Lillas IVF-dagbok

I dag har jeg gjort fremskritt i form av å ikke ta noen test. Blir jo bare gal, og får ikke noe mer svar uansett.

Fikk tak i sekretæren hos gynekologen i dag. Hun hadde ledig time i september:rolleyes: Så ble anbefalt å få henvisning til sykehuset heller. Jeg har bestemt meg for å ta livet litt mer med ro og bare se hva som skjer, så venter med alt til legetimen neste fredag. Så da er det bare å vente.

Imponerende at du er så rolig! Men det er jo det beste egentlig [emoji5][emoji1360] Litt lenge å vente til september kanskje, Hehe. Du får nok time før det med henvisning vil jeg tro [emoji6] evt ringe en annen gynekolog.
Vi har jo blitt flinke på å vente [emoji57]
 
September var litt lenge til ja, nesten tid for oul da vel.
 
Imponerende at du er så rolig! Men det er jo det beste egentlig [emoji5][emoji1360] Litt lenge å vente til september kanskje, Hehe. Du får nok time før det med henvisning vil jeg tro [emoji6] evt ringe en annen gynekolog.
Vi har jo blitt flinke på å vente [emoji57]
Takk, vi får se hvor lenge jeg klarer å være rolig:p Har jo ikke vært det fram til i dag.

Ja, regner med at jeg får time lenge før september på sykehuset:)
 
Det ser ut til at den negative følelsen min stemte... spor av blod når jeg var på do for en liten stund siden. Det kjennes ut til at noe skjer i magen, selv om jeg ikke var vondt enda.
 
Jeg har blødd i alle mine fire svangerskap

I det tredje ble det myyyyyyye blod og vondt. Det er det som ikke ble baby.

Men litt blod, og mere blod og friskt blod og ja. Det har jeg hatt med alle.

Krysser fingrene for deg.
 
Jeg har blødd i alle mine fire svangerskap

I det tredje ble det myyyyyyye blod og vondt. Det er det som ikke ble baby.

Men litt blod, og mere blod og friskt blod og ja. Det har jeg hatt med alle.

Krysser fingrene for deg.
Takk Sara❤️ Måtte jo ta en test i dag likevel nå, og den er faktisk sterkere. Jeg er helt utslitt for tiden, og har slitt med hodepine, kvalme og dårlig mage hele uka. Var på jobb fra 8-18 i dag. Får håpe det bare er kroppen som prøver å be meg slappe litt av. Har heldigvis fri i morgen.
241C8A09-211F-4A2D-9735-10392ED2ED1C.jpg

Den øverste er fra i kveld, den nederste i går morges.
 
Takk Sara[emoji173]️ Måtte jo ta en test i dag likevel nå, og den er faktisk sterkere. Jeg er helt utslitt for tiden, og har slitt med hodepine, kvalme og dårlig mage hele uka. Var på jobb fra 8-18 i dag. Får håpe det bare er kroppen som prøver å be meg slappe litt av. Har heldigvis fri i morgen.
Vis vedlegget 227705
Den øverste er fra i kveld, den nederste i går morges.
Den er helt klart mye sterkere i dag ja [emoji173] dette skal gå fint skal du se [emoji4]
 
Helt klart sterkere. Jeg blødde flere ganger da det ble baby, men ingenting de gangene det ikke ble baby. Du må vel bare høre på kroppen og så skal spiren din klore seg fast. [emoji173]
 
Tusen takk for betryggende ord[emoji173]️ Jeg hater å ikke vite, og å ikke ha kontroll.
Du, det gjør jeg og. Husker du kanskje mine 3-10 g-tester per dag... [emoji23] Kontrollbehovet og babylaging og svangerskap og fødsel og nyfødt baby hører jo dessverre ikke helt sammen bare. [emoji85] Får ikke hatt full kontroll som vi vil. Første prøvelsen fra bittelillebrøster. [emoji173] Dette skal gå bra.
 
Du, det gjør jeg og. Husker du kanskje mine 3-10 g-tester per dag... [emoji23] Kontrollbehovet og babylaging og svangerskap og fødsel og nyfødt baby hører jo dessverre ikke helt sammen bare. [emoji85] Får ikke hatt full kontroll som vi vil. Første prøvelsen fra bittelillebrøster. [emoji173] Dette skal gå bra.
Hihi, ja, det husker jeg:joyful: Det skal ikke være lett! Jeg håper du har rett❤️
 
Status på mårran: kvalm. Fryser. Ingen tegn til blod❤️

Ny test var muligens biiittelitt sterkere enn den i går kveld. Ikke svakere i hvert fall. Nå skal jeg prøve å slappe litt av, og være forsiktig optimist. Håper jeg klarer å vente mange dager med å ta ny test, og at det ikke kommer noe mer spor av blod.
 
Sterkere test. Ikke noen skikkelig blødning med vondt. Du er gravid, må ta det med ro og så krysser vi fingrene or at lille spiren vil bli der lenge.
 
Fantastisk! Du er gravid, Lilla! Og helt på egen hånd?? Hva skjer her inne for tida?? [emoji23][emoji7][emoji173] Krysser fingrene for at den holder hele veien [emoji173]
 
Fantastisk! Du er gravid, Lilla! Og helt på egen hånd?? Hva skjer her inne for tida?? [emoji23][emoji7][emoji173] Krysser fingrene for at den holder hele veien [emoji173]
Ja! Jeg tror ikke helt på det enda:joyful: det er helt vilt! Det er jo dette jeg har drømt om, og så bare skjer det?! Takk, håper det❤️ Bittelille mirakelet❤️
 
Back
Topp