Klagetråd

Gjorde det. Mannen dro innom butikken. Viste dem bilder og klaget. Fikk beskjed om at det var ingenting de i butikken kunne gjøre og at vi måtte sende mail med bilder til hovedkontoret [emoji35]
Ehm.. ka butikk som drive me slik møkkaservice?
 
Oi, de pleier jo å være ganske hyggelige igrunn.. satser på at det ordner seg, men unødvendig at dere må tulle med hovedkontroret osv..
Veldig frustrerendes. Og den var jo ikke billig heller. La så mye penger i det fordi vi ville ha en stabil og skikkelig kommode og økonomien er ikke akkurat den beste nå for tiden. Selvfølgelig så sa det pang og gnistra fra vaskrmaskina i dag før den tok hele sikringa også, så nå må vi i tillegg kjøpe ny vaskemaskin :(
 
Klager over:
-liten blødning i to dager (svært lite, så mest sannsynlig bare såre slimhinner)
- lite søvn
- vond rygg og bekken

Føles godt å kunne klage her, og slippe å plage mann, venner og kollegaer med sutringen min :D
 
Veldig frustrerendes. Og den var jo ikke billig heller. La så mye penger i det fordi vi ville ha en stabil og skikkelig kommode og økonomien er ikke akkurat den beste nå for tiden. Selvfølgelig så sa det pang og gnistra fra vaskrmaskina i dag før den tok hele sikringa også, så nå må vi i tillegg kjøpe ny vaskemaskin :(
Typisk at alt skal komme samtidig !!
 
Klager over at jeg ikke gidder å gjøre noe.. bør rydde, tømme/fylle oppvaskmaskin og støvsuge. Men ligger heller på sofaen med null energi
 
Klager over at jeg ikke gidder å gjøre noe.. bør rydde, tømme/fylle oppvaskmaskin og støvsuge. Men ligger heller på sofaen med null energi
Samme her. Imponert over at jeg greide å få i meg mat [emoji14] får håpe noen sender energi din vei ;)
 
Jeg ryddet litt, men det var nok for i dag [emoji23] Bra du fikk i deg litt mat i det minste da [emoji16]
Ble mat, lagde browniesrøre liggende på sofaen og besøkte naboen... bor 1 etasje over. Haha små gleder [emoji173][emoji38]
 
I dag er jeg veldig lei av å være gravid [emoji58] Er tung og sliten, har mensmurringer og fått min 3. soppinfeksjon... gleder meg virkelig til han kommer ut om noen uker!
 
Klager over sengeleie, kjedelige rom og 1time unna mann og barn. Kjeder meg rett og slett
 
Klager over skikkelige luftsmerter etter å ha spist løk. Slik var det mot slutten av første svangerskapet også husker jeg. Ikke noe mer løk på meg på en stund kjenner jeg ;)
 
Klager over at jeg føler meg sulten hele tiden! Og særlig sulten på usunne ting, som sjokolade, vafler og boller[emoji14] prøver og holde meg unna i ukedagene i alle fall, men det er vanskelig når kroppen absolutt VIL ha mat hele tiden[emoji85]
 
Klager over at jeg føler meg sulten hele tiden! Og særlig sulten på usunne ting, som sjokolade, vafler og boller[emoji14] prøver og holde meg unna i ukedagene i alle fall, men det er vanskelig når kroppen absolutt VIL ha mat hele tiden[emoji85]

Kjenner meg veldig igjen!!
 
Tett i nesa, vondt i øret, slapp, stiv nakke og vondt kroppen. Orker jo ikke bli syk nå.....
 
Klager over neseblod. Får det ofte om morgenen og det gir seg liksom aldri. Så må gjøre storesøster klar for barnehage med en hånd på papiret foran nesa...
 
Back
Topp