Klagetråd

Forkjølelsen har gått over i bihulebetennelse.. :(
 
Bekkenløsning er blitt værre enn noensinne nå... Nå er jeg lei.
 
Klager over at legen ringte mens jeg var ute og telefonen var inne til lading. Hun ringer etter stengetid så jeg får ikke ringt tilbake, kommer bare til svarer da. Og det er noen litt viktige prøvesvar jeg venter på. Ikke krise, bare litt frustrerende!
 
Klager over at legen ringte mens jeg var ute og telefonen var inne til lading. Hun ringer etter stengetid så jeg får ikke ringt tilbake, kommer bare til svarer da. Og det er noen litt viktige prøvesvar jeg venter på. Ikke krise, bare litt frustrerende!
Sjekket mailen din? Kan hende du har fått svarene på "min pasient sky"
 
Føler nesten for å slå til noen nå. Har så sterke smerter i rygg, underlivet og ben som blir lam iblant..
 
Klager over at legen ringte mens jeg var ute og telefonen var inne til lading. Hun ringer etter stengetid så jeg får ikke ringt tilbake, kommer bare til svarer da. Og det er noen litt viktige prøvesvar jeg venter på. Ikke krise, bare litt frustrerende!

Æsj så kjedelig! Fått snakket med henne nå?
 
Får ikke sove, så måtte bare stå opp. Håper jeg blir trøtt nok til å legge meg igjen snart! Godt det er helg straks..!
 
:anyone
Slitsomt å sove så lett... heldige meg våknet i natt av at naboen hadde sex :eek:
 
Ehm, er det vanlig å ha så sterke kynnere at en våkner halv 5 på natta, og må løpe på do pga løs mage?[emoji85] er 33+0 i dag.
 
Ehm, er det vanlig å ha så sterke kynnere at en våkner halv 5 på natta, og må løpe på do pga løs mage?[emoji85] er 33+0 i dag.

Så kjedelig! Jeg vet ikke om det er normalt, men selv så våkner jeg opp mange ganger iløpet av natta pga kynnere (og føler da akutt trang til å tisse).
 
Back
Topp