Mitt høyeste ønske <3

Da har vi fått brev, 4 egg på frys i 4 strå. Ser ut som det er 3 1 dagers og 1 3 dagers [emoji5]
Så oppsummert fikk vi ut 23 egg, 12 befruktet og 4 på frys. Så mange som faller bort i prosessen [emoji15]
Hos oss ble det 7 egg ut, 3 egg ble befruktet, kun 1 egg var fremdeles med dag 2 og de var så i tvil på det at innsett ble utsatt til dag 3... men jeg er i dag 6+2 [emoji6] Det trengs bare ett gullegg [emoji9]
 
4 egg på frys er flott det! Kjedelig at frafallet er så stort, men så lenge du får ett inn, så er jo alt annet en bonus :)
 
Veldig bra med 4 på frys da!!!

Hurra for fire fryseegg! :D

Hurra for 4 egg på frys:joyful::joyful:Skal se at det er noen gullegg der ja:) Det hender at noen faller bort i prosessen, men heldigvis trenger man bare 1 gullegg:Heartpink

4 egg på frys er flott det! Kjedelig at frafallet er så stort, men så lenge du får ett inn, så er jo alt annet en bonus :)

Takk dere [emoji3] håper virkelig det er et gullegg der [emoji173]️
 
Hos oss ble det 7 egg ut, 3 egg ble befruktet, kun 1 egg var fremdeles med dag 2 og de var så i tvil på det at innsett ble utsatt til dag 3... men jeg er i dag 6+2 [emoji6] Det trengs bare ett gullegg [emoji9]

Takk for solskinnshistorie, og gratulerer så mye [emoji7][emoji3][emoji3] ser mange skriver om a og b kvalitet på eggene, er dette noe man får beskjed om? Står bare at det er 4 egg i 4 strå [emoji848]
 
Ååh, så bra det ble noen på frys da! :D
 
Takk for solskinnshistorie, og gratulerer så mye [emoji7][emoji3][emoji3] ser mange skriver om a og b kvalitet på eggene, er dette noe man får beskjed om? Står bare at det er 4 egg i 4 strå [emoji848]
Jeg fikk ikke vite noe om kvaliteten før innsett [emoji4]
Da fikk jeg vite at de graderte fra A til D, A til C ble satt tilbake, D ble ikke. Min lille fighter var gradert til B [emoji6] Så helt ærlig trodde jeg ikke det skulle gå, men jaggu klorte fighteren seg fast [emoji7]
 
Jeg fikk ikke vite noe om kvaliteten før innsett [emoji4]
Da fikk jeg vite at de graderte fra A til D, A til C ble satt tilbake, D ble ikke. Min lille fighter var gradert til B [emoji6] Så helt ærlig trodde jeg ikke det skulle gå, men jaggu klorte fighteren seg fast [emoji7]

Okei, da får jeg vel høre da [emoji3]
Gratulerer med spire forresten [emoji7][emoji173]️
 
Tr kom dundrende i går, så ringte inn mens. Dersom tr kommer senest 25.6 får vi innsett i juli. Men hvis syklusen er normal kommer tr 26-28 juni. Så blir nok ikke innsett før til høsten [emoji53]
 
Tr kom dundrende i går, så ringte inn mens. Dersom tr kommer senest 25.6 får vi innsett i juli. Men hvis syklusen er normal kommer tr 26-28 juni. Så blir nok ikke innsett før til høsten [emoji53]

Typisk at det skal være sånn på hengende håret :/
 
Ja [emoji53] skjønner ikke hvorfor heller, for hvis jeg får tr 26.6 så er jeg på cd 19 siste dagen dem har åpent. Så var litt merkelig det der [emoji30]

Men det er FER du skal ha?
 
Ja, første fryseforsøk [emoji5] hun skulle sende alt av papirer og resepter i posten, så alt var klart i det minste [emoji5]

Men da bør det gå bra :)
De planlegger nok slik at du får innsetting rundt CD15-18 ;)
 
Ja, men hvis mens kom etter 25.6 skulle jeg ikke ringe inn mens en gang [emoji15] da ble det ikke før augustmens sa hun [emoji53]

Ser den, for da har de ikke noe å gå på.
Krysser fingrene for at du får til dette helt på tampen jeg :)
 
Wow. Det var da en gang vi får krysse fingrene for tidlig tr :eek:
 
Wow. Det var da en gang vi får krysse fingrene for tidlig tr :eek:

Jepp! Men så oppdaga jeg nettopp at vi har ferie ei uke senere enn jeg trodde [emoji85] så hvis det blir innsett blir det i andre ferieuka. Så kan ikke planlegge noe reise [emoji30] stress [emoji30]
 
Back
Topp