Lillas IVF-dagbok

IMG_3674.jpg
Fant en til type strimmeltest i skapet.... Kan det virkelig hende?! Dette er helt sykt!
 
Det er nå helt klart streker på dem. Hvor i syklusen er du egentlig?
 
Det er nå helt klart streker på dem. Hvor i syklusen er du egentlig?
Ja, tenk! Jeg er på syklusdag 28. Ut fra tegn på EL tror jeg kanskje jeg er ca 12 dpo. Så mulig testene burde vært sterkere?

Edit: de er tatt etter å ha både drukket og spist, så ganske utvannet urin. Da er de sikkert innafor:)
 
Trippel faktisk :bag:
 
Dobbelpost..
 
Ja, tenk! Jeg er på syklusdag 28. Ut fra tegn på EL tror jeg kanskje jeg er ca 12 dpo. Så mulig testene burde vært sterkere?

Edit: de er tatt etter å ha både drukket og spist, så ganske utvannet urin. Da er de sikkert innafor:)

Helt innafor. Skaff deg en test til og ta på morgenurin i morgen tidlig? Men dette ser lovende ut altså!
 
Jeg har brukt denne staven nå og den har bare hatt svak strek når alle andre har vært klart positive, så jeg drister meg til å si gratulerer :D
 
Åå så spennende og så gøy med enda flere som får positiv test! Gratulerer!! :)
 
Shit! For et mirakel!!! ❤️
Gratulerer! :D
 
Helt magisk, gratulerer så mye [emoji173] [emoji173] [emoji173] tror nok den digitale hadde slått ut med de fine strekene [emoji4]
 
Tusen takk❤️ Du tror det? Da skal jeg ikke vente lengre enn til i morgen i hvert fall:)

Om du ikke drikker så masse og sparer i ca fire timer slår den nok ut på kveldsurin også ;)
 
Back
Topp