Lillas IVF-dagbok

Fastlegen sendte meg melding kl 22 i går og skrev at vi skal ta ultralyd i dag! Jeg har vært gravid hos han en gang før, men ante ikke at han hadde ultralydapparat. Håper det ikke er for tidlig til å se noe som helst da.
 
Fastlegen sendte meg melding kl 22 i går og skrev at vi skal ta ultralyd i dag! Jeg har vært gravid hos han en gang før, men ante ikke at han hadde ultralydapparat. Håper det ikke er for tidlig til å se noe som helst da.
Spennende :)
 
Fastlegen sendte meg melding kl 22 i går og skrev at vi skal ta ultralyd i dag! Jeg har vært gravid hos han en gang før, men ante ikke at han hadde ultralydapparat. Håper det ikke er for tidlig til å se noe som helst da.
Så spennende [emoji7]
 
Fastlegen sendte meg melding kl 22 i går og skrev at vi skal ta ultralyd i dag! Jeg har vært gravid hos han en gang før, men ante ikke at han hadde ultralydapparat. Håper det ikke er for tidlig til å se noe som helst da.

Oioi! Lykke til! :)
 
Så spennende [emoji7]
Oioi! Lykke til! :)
Det var visst ikke spennende. Han prøvde å se utenfra, noe vi egentlig visste var for tidlig.

Jeg ble henvist til en annen gynekolog han mente pleide å være raskere enn hun jeg gikk til før. Han sa han var redd sykehuset ville avvise henvisningen, siden jeg ikke har noen tegn på exu. Tok enda en blodprøve for å se på stigningen av HCG.
 
Det var visst ikke spennende. Han prøvde å se utenfra, noe vi egentlig visste var for tidlig.

Jeg ble henvist til en annen gynekolog han mente pleide å være raskere enn hun jeg gikk til før. Han sa han var redd sykehuset ville avvise henvisningen, siden jeg ikke har noen tegn på exu. Tok enda en blodprøve for å se på stigningen av HCG.

Rart at han i det hele tatt prøvde utvendig, det er jo altfor tidlig.
Men godt du blir sendt videre og fint at det fortsatt blir målt hcg. :)
 
Det var visst ikke spennende. Han prøvde å se utenfra, noe vi egentlig visste var for tidlig.

Jeg ble henvist til en annen gynekolog han mente pleide å være raskere enn hun jeg gikk til før. Han sa han var redd sykehuset ville avvise henvisningen, siden jeg ikke har noen tegn på exu. Tok enda en blodprøve for å se på stigningen av HCG.
Utvendig er jo altfor tidlig, men da håper vi du får rask time hos ny gynekolog. [emoji4]
 
Rart at han i det hele tatt prøvde utvendig, det er jo altfor tidlig.
Men godt du blir sendt videre og fint at det fortsatt blir målt hcg. :)
Utvendig er jo altfor tidlig, men da håper vi du får rask time hos ny gynekolog. [emoji4]
Ja, enig i at det var rart. Håper på raskt svar fra den nye gynekologen, ja.

Når jeg kom hjem lå det brev fra den gamle gynekologen i postkassen, har fått time hos henne 17. august. Inntil videre beholder jeg bare den timen. Om dette går bra er jeg 14 uker på vei da.
 
Utvendig var vel litt tidlig ja.

Jeg så eldstemann utvendig hos fastlegen i sin tid, men da var jeg 7 uker på vei og vi så bare noe flimrende greier som var hjerteslagene
 
Endelig er teststreken nesten like sterk som kontrollstreken:)

IMG_3795.jpg
 
Fikk akkurat ny melding fra fastlegen (jobber visst hele tiden han!), HCG på fredag var 1272. Det får jeg være fornøyd med:)

Mandag 232
Onsdag 575
Fredag 1272

Dette er jo helt glimrende :D
 
Nå begynner dette å gå mer og mer opp for meg:joyful: Nå ringte de fra den nye gynekologen, jeg kunne få time der allerede i dag. Siden blodprøvene var så fine, og det ikke er noen tegn til EXU valgte jeg å vente. Fikk time 5. juli kl 10. Da håper jeg å få se et lite hjerte som slår❤️
 
Gratulerer så mye :)
 
Oj, snakk om selvbeherskelse at du ikke dro rett på UL [emoji23], men det er jo mye mer å se den 5. juli. [emoji173] Det er så herlig at dette gikk så greit for deg. Lille spiren. [emoji4][emoji173]
 
Back
Topp