Mitt høyeste ønske <3

Jepp! Men så oppdaga jeg nettopp at vi har ferie ei uke senere enn jeg trodde [emoji85] så hvis det blir innsett blir det i andre ferieuka. Så kan ikke planlegge noe reise [emoji30] stress [emoji30]
Hm. Så.. enten blir det innsett, eller så blir det ferie..?
Kan hende det er "greit" sånn. Skuffende at du ikke kan få begge, men uansett NOE trøst uansett hva som skjer.
 
Hm. Så.. enten blir det innsett, eller så blir det ferie..?
Kan hende det er "greit" sånn. Skuffende at du ikke kan få begge, men uansett NOE trøst uansett hva som skjer.

Ja, er i grunn greit [emoji5] nå er det bare og vente på mens og se hva som skjer [emoji28]
 
Fått papirene fra Tromsø. Det blir østrogenplaster fra cd 2 og lutinus før innsett. Skal fortsette med dette til uke 10, når det klaffer [emoji5]

Siste frist for mens er 25.6, hvis ikke blir det augustmensen, som er forventet å komme rundt 21.8 [emoji5]
 
Fått papirene fra Tromsø. Det blir østrogenplaster fra cd 2 og lutinus før innsett. Skal fortsette med dette til uke 10, når det klaffer [emoji5]

Siste frist for mens er 25.6, hvis ikke blir det augustmensen, som er forventet å komme rundt 21.8 [emoji5]
Så ålreit med plan klar! Da er det bare å få tiden til å gå :)
 
Så ålreit med plan klar! Da er det bare å få tiden til å gå :)

Ja [emoji3] sommeren går alltid raskt så [emoji85] og hvis det ikke blir innsett før til høsten kan jeg trøste meg med at jeg slipper plaster på magen og lutinus i (forhåpentligvis) bikini/badesesongen [emoji3]
 
Ååh, så spennende..! Da gjenstår det vel bare å se når mens kommer! [emoji4]
 
Ja [emoji3] sommeren går alltid raskt så [emoji85] og hvis det ikke blir innsett før til høsten kan jeg trøste meg med at jeg slipper plaster på magen og lutinus i (forhåpentligvis) bikini/badesesongen [emoji3]
Viktig å se det positive når man er i en slik prosess, og det klarer du bra :D
 
Cd 5, og tanta er så godt som dratt. Mye press i magen og litt vonde eggstokker idag, så spørs bare om ikke overstimuleringa enda sitter litt i [emoji53] skal ta det rolig i helga, så blir vel formen tipp topp til mandag [emoji3]
 
Cd 13 (14 siden klokka er over 24), en del vondt i eggstokken i dag, mensenliknende smerter i to dager + litt rødlig utflod idag.. skjønte ingenting, før det slo meg - kanskje det er eggløsning på gang [emoji28][emoji3] har jo gjerne el smerter i flere dager, men herregud hvis den kommer i helga, da rekker vi innsett før sommeren [emoji295]️[emoji3]

Vil selvfølgelig ikke få opp håpet, men det er jo uungåelig nå [emoji849] vi hadde desstuten blitt enig om at det var greit å vente til høsten og slippe hormoner og kontroller i ferien, men nå vil jeg ha innsett [emoji28][emoji85][emoji3]
 
Cd 19, fortsatt vondt i eggstokkene/magen [emoji15] håper det går over snart, for tror ikke smertene skyldes el likavel [emoji848]

Ellers har jeg endelig fått tak i noen pakker med estradot, som de tydeligvis er fri for både i Norge og i utlandet [emoji29] har heldigvis nok til 8 uker, så det er bra [emoji3]
 
Cd 31, og tr er nok noe forsinket etter forsøket. Har hatt en del murringer/smerter og formen har vært "mensendårlig" siden lørdag. Tror kroppen jobber hardt for å komme på rett kjøl [emoji85]
 
Enda ikke noe, nei.. Ugreit å bare gå å vente egentlig [emoji85]
 
Cd 3, omsider kom tr ..

Nå er det 2 mnd til oppstart av hormoner, så kommer ikke til å oppdatere særlig mye her før vi er i gang [emoji5]
 
Cd 3, omsider kom tr ..

Nå er det 2 mnd til oppstart av hormoner, så kommer ikke til å oppdatere særlig mye her før vi er i gang [emoji5]
Men, da blir det ferie i det minste? [emoji4][emoji4]
Du får ha en fin sommer i alle fall [emoji173]️
 
Back
Topp