Jubeltråd

Det er så sinnsykt fin vær i dag, VÅRFØLELSE :)
 
Jubler over at jeg fikk babyshower og en veldig fin bursdag [emoji173][emoji173] ble helt rørt når vennene mine som ikke kjenner hverandre, gikk sammens for å gi meg en finfin babyshower [emoji173][emoji173]

Ååå så hyggelig Godis!! [emoji5] det fortjener du! Og gratulerer med dagen!! [emoji16]
 
Fikk lov å bli trillet ut i rullestol idag sammen med mann og datter. Du verden hva litt frisk luft og sol på huden gjør med humøret.
 
Jubler for nest siste oppgave innlevert! Nå har jeg to uker "fri" før den siste skoleoppgaven. Blir deilig å leke at jeg har perm litt :D
har også levert inn nest siste oppgave dette semesteret i dag. Jippi! neste oppgave skal inn om 1 mnd. og da er jeg jo gått ut i permisjon fra jobben, så den kommer ikke på toppen.
 
Jubler over at vann med natron hjalp litt på halsbrannen til jeg får dratt på apoteket [emoji4]
 
Jubler over produktiv ettermiddag. Vi var ute og hentet en sovevogn til storebror på 2, og med hjelp av ham og ei lita venninne fikk vi jammen vasket hele understellet mens jeg hev trekkene til vask :) Nå blir det fin og ren vogn i barnehagen på mandag!
 
Jubler over at samboer fikk lurt meg ut av huset slik at han og svigermor fikk rundvasket hele leiligheten [emoji2][emoji2] så utrolig deilig! Og uendelig snill svigermor og samboer [emoji177]
 
Back
Topp