Klagetråd

Har sånn nedpress at det gjør vondt både foran og bak.... Klarer ikke stå eller gå, så liggende på siden i sofaen er posisjonen nå.
I tillegg er man plaget med at man blir kastet ut av appen, den logger ut plutselig og nekter meg å logge inn til tider. Skjult forum er også borte.... Hmf
 
Har sånn nedpress at det gjør vondt både foran og bak.... Klarer ikke stå eller gå, så liggende på siden i sofaen er posisjonen nå.
I tillegg er man plaget med at man blir kastet ut av appen, den logger ut plutselig og nekter meg å logge inn til tider. Skjult forum er også borte.... Hmf

Min app har også vært sånn i dag [emoji58]

Klager også over at jeg tror det blir tungt å tilbake på jobb de siste tre ukene nå...
 
Kjenner at jeg er bekymret.... Bekymret for at jeg ikke får føde på sykehuset her, men at jeg må flakse over fylkesgrensen for å føde... Men det er for tidlig for noen å si noe om det :-(
 
Klager over at jeg har blitt skikkelig forkjølet. Tett i nesten og klarer ikke sove om natta fordi jeg føler jeg ikke får puste [emoji21]
Kan man bruke nesespray under graviditeten?
Klager også på at blodtrykket mitt var høyt på kontroll på fredag, skal til lege for my måling i morgen for å se om det har steget mer [emoji53]
 
Klager over at jeg har blitt skikkelig forkjølet. Tett i nesten og klarer ikke sove om natta fordi jeg føler jeg ikke får puste [emoji21]
Kan man bruke nesespray under graviditeten?
Klager også på at blodtrykket mitt var høyt på kontroll på fredag, skal til lege for my måling i morgen for å se om det har steget mer [emoji53]

Deler denne klager med deg![emoji53]
Tror det er enkelte nesesprayer du bør unngå. Saltvann er godkjent, men kanskje ikke like effektivt?
 
Klager over at jeg har blitt skikkelig forkjølet. Tett i nesten og klarer ikke sove om natta fordi jeg føler jeg ikke får puste [emoji21]
Kan man bruke nesespray under graviditeten?
Klager også på at blodtrykket mitt var høyt på kontroll på fredag, skal til lege for my måling i morgen for å se om det har steget mer [emoji53]

7609a8b326af56abde82c135a9cb9301.jpg


Denne kan du bruke under graviditeten [emoji5] kjøpes på apoteket!
 
Klager over at jeg har blitt skikkelig forkjølet. Tett i nesten og klarer ikke sove om natta fordi jeg føler jeg ikke får puste [emoji21]
Kan man bruke nesespray under graviditeten?
Klager også på at blodtrykket mitt var høyt på kontroll på fredag, skal til lege for my måling i morgen for å se om det har steget mer [emoji53]
Jeg har lagt med bihulebetennelse i 2,5 uker og fikk beskjed av legen om at det bare er å ta nesespray! Jeg har brukt Rhinox. Har i tillegg gått på Rinexin som er trygt i 2.og3.trimester.
 
Ikke fått sovet noe i natt, så angrer veldig på at jeg ikke har tatt disse dagene fri ifm påsken![emoji53]
 
Smalt til med masse vann i kroppen i helga. Jippi! 1 måned igjen, så får bare holde ut. Vannet forsvinner ikke før fødsel har jeg skjønt Hehe
 
Klager over at bekkenet verker konstant. Får ikke gjort noen ting :smiley-angry017:sad010
Er så forbanna lei nå, og stressa over alt som må gjøres fram til han kommer. Vi har ikke kjøpt vogn engang!
 
Sliten og irritabel av å kun få sove 45-60 minutter om gangen, og totalt 3-4 timer iløpet av en hel natt. Det hjelper ikke akkurat når jeg aldri klarer å sove på dagtid. Sånn er det vel når kroppen forbereder seg på våkennetter med baby :) Jeg kunne riktignok tenkt meg å ikke være helt utslitt FØR lille kommer.
 
Klager over ekstrem bekkenløsning, halsbrann, forstoppelse, gallesteinsanfall, hodepiner, rastløse bein og i underkant av 3 timer søvn per døgn. Klar for å bli ferdig nå...
 
Jeg kjenner jeg er veldig glad i denne klagetråden akkurat nå :) Den avlaster mannen min litt også, slik at han slipper å høre på alt gnålet mitt :p
 
Savner bena mine !! Nå har jeg bare 2 flytebrygger som brenner og føles ut som de sprekker snart!
 
Blæh, våknet klokken 0300 inatt med en halsbrann ifra helvete!
Det var som om både hals og brystkasse sto i sviende brann.
Så det ble ett glass melk og ekstra puter under hodet, men det tok sin tid før man klarte å sove igjen. Ikke vært så ille før, men har ventet på det, så let the party begin!
 
Bekkenet verker etter bytur i dag. Lagt meg nå, og da begynner halsbrannen også!
 
Back
Topp