Klagetråd

Får helt panikk når jeg ser på fødeavdelingen.. kan man si ifra at man ikke ønsker heiarop og entusiastisk hyling fra jordmødrene ? Får lyst å kaste fjernkontrollen mot tvn bare av reklamen [emoji14]
Tenker det samme. Kjenner jeg blir stressa av å se på. Jeg ønsker helst at de holder kjeft og lar meg føde i fred [emoji14]
 
Klager over at jeg er blitt skikkelig forkjølet. Ligger rett ut med feber, sår hals, tett nese og helt elendig og det er altså 10000 ting som må gjøres her hjemme!! Har ikke tid til det her :(
Og nå er det full halsbetennelse og mistet stemmen :(
 
Tenker det samme. Kjenner jeg blir stressa av å se på. Jeg ønsker helst at de holder kjeft og lar meg føde i fred [emoji14]
Haha bra vi e flere ^^ skal garantert si i fra at jeg ønsker enkle beskjeder uten entusiasme [emoji14]
 
Tenker det samme. Kjenner jeg blir stressa av å se på. Jeg ønsker helst at de holder kjeft og lar meg føde i fred [emoji14]

Forrige gang på "fødeavdelingen" var det en pappa som blåste i ansiktet på mamma´n som lå der i smerter, da sa jeg klart i fra til mannen her at hvis han gjør det der under fødselen så kommer jeg til å kaste han ut ha ha ha :D Jeg orker heller ikke mye dill dall, og klarer meg fint selv.
 
Forrige gang på "fødeavdelingen" var det en pappa som blåste i ansiktet på mamma´n som lå der i smerter, da sa jeg klart i fra til mannen her at hvis han gjør det der under fødselen så kommer jeg til å kaste han ut ha ha ha :D Jeg orker heller ikke mye dill dall, og klarer meg fint selv.
Den ene epiosden vi så gå på så sto mannen helt oppi ansiktet og strøyk henne på hode. Da måtte jeg gi beskjed om at det kan han drite i :p Han kan stå vedsiden av og holde kjeft :p

Hun ene som fødte på den episoden vi så ville ha det slik jeg ser for meg at jeg ønsker det. La meg føde i fred, vær stille og ikke ta på meg :p
 
Klager over at soppinfeksjonen og hemorroidene er tilbake... Det er så kjipt. Sex med mannen = soppinfeksjon noen dager senere. Og hemorroidene dukker alltid opp samtidig. Blæ...ny kur med både det ene og det andre da.
 
Går omgangssyke i barnehagen, livredd for å få det nå. Ille nok å ha det til vanlig, og ille nok å tilbringe natten i senga!
 
Klager over at soppinfeksjonen og hemorroidene er tilbake... Det er så kjipt. Sex med mannen = soppinfeksjon noen dager senere. Og hemorroidene dukker alltid opp samtidig. Blæ...ny kur med både det ene og det andre da.
Har hatt det et par ganger jeg også nå, minus hemoroidene heldigvis. Tydelig at bakteriefloraen er mer ømfintlig enn til vanlig ja o_O Jeg må hvertfall være veeeldig nøye med å vaske med vann etterpå og prøve å få alt til å renne ut :p
 
Forrige gang på "fødeavdelingen" var det en pappa som blåste i ansiktet på mamma´n som lå der i smerter, da sa jeg klart i fra til mannen her at hvis han gjør det der under fødselen så kommer jeg til å kaste han ut ha ha ha :D Jeg orker heller ikke mye dill dall, og klarer meg fint selv.
Det hadde altså klikket for meg om mannen stod der og blåste meg i trynet [emoji14]
 
Blir så andpusten av å gjøre ingenting. Reiste meg fra sofaen og gikk til spisebordet, som er 2 meter fra sofaen, og jeg måtte ta en pause for jeg ble så andpusten ._.
 
Ligget på sofaen stort sett i hele dag. Er helt skutt [emoji849]
 
Klager over at
- Kjøpt det jeg trodde (etter å ha sjekket ut utstillingen) skulle være en solid, fin og god kommode til 2300,- Brukt 2 dager på å montere og den er helt skjev, trege skuffer som ser ut til å ha variabel lengde og flere små hakk. Ikke mulig å ha montert feil heller da hullene for hvor skinner skulle monteres osv allerede er borret og bruksanvisning er fulgt til punkt og prikke...
- Vaskemaskinen døde i kveld
 
Klager over at
- Kjøpt det jeg trodde (etter å ha sjekket ut utstillingen) skulle være en solid, fin og god kommode til 2300,- Brukt 2 dager på å montere og den er helt skjev, trege skuffer som ser ut til å ha variabel lengde og flere små hakk. Ikke mulig å ha montert feil heller da hullene for hvor skinner skulle monteres osv allerede er borret og bruksanvisning er fulgt til punkt og prikke...
- Vaskemaskinen døde i kveld

[emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]

Du må klage på kommoden da!!
 
[emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]

Du må klage på kommoden da!!
Gjorde det. Mannen dro innom butikken. Viste dem bilder og klaget. Fikk beskjed om at det var ingenting de i butikken kunne gjøre og at vi måtte sende mail med bilder til hovedkontoret [emoji35]
 
Gjorde det. Mannen dro innom butikken. Viste dem bilder og klaget. Fikk beskjed om at det var ingenting de i butikken kunne gjøre og at vi måtte sende mail med bilder til hovedkontoret [emoji35]

[emoji35][emoji35][emoji35]
 
Back
Topp