Mitt høyeste ønske <3

Da har Tromsø ringt [emoji3]

Det blir nesespray fra cd 21, 13 april.
Ultralyd og samtale 2.5
Sprøytestart 3.5

Fikk ikke noe dato for innsett osv, men jeg skulle få mer info 2 mai [emoji5] de sa det var vanlig med 10 dager på sprøyter, så kanskje innsett rundt 17 mai? [emoji3]
 
Da har Tromsø ringt [emoji3]

Det blir nesespray fra cd 21, 13 april.
Ultralyd og samtale 2.5
Sprøytestart 3.5

Fikk ikke noe dato for innsett osv, men jeg skulle få mer info 2 mai [emoji5] de sa det var vanlig med 10 dager på sprøyter, så kanskje innsett rundt 17 mai? [emoji3]
Så fint med en plan å forholde seg til :)
 
Så spennende, og fantastisk med en plan! Da er det ikke sååå lenge til du er i gang! Så fint at du får et forsøk nå før sommeren! Satser på at det er alt som trengs [emoji7]
 
Så spennende, og fantastisk med en plan! Da er det ikke sååå lenge til du er i gang! Så fint at du får et forsøk nå før sommeren! Satser på at det er alt som trengs [emoji7]

Nei, påska nærmer seg med stormskritt, så satser på at tia går raskt [emoji3] håper også det blir første og siste forsøk [emoji85][emoji28]
 
Da var papirene kommet [emoji5] står ikke noe om uttak, men det vet de vel ikke før etter ul 2 mai kanskje [emoji848] liker ikke å ha kontroll.. skulle gjerne bestilt hotell og sånn snart, spesielt siden det er så nært 17 mai [emoji15] det står i brevet at jeg må regne med å være i Tromsø siste del av behandlingen, men hvem vet hva det betyr [emoji28] må huske å skrive ned alle spørsmål til jeg skal oppover [emoji85]

Ellers står det 1 spray i ett nesebor x 3, men mener hun sa 1 spray i hvert nesebor i telefonen [emoji15] så må nok ringe dem før oppstart[emoji28]
 
Snakka med unn igjen, siden jeg ble forvirra av den spray doseringen. Det er da 1 spray i ett nesebor x 3 [emoji28]
Videre er foreløpig plan ul 12 mai, og deretter ca annahver dag fram til uttak, som hun regna med ble i uke 20, eller mandag uke 21. Blir litt stressa av å ikke vite noenting altså. De vet ikke før den 12 om jeg må være der oppe, eller om jeg kan få reise hjem. Så må vel pakke en bag å ta med [emoji15] hun satset på at jeg fikk reise hjem mellom hver ul siden 17 mai er midt i, men det vet de ikke før jeg er der oppe [emoji53]
 
Æh, så frustrerende å ikke vite noe..!
Men deilig at dere er i gang!
 
cd 21, Spraydag 1

Spraytidene er 06:45, 14:45 og 22:45. Litt plagsomt med vekkerklokka tidlig på når jeg har seinvakt/fri, men sånn er det bare [emoji85]

Lite bivirkninger, men noe hetetokter i mårrest og susete i hodet. Lett hodepine og kvalme, men det er i grunn vanlig for meg [emoji12]

19 dager til kontroll, 20 dager til sprøytestart [emoji3]
 
Ååh, spennende at du er i gang [emoji173]️
 
Nå er du igang[emoji7] Spennende
 
cd 24, Spraydag 4

Bivirkninger:

hodepine i perioder
fryser noe så innmari på dagtid
Lette hetetokter sent på kveld og natt
kvalme
uggen i magen
mye sulten, med dårlig matlyst
susete/ fjern

Har også fått noe utslett på kroppen. Håper ikke det skyldes sprayen. Har en tendens til å få mye bivirkninger på medisiner, og er også allergisk mot en haug, og det er jo kjedelig dersom jeg ikke tåler sprayen [emoji53]

Magen er også helt på tur, men er plaget fra før, så det overlever jeg [emoji5]

Har hatt lite endosmerter til nå, noe som er deilig [emoji3]

16 dager til kontroll, 17 dager til sprøytestart [emoji3]
 
Uff, så kjedelig med bivirkninger.. Håper det går greit å ta dem etterhvert likevel..! At det i alle fall ikke blir verre..!
 
cd 1, Spraydag 10

Her kom tanta dundrende i natt, en dag for tidlig.

Kjenner meg faktisk litt snytt av denne sprayen [emoji23] jeg ble "lovet" hetetokter og at tanta gjerne ble litt sein. Men neida, her fryser jeg ræva av meg med lag på lag med ull og tanta kom en dag før tida med alt det medfører av smerter og kvalme [emoji28][emoji85]

Ellers nærmer kontroll seg med stormskritt, og jeg klarer ikke helt ta det innover meg [emoji849] men det går vel opp for meg tidsnok [emoji12]

Bivirkninger:

Lite hodepine, men kommer i perioder
Fryser, men blir også lett for varm når jeg legger meg under pleddet eller dyna
Klam i huden i perioder
kvalme
uggen i magen
susete/ fjern
Utslett og tørr hud

Tett nese og snørrete i perioder, men det er vel irritasjon pga sprayen :)


10 dager til kontroll, 11 dager til sprøytestart [emoji3]
 
cd 1, Spraydag 10

Her kom tanta dundrende i natt, en dag for tidlig.

Kjenner meg faktisk litt snytt av denne sprayen [emoji23] jeg ble "lovet" hetetokter og at tanta gjerne ble litt sein. Men neida, her fryser jeg ræva av meg med lag på lag med ull og tanta kom en dag før tida med alt det medfører av smerter og kvalme [emoji28][emoji85]

Ellers nærmer kontroll seg med stormskritt, og jeg klarer ikke helt ta det innover meg [emoji849] men det går vel opp for meg tidsnok [emoji12]

Bivirkninger:

Lite hodepine, men kommer i perioder
Fryser, men blir også lett for varm når jeg legger meg under pleddet eller dyna
Klam i huden i perioder
kvalme
uggen i magen
susete/ fjern
Utslett og tørr hud

Tett nese og snørrete i perioder, men det er vel irritasjon pga sprayen :)


10 dager til kontroll, 11 dager til sprøytestart [emoji3]

Hos meg kom ikke hetetoktene før siste sprayuken!
 
Back
Topp