Klagetråd

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Ja, det er ikke bare en dans på roser å være gravid. Og her får man lov til å klage litt ;) ❤️
 
Vil klage bittelitt over den store magen min. Så vanskelig å skjule på jobben, hvordan skal man kle seg liksom? Et evig problem hver morgen :p
 
Jeg har menssmerter, og hatt en del rosa Crinone-rester så bekymret meg selv i hjel :p Synes 1.trimester er psykisk tøft.
 
Jeg er veldig bekymret, etter sen SA i forrige svangerskap. Ber til alle høyere makter om at det skal gå bra denne gangen.

Tror dette blir er psykisk svært tøft svangerskap :confused2
 
Åh, denne tråden kommer til å gå varm etterhvert! :D
Jeg er så lei av å være kvalm! Føler ikke jeg skal dø i dag da, så nyter det om ikke annet :p
 
Klager litt jeg også! Fikk 13 000 for lite lønn i dag.
E det mulig liksom...? Buruglå på lønningskontoret altså...
(Hjalp faktisk å skrive det :p)
 
Klager på at jeg mest sannsynlig står uten jobb :( :( perfekt nå når nr 2 er på vei :eek: hva gjør man da???? Kan man i det hele tatt få foreldrepenger når man er arbeidsløs?
 
Klager på at jeg mest sannsynlig står uten jobb :( :( perfekt nå når nr 2 er på vei :eek: hva gjør man da???? Kan man i det hele tatt få foreldrepenger når man er arbeidsløs?
Eg hadde kun 20% fast stilling da eg var gravid sist, jobbet meg ihjel som vikar på tilkalling og fekk en helt OK foreldrepenger sum :)
 
Er så trøtt hele tiden!!
 
Klager på at jeg mest sannsynlig står uten jobb :( :( perfekt nå når nr 2 er på vei :eek: hva gjør man da???? Kan man i det hele tatt få foreldrepenger når man er arbeidsløs?

Å nei, så kjedelig!

Jeg trodde kanskje dagpenger kunne være grunnlag for foreldrepenger. Men spør på NAV, de har helt sikkert erfaring med det.
 
Vil klage bittelitt over den store magen min. Så vanskelig å skjule på jobben, hvordan skal man kle seg liksom? Et evig problem hver morgen :p
Jeg har kjøpt meg noen topper fra kappahl å de går naturlig utover der :) jeg har funnet ut at de skjuler det ganske bra :)
 
Er så sliten, trøtt og kvalm for tiden at det går utover både jobb og hjem :( håper det avtar snart :)
 
Har tatt meg en dag hjemme fra jobb. Våknet og var kvalm, gikk på kjøkkenet for å finne noen ritz-kjeks, men det viste seg at boksen sto tom på kjøkkenbenken, fordi samboeren spiste opp alt i går kveld etter at jeg hadde lagt meg!!!
 
Har tatt meg en dag hjemme fra jobb. Våknet og var kvalm, gikk på kjøkkenet for å finne noen ritz-kjeks, men det viste seg at boksen sto tom på kjøkkenbenken, fordi samboeren spiste opp alt i går kveld etter at jeg hadde lagt meg!!!
Det har jeg gitt mannen min streng beskjed om at er helt forbudt! Jeg har sagt at han får lov til å ta Ritz-kjeks, men under ingen omstendighet tømme boksen, da må han dra ut og kjøpe ny. For disse er jo som medisin å regne for oss!
 
Klager på at jeg mest sannsynlig står uten jobb :( :( perfekt nå når nr 2 er på vei :eek: hva gjør man da???? Kan man i det hele tatt få foreldrepenger når man er arbeidsløs?


Uff, så leit! :( Mener at det er slik at man får foreldrepenger dersom man har jobbet 6 av de 10 siste månedene før man går ut i permisjon? Er det fortsatt slik? Dagpenger gir vel forresten også grunnlag for foreldrepenger?
 
Uff, så leit! :( Mener at det er slik at man får foreldrepenger dersom man har jobbet 6 av de 10 siste månedene før man går ut i permisjon? Er det fortsatt slik? Dagpenger gir vel forresten også grunnlag for foreldrepenger?
Ja, for en jobb må jeg si! Men det ordner seg alltid. Jeg bor i Sverige og i følge en venninne som jobber med dette får jeg visst samme foreldrepenger om jeg blir gravid innen 1 år og 9 mnd siden forrige fødsel om jeg blir arbeidsløs mens jeg er gravid. Så håper det stemmer ❤️
 
Back
Topp