Jubeltråd

Jubler for 33uker idag. 2uker siden vannavgang og snuppa er fortsatt i magen. Hvem hadde trodd det :)
 
Griner av lykke !! Søsteren min kommer hjem til påske !!!! Håper at mini kommer da, får jeg selskap under fødselen <3 litt tidlig, men i og med hun er større enn normalen så går det nok bra. Hehe
 
Jubler for at det er 40 dager til termin[emoji173]. Synes det er helt utrolig. Bare 40 dager igjen. Jippi[emoji122][emoji16]
 
Jubler for at dagens ultralydundersøkelse viste at Mini ligger i hodeleie! :D Har vært litt stressa for setefødsel siden hodet har vært opp på alle kontroller til og med uke 32, og jordmor var usikker i uke 36. Nå blir det godt med ferie og permisjon!
 
Jubler over at jeg etter 1,5 år som gravid snart er i mål og får møte lillegull! :D Denne mai-måneden blir en stor kontrast til fjorårets mai da tredje abort var et faktum. Jeg tenker mye på de som er ufrivillig barnløse, og jeg føler meg privilegert og takknemlig over at jeg kan få barn!
 
Jubler for snuppa som satte ny rekord i å die. Hun spiste 26ml. Tidligere har det meste vært 16ml. Så det går fremover.
 
Jubler for at snuppa diet 28ml, dvs mer en halve måltidet. Og diet ene brystet uten brystskjold. Dette har hun ikke klart før, da hun har jatt for svake sugemuskler.

Når hun tar halvparten til hvert måltid dropper de sonden på dagtid. Dvs nærmere hjemreise
 
Da var 37 uker av svangerskapet gått[emoji106][emoji6]. 3 uker til termin. Permisjonstiden begynner offisielt i dag og babyen kan komme når som helst står det i appen min[emoji4]. Jippi!
Helt det samme som meg :)
Merker du at det nærmer seg på noen måte? Kroppen som er i gang? :)
Jeg merker ikke annet enn at de siste dagene (dog ikke idag), så har jeg hatt mensensmerter en til to ganger om dagen. Ellers ingenting :)
 
Helt det samme som meg :)
Merker du at det nærmer seg på noen måte? Kroppen som er i gang? :)
Jeg merker ikke annet enn at de siste dagene (dog ikke idag), så har jeg hatt mensensmerter en til to ganger om dagen. Ellers ingenting :)
Føler at kroppen har endret seg denne uken. Føler meg tyngre og alt er liksom blitt tyngre . Har mer mensemurringer, kynnere og stikninger. Føler og magen ligger litt lavere. Føler vel at mer er på gang. Men samtidig ser jeg på kalenderen at der fortsatt er noen uker igjen, så jeg får bare være tålmodig..
 
Back
Topp