Lillas IVF-dagbok

Fant ut at jeg måtte bruke opp den andre digitaltesten før det ble krise å få 2-3 uker på den:p

IMG_3765.jpg


Ikke fått svar på blodprøven i går. Er fremdeles kvalm gjennom dagen, og sliter med å få i meg vanlig mengde mat, må spise sakte og legge inn pause. Har mensmurringer som jeg har hatt hele tiden. Ikke sett spor av blod siden søndag❤️
 
Fant ut at jeg måtte bruke opp den andre digitaltesten før det ble krise å få 2-3 uker på den:p

Vis vedlegget 227980

Ikke fått svar på blodprøven i går. Er fremdeles kvalm gjennom dagen, og sliter med å få i meg vanlig mengde mat, må spise sakte og legge inn pause. Har mensmurringer som jeg har hatt hele tiden. Ikke sett spor av blod siden søndag❤️

Så fantastisk med 2-3 da!! :Heartred:Heartred
 
Nå sitter jeg og venter på å få tatt blodprøve nr. 2. Svaret på den første var 232, altså ikke veldig høyt...
 
Nå sitter jeg og venter på å få tatt blodprøve nr. 2. Svaret på den første var 232, altså ikke veldig høyt...

Lykke til med ny blodprøve [emoji5][emoji92]
Syns 232 hørtes bra ut jeg, og det viktigste er uansett ikke selve tallet, men at det øker . Blir spennende å få svar på dagens blodprøve. Du er hvertfall gravid nå, og jeg satser hvertfall alle penga på at dette er en terminspire [emoji8][emoji176]
 
Nå sitter jeg og venter på å få tatt blodprøve nr. 2. Svaret på den første var 232, altså ikke veldig høyt...

Hvilken DPO var det på da? 232 trenger ikke være lavt, viktigste er stigningen til neste :)
 
Lykke til med ny blodprøve [emoji5][emoji92]
Syns 232 hørtes bra ut jeg, og det viktigste er uansett ikke selve tallet, men at det øker . Blir spennende å få svar på dagens blodprøve. Du er hvertfall gravid nå, og jeg satser hvertfall alle penga på at dette er en terminspire [emoji8][emoji176]
Hvilken DPO var det på da? 232 trenger ikke være lavt, viktigste er stigningen til neste :)
Jeg vet ikke sikkert, men tror kanskje 20 dpo. Dere har rett, det er stigningen som betyr noe. Skal ringe og spørre etter resultatet i morgen etter lunsj, håper det er kommet da.

Takk for at du har troa Bubbly❤️
 
Nå fant jeg igjen HCG-verdien fra forrige graviditet. Veldig irriterende at jeg ikke hadde skrevet det i dagboken. Da var HCG 2238 når jeg var 5+1:confused: Så da synes jeg i hvert fall 232 var lavt.... Huff, nå vil jeg bare få vite resultatet så jeg slipper å lure sånn!
 
Nå fant jeg igjen HCG-verdien fra forrige graviditet. Veldig irriterende at jeg ikke hadde skrevet det i dagboken. Da var HCG 2238 når jeg var 5+1:confused: Så da synes jeg i hvert fall 232 var lavt.... Huff, nå vil jeg bare få vite resultatet så jeg slipper å lure sånn!

Men er du helt sikker på eggløsningstidspunktet? Og uansett så er 232 på 20 dpo innenfor normalområdet, og man kan ikke sammenligne graviditet til graviditet selv hos samme kvinne. [emoji173]
 
Men er du helt sikker på eggløsningstidspunktet? Og uansett så er 232 på 20 dpo innenfor normalområdet, og man kan ikke sammenligne graviditet til graviditet selv hos samme kvinne. [emoji173]
Nei, jeg er ikke sikker i det hele tatt, så får bare håpe at EL var senere enn jeg tror. Hadde bare en syklus på 54 dager før jeg nå ble gravid (altså TR to ganger). Takk for at du gir meg håp❤️ Dette er alt for altoppslukende. Har virkelig måttet jobbe med meg selv for å ikke ringe folk jeg kjenner som jobber på sykehuset for å få dem til å snike i journalen min:wideyed: Hadde jeg ikke ønsket å holde det hemmelig en stund til hadde jeg garantert gjort det:sorry: Tror jeg må prøve å ringe legekontoret tidlig i morgen, og ikke etter 13 som jeg først planla.
 
Nei, jeg er ikke sikker i det hele tatt, så får bare håpe at EL var senere enn jeg tror. Hadde bare en syklus på 54 dager før jeg nå ble gravid (altså TR to ganger). Takk for at du gir meg håp[emoji173]️ Dette er alt for altoppslukende. Har virkelig måttet jobbe med meg selv for å ikke ringe folk jeg kjenner som jobber på sykehuset for å få dem til å snike i journalen min:wideyed: Hadde jeg ikke ønsket å holde det hemmelig en stund til hadde jeg garantert gjort det:sorry: Tror jeg må prøve å ringe legekontoret tidlig i morgen, og ikke etter 13 som jeg først planla.

Det var sånn jeg trodde det var, at du ikke var helt sikker. Desto større grunn til å kun være opptatt av endringen til blodprøve nummer to heller enn selve verdi nummer én. [emoji173] Og som sagt så er det innenfor normalen selv om det var 20 dpo også. [emoji173] Jeg heier på spiren din.
 
Det var sånn jeg trodde det var, at du ikke var helt sikker. Desto større grunn til å kun være opptatt av endringen til blodprøve nummer to heller enn selve verdi nummer én. [emoji173] Og som sagt så er det innenfor normalen selv om det var 20 dpo også. [emoji173] Jeg heier på spiren din.
Tusen takk❤️
 
Fantastisk flott stigning. Lille spire vokser! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Herlig stigning! [emoji2]
 
Nå er jeg så glad at jeg nesten gråter på jobb[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ HCG hadde steget fra 232 til 575:D
Herlig stigning[emoji176][emoji176]
 
Tommel opp :D
 
Så så så bra, for stigningen er viktigere enn nivået nemlig!
Fantastisk flott stigning. Lille spire vokser! [emoji173][emoji173][emoji173]
Herlig stigning[emoji176][emoji176]
Jeg hadde samme resultat som deg 16 og 18 dpo, så du hadde nok bare litt senere el:) grattis!
Herlig stigning! [emoji2]
Ja, dette var veldig deilig:) Ble mindre bekymret med tanke på graviditet utenfor livmoren også, siden man da vanligvis har senere stigning i HCG.
 
Back
Topp