Mitt høyeste ønske <3

Så masse bivirkninger du har.. men utslettet er stoppet opp /borte??
 
cd 2, Spraydag 11

Idag har formen vært dårlig [emoji45] mye mindre menssmerter enn i går, men veldig slapp og trøtt. Ble skikkelig uvel når jeg bevegde meg ut døra i kveld, og ble bare verre utover kvelden. Kvalm, svimmel og hodepine. Kom meg omsider i dusjen og i seng, så håper formen er bedre i morgen [emoji5]


9 dager til kontroll, 10 dager til sprøytestart [emoji3]
 
Så masse bivirkninger du har.. men utslettet er stoppet opp /borte??

Det høres mye ut, men går bra altså [emoji5] magen/ kvalme er jo veldig vanlig for meg, så det går bra så lenge det ikke blir skikkelig ille [emoji85][emoji28]
Det som har vært mest plagsomt er den bobla jeg går i (susete) [emoji12] utslettet er blitt bedre, bare tørr i huden nå. Så reagerte sikkert på sprayen den første uka [emoji5]

Edit; det verste har faktisk vært at jeg har holdt på å fryse i hjel [emoji23]
 
Det høres mye ut, men går bra altså [emoji5] magen/ kvalme er jo veldig vanlig for meg, så det går bra så lenge det ikke blir skikkelig ille [emoji85][emoji28]
Det som har vært mest plagsomt er den bobla jeg går i (susete) [emoji12] utslettet er blitt bedre, bare tørr i huden nå. Så reagerte sikkert på sprayen den første uka [emoji5]

Edit; det verste har faktisk vært at jeg har holdt på å fryse i hjel [emoji23]

Kjedelig å fryse [emoji28] Vet alt om det - pleier vanligvis å fryse alltid. Susete er også veldig plagsomt..! Jeg er veldig der selv i perioder. Gått over nå, sånn sett. Nå er jeg bare senil. Føler meg normal, men husker likevel ingenting - og er i blant på vei til å gjøre veldig rare ting.

Men ja, godt bivirkningene er overlevbare! :D
Går greit med deg ELLERS og..? Ikke så lenge igjen til kontroll..?
 
cd 9, Spraydag 18

Her er formen dårlig, og både kropp og sinn er utslitt. Nå skal det sies at noe skyldes nok stress rundt andre ting enn prøving, men den siste uka har vært tøff. Synarela er ikke snill med meg [emoji31]
Magen tuller fælt, og vekta har gått litt ned. Kroppen får nok ikke så mye næring for tiden [emoji53] er redd kroppen min er såpass sliten at graviditet er det minste den trenger nå. Men enda ei stund til evt innsett, så håper det går seg til. Skal snakke med dem på unn når jeg skal på kontroll og høre hva dem sier [emoji5]


Bivirkninger:
Irritabel
Hetetokter og frysetokter
Hodepine
Kvalme
Trøøøøtt
Sulten, men dårlig matlyst


2 dager til kontroll, 3 dager til sprøytestart [emoji3]
 
cd 20, Sprøytedag 9

Lenge siden jeg har oppdatert her. Nesesprayen gjorde meg skikkelig dårlig, og trigget magen min, som ikke er god i utgangspunktet. Ble litt bedre 4-5 dager etter sprøytestart, da de fleste bivirkningene letta [emoji5] magen er fortsatt plagsom, og jeg sliter med kvalme og dårlig matlyst fortsatt. Vært sykemeldt hele uka, og det har hjulpet mye [emoji5]

Kontrollen 2.5 gikk fint, de så 6-7 follikler som de håpte ville bli stor og fin med sprøyter [emoji5] ny kontroll i morgen, så nå er jeg spent på når det blir uttak [emoji3]


1 dag til kontroll
 
Lykke til på kontrollen! :D
 
Så spennende! Masse lykke til på kontroll! Må få oppdatering om hvordan det går [emoji173]️
 
Lykke til på kontroll [emoji4]
 
Lykke til på kontroll :)
 
Lykke til med kontrollen i morgen [emoji4]
 
Lykke til på kontrollen! :D

Så spennende! Masse lykke til på kontroll! Må få oppdatering om hvordan det går [emoji173]️

Lykke til på kontroll [emoji4]

Lykke til på kontroll :)

Lykke til på kontroll! Spennende dager [emoji1]

Lykke til med kontrollen i morgen [emoji4]

Lykke til på kontroll! Spennende tider fremover :)

Tusen takk dere [emoji3][emoji3] ja, nå begynner det å bli veldig spennende [emoji28][emoji5][emoji5]

Oppdaterer i morgen [emoji3]
 
Da var kontrollen overstått. De så 8-10 egg(poser?) på høyre side og 8 på venstre. 3-4 var på 14 mm, noen på 12 og 10, resten var små [emoji5] men ligger visst i grenseland mtp overstimulering, og fikk beskjed om å ta det rolig og drikke masse vann [emoji5]

uttak på tirsdag, så håper jeg det blir innsett også [emoji85]
 
Da var kontrollen overstått. De så 8-10 egg(poser?) på høyre side og 8 på venstre. 3-4 var på 14 mm, noen på 12 og 10, resten var små [emoji5] men ligger visst i grenseland mtp overstimulering, og fikk beskjed om å ta det rolig og drikke masse vann [emoji5]

uttak på tirsdag, så håper jeg det blir innsett også [emoji85]

Krysser fingrene :)
 
Ååh krysser fingrene! Spennende [emoji7]
 
Da var kontrollen overstått. De så 8-10 egg(poser?) på høyre side og 8 på venstre. 3-4 var på 14 mm, noen på 12 og 10, resten var små [emoji5] men ligger visst i grenseland mtp overstimulering, og fikk beskjed om å ta det rolig og drikke masse vann [emoji5]

uttak på tirsdag, så håper jeg det blir innsett også [emoji85]
Lover bra det da :) Spennende dager fremover nå da!
 
Back
Topp