Lillas IVF-dagbok

Nydelig stigning :D
 
Gratulerer [emoji173]️ herlighet så tullete!!!
 
Nydelig stigning!!! :D
Blir det februar eller mars på deg?
 
Flott stigning! [emoji7]
 
Så fantastisk at du også blir med oss I februar [emoji173]️
 
Hvordan går det med deg? Si fra når du flytter, om du lager ny dagbok og ikke bare flytter denne da, for jeg vil gjerne følge deg videre om jeg får.

Helt fantastisk at dere skal få denne babyen sånn!
 
Hvordan går det med deg? Si fra når du flytter, om du lager ny dagbok og ikke bare flytter denne da, for jeg vil gjerne følge deg videre om jeg får.

Helt fantastisk at dere skal få denne babyen sånn!
Hei Sara:) Det går helt greit her. Litt brun utflod nå, men ingen stor blødning eller smerter. Fortsatt kvalm når jeg våkner om morgenen, så klarer lite frokost. Blir også kvalm i bil, selv når jeg selv kjører.

Gleder meg til legetimen på fredag, håper jeg får time til UL på sykehuset uka etterpå. Har lyst til å få svar. Denne gangen er det bare mannen, jeg og min beste venninne som vet om graviditeten. Det føles godt, slik var det ikke de andre gangene, da fikk (for) mange vite det med en gang.

Jeg flytter ikke enda i hvert fall:) men skal si ifra om jeg gjør det, syns det er veldig koselig at du vil følge meg❤️ Takk for at du er så positiv, jeg tør ikke det enda.
 
Ds skal jeg tørre å være positiv for deg jeg da. Og håper du får snarlig ul og bekreftelse på liv rett sted :)
 
Vi heier og er positive for deg. Du må selvfølgelig få UL, det må legen forstå når du blør og er naturligvis bekymret. [emoji173] Selv om jeg synes blødningen høres helt ufarlig ut, og symptomene dine og testene dine er flotte. [emoji4]
 
Ds skal jeg tørre å være positiv for deg jeg da. Og håper du får snarlig ul og bekreftelse på liv rett sted :)
Vi heier og er positive for deg. Du må selvfølgelig få UL, det må legen forstå når du blør og er naturligvis bekymret. [emoji173] Selv om jeg synes blødningen høres helt ufarlig ut, og symptomene dine og testene dine er flotte. [emoji4]
Takk, dere er gode❤️ Fremdeles lyserosa utflod. Vurderer å be om å få tatt HCG-blodprøver i morgen og onsdag, men har egentlig ikke tid.
 
Hvor sterke strekene blir kommer veldig an på hvor konsentrert urinen er, i hvert fall hos meg. Tok en strimmel sent i går kveld, etter å ha drukket så masse Bris at urinen så ut som vann. Den ble bare såvidt positiv. Kl 8 i morges tok jeg ny test, og urinen var heller ikke da så konsentrert som den pleier om morgenen. Den streken ble helt lik streken for to dager siden. Nå tok jeg ny test, etter å ikke ha drukket på mange timer. Da ble streken mye sterkere:)
IMG_3755.JPG

Dagens er øverst, CD 34. Fra nederst er de tatt 13. juni, 14., 16. og 18.
 
Første blodprøve tatt. Skal ta en til på onsdag. Spent.

Alltid like spennende med de blodprøvene [emoji847]
Det er hvertfall en god indikasjon på hvordan det går med den lille.
Men syns jo testene dine ser veldig fine ut også [emoji5] Dette skal nok gå rette veien
 
Ikke fått svar på blodprøven i dag.. tipper jeg ikke får svar før jeg drar innom igjen på onsdag. Håper de som stikker kan gi meg svar på den første i hvert fall, så jeg slipper å vente til legetimen fredag.

Ingen tegn til blod i dag❤️
 
Back
Topp