Jubeltråd

Stod på eksamen i dag :). måtte utsette den siden jeg fødte på eksamensdato.. regner med det var gyldig fraværsgrunn;). Da var 30 studiepoeng i boks for dette jobbåret. Neste år blir det 30 til. Har kommet inn på videre studier.
Gratulerer! Her leverte jeg inn siste hjemmeeksamen bare timer før riene begynte :) Men den siste skoleeksamenen må jeg konte. Så her ble det 15 st. poeng dette semesteret, og forhåpentligvis 45 st.p neste :)
 
Gratulerer! Her leverte jeg inn siste hjemmeeksamen bare timer før riene begynte :) Men den siste skoleeksamenen må jeg konte. Så her ble det 15 st. poeng dette semesteret, og forhåpentligvis 45 st.p neste :)
Var heldig og kunne få utsette eksamen om det var nødvendig. Det var en gruppeeksamen, så hele gruppen min måtte utsette.. Men det var jo litt heldig at jeg kunne få ta den igjen da. Har vært med å på å måtte utsette et halvt år pga av fødsel også.. hehe:wtf:
 
Må juble for en ting til..:happy093.kjekt å ha sex igjen uten mage..
Prøvde oss i forrige uke. [emoji126] 3,5 uker etter fødselen. :) Gikk overraskende bra! Men har en mildere versjon av samme ubehaget som etter sist fødsel. Sist var jeg ikke klar før etter ca 2mnd.
 
Her har jeg vært heldig. Ingen sår eller rifter etter fødsel, så da gikk alt veldig greit. Ikke vondt, bare veldig kos. Deilig å komme helt nærmt mannen igjen uten at det er tungt eller vondt eller klønete. Me like:Heartred
 
Med første mann eksisterte ikke sex på halvannet år (svangerskapet fra tredje mnd pluss etterpå), men da ble jeg klippet og det tok noen måneder før jeg i det hele tatt klarte å sitte ordentlig.
Nå er det ett halvt år siden sist, og jeg føler meg overhode ikke klar for slik aktivitet :p heldigvis så vet sambo hvordan jeg fungerer og at jeg gir beskjed når jeg er klar, så veldig greit :)
 
Back
Topp