ikke blir innsett,men dette kan jo bli en søskenflokk dette :D
 
Titter innom for å ønske deg lykke til :D

Blir spennende å høre hvor mange av egga som deler seg vidre og kan fryses :D dyrker dem til blastocyster på UNN?
 
Titter innom for å ønske deg lykke til :D

Blir spennende å høre hvor mange av egga som deler seg vidre og kan fryses :D dyrker dem til blastocyster på UNN?

Ja, de dyrker til blasto :) de ser an eggene, også bestemmer dem dagen etter uttak når det blir innsett. Nå når det ikke ble innsett fryser dem de idag, søndag eller mandag, de ser de an for hver dag [emoji3]
 
Telefon i går- 12 befruktede egg [emoji3] håper mange overlever og blir fryst [emoji173]️

Ellers er formen blitt verre, og det trykker helt opp under ribbeina [emoji53] mulig jeg ringer unn idag, men er veldig usikker på hva som er normalt og hva jeg skal reagere på [emoji15] føler jeg tisser nok, og jeg drikker bra så [emoji849]
 
Telefon i går- 12 befruktede egg [emoji3] håper mange overlever og blir fryst [emoji173]️

Ellers er formen blitt verre, og det trykker helt opp under ribbeina [emoji53] mulig jeg ringer unn idag, men er veldig usikker på hva som er normalt og hva jeg skal reagere på [emoji15] føler jeg tisser nok, og jeg drikker bra så [emoji849]

Gratulerer med flott befruktning. 12 er megabra! :D

Du bør ha lav terskel for å kontakte klinikken ved overstimulering, for det kan fort blir fryktelig vondt om det går for langt.
Men om du får drukket mye, tisset mye og vekta holder seg stabil så er det ingen store faretegn :)
 
12 befruktede egg er helt fantastisk!! [emoji173] Gratulerer så mye! God bedring, håper at det ikke blir værre.
 
Åh, så bra med en del befruktede egg! :D Håper mange overlever og blir satt på frys til du er klar for dem [emoji173]️[emoji173]️
God bedring, og!
 
Gratulerer med flott befruktning. 12 er megabra! :D

Du bør ha lav terskel for å kontakte klinikken ved overstimulering, for det kan fort blir fryktelig vondt om det går for langt.
Men om du får drukket mye, tisset mye og vekta holder seg stabil så er det ingen store faretegn :)

Takk [emoji3]
 
Telefon i går- 12 befruktede egg [emoji3] håper mange overlever og blir fryst [emoji173]️

Ellers er formen blitt verre, og det trykker helt opp under ribbeina [emoji53] mulig jeg ringer unn idag, men er veldig usikker på hva som er normalt og hva jeg skal reagere på [emoji15] føler jeg tisser nok, og jeg drikker bra så [emoji849]
Hurra for mange befruktede egg[emoji177] Blir nok en del på frys av dette[emoji173] Ha relativt lav terskel for å ringe du hvis formen blir verre, bedre å ringe en gang for mye [emoji11] Håper formen blir bedre snart[emoji1]
 
Hurra for mange befruktede egg[emoji177] Blir nok en del på frys av dette[emoji173] Ha relativt lav terskel for å ringe du hvis formen blir verre, bedre å ringe en gang for mye [emoji11] Håper formen blir bedre snart[emoji1]

Takk [emoji3] håper vi får mange på frys [emoji3][emoji3]
 
Ringte klinikken og fikk beskjed om å dra innom gyn pol her jeg bor. De tok ul og blodprøver. Var bare litt fri væske i buken, men eggstokkene har lagt seg foran inntil blæra og mot hverandre (såkalt kissing ovaries). De var ganske forstørret, så er nok det som lager trøbbel [emoji5] de ville legge meg inn for observasjon, men det synes jeg var litt drastisk [emoji85] så fikk resept på smertestillende og fikk dra hjem [emoji3]
 
Da har vi fått brev, 4 egg på frys i 4 strå. Ser ut som det er 3 1 dagers og 1 3 dagers [emoji5]
Så oppsummert fikk vi ut 23 egg, 12 befruktet og 4 på frys. Så mange som faller bort i prosessen [emoji15]
 
Da har vi fått brev, 4 egg på frys i 4 strå. Ser ut som det er 3 1 dagers og 1 3 dagers [emoji5]
Så oppsummert fikk vi ut 23 egg, 12 befruktet og 4 på frys. Så mange som faller bort i prosessen [emoji15]

Veldig bra med 4 på frys da!!!
 
Da har vi fått brev, 4 egg på frys i 4 strå. Ser ut som det er 3 1 dagers og 1 3 dagers [emoji5]
Så oppsummert fikk vi ut 23 egg, 12 befruktet og 4 på frys. Så mange som faller bort i prosessen [emoji15]

Hurra for fire fryseegg! :D
 
Da har vi fått brev, 4 egg på frys i 4 strå. Ser ut som det er 3 1 dagers og 1 3 dagers [emoji5]
Så oppsummert fikk vi ut 23 egg, 12 befruktet og 4 på frys. Så mange som faller bort i prosessen [emoji15]
Hurra for 4 egg på frys:joyful::joyful:Skal se at det er noen gullegg der ja:) Det hender at noen faller bort i prosessen, men heldigvis trenger man bare 1 gullegg:Heartpink
 
Back
Topp