Lillas IVF-dagbok

Oj, snakk om selvbeherskelse at du ikke dro rett på UL [emoji23], men det er jo mye mer å se den 5. juli. [emoji173] Det er så herlig at dette gikk så greit for deg. Lille spiren. [emoji4][emoji173]
Haha, jeg vet! Lurte litt på hva som hadde skjedd når jeg la på. Og kunne ikke unngå å tenke på om jeg kanskje kunne fått begge deler;) Men tror det var riktig avgjørelse ville ikke risikere å bare få komme i dag.
 
Gratulerer så mye[emoji173][emoji173][emoji173]. Nå ble jeg veldig glad på deres vegne[emoji173][emoji173]
 
Da har jeg vært på ultralyd hos den nye gynekologen. Han var helt fantastisk! Så glad for at den gamle gynekologen ikke hadde tid til meg før i høst.

Fikk se en bitteliten sak med hjerte som slo, på helt riktig plass❤️ Var, ikke overraskende, noe kortere på vei. Han sa ikke helt spesifikt, men i uke 6 en plass, og ikke uke 7+1 som ifølge forrige mens.

De stenger på fredag, og åpner igjen 14. august. Han tilbydde meg likevel å få komme tilbake i slutten av juli siden han er hjemme da. Snakker om service! Etter planen er vi i syden da, så jeg fikk time 14. august heller.

Nå som dette ser ut til å gå veien starter jeg en dagbok på februar 2018:)
 
Da har jeg vært på ultralyd hos den nye gynekologen. Han var helt fantastisk! Så glad for at den gamle gynekologen ikke hadde tid til meg før i høst.

Fikk se en bitteliten sak med hjerte som slo, på helt riktig plass[emoji173]️ Var, ikke overraskende, noe kortere på vei. Han sa ikke helt spesifikt, men i uke 6 en plass, og ikke uke 7+1 som ifølge forrige mens.

De stenger på fredag, og åpner igjen 14. august. Han tilbydde meg likevel å få komme tilbake i slutten av juli siden han er hjemme da. Snakker om service! Etter planen er vi i syden da, så jeg fikk time 14. august heller.

Nå som dette ser ut til å gå veien starter jeg en dagbok på februar 2018:)
Fantastisk, gratulerer så mye med lille [emoji7][emoji173]
 
Åh, gratulerer så mye, Lilla! Fantastisk at dette ser ut til å gå veien [emoji173]️ Da må jeg inn og snoke deg opp på februar [emoji16]
 
Nå har vi vært på ultralyd, og det ser ut til at tredjemann i flokken blir en liten gutt[emoji813]blue Veldig stas:happy:
Gratulerer med en liten gutt[emoji170][emoji170][emoji173]
 
Gratulerer med lillebror på vei! [emoji173]
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer med en lillebror på vei! :)
 
Gratulerer med en gutt![emoji170]
 
Back
Topp