Mitt høyeste ønske <3

Måtte helga (+mandag) gå fort!

Ja [emoji28] så helga må brukes til å planlegge hvordan vi skal gjøre det, reise opp og ned, være der osv [emoji85] vil jo helst være hjemme på 17 mai, men hvis formen er dritt etter uttak er det samme hvor jeg er [emoji12]
 
Nå blir det en spennende uke du har i vente:joyful: Masse lykke til:Heartpink Gleder meg til oppdateringer her:)
 
Ja [emoji28] så helga må brukes til å planlegge hvordan vi skal gjøre det, reise opp og ned, være der osv [emoji85] vil jo helst være hjemme på 17 mai, men hvis formen er dritt etter uttak er det samme hvor jeg er [emoji12]
Ja, sant.. Blir kanskje mye reising uansett! :eek:
Får håpe det bare blir med det ene forsøket da! Altså. Med tanke på reisingen også..
 
Da var vi kommet til unn, og begynner å bli klar for uttak i morgen tidlig [emoji15] grugleder meg [emoji12][emoji85] blir værende her til innsett, så her blir det hotell 17 mai [emoji3]
 
Da var vi kommet til unn, og begynner å bli klar for uttak i morgen tidlig [emoji15] grugleder meg [emoji12][emoji85] blir værende her til innsett, så her blir det hotell 17 mai [emoji3]
Masse lykke til[emoji173]
 
Lykke til!! [emoji173]️[emoji173]️
 
Da var vi kommet til unn, og begynner å bli klar for uttak i morgen tidlig [emoji15] grugleder meg [emoji12][emoji85] blir værende her til innsett, så her blir det hotell 17 mai [emoji3]
Masse lykke til i morgen :D
 
Lykke til!
 
Lykke til :)
 
Takk for alle lykkeønsker [emoji3]
Uttak ferdig, 23 egg ut [emoji33] så her blir det 3 uker med fragmin og ingen innsett [emoji58]
 
Usj da, det var jo litt synd...
Men uansett, gratulerer med et formidabelt antall egg! Skal godt la seg gjøre om det ikke finnes et barn eller to i blant dem :)
 
Kjedelig uten innsett.. Men mange egg ut i alle fall!
 
Kjedelig med totalfrys [emoji53] Men hurra for bra antall med egg[emoji173] er nok en del gullegg der[emoji4]
 
Back
Topp