Jubeltråd

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Her er motparten til klagetråden. Her kan vi skrive om små og store oppturer og gleder:)

Selv gleder jeg meg over at jeg skal ha tidlig ul om to uker:)
 
Gleder meg til tidlig UL på mandag. Og håper på en liten sniktitt når jeg har time hos gynekolog i dag.
 
Gleder meg over å ha blitt gravid etter nesten 2 års prøving!!!
 
Gleder meg over hver dag som går og det ikke er antydning til rødt på dopapiret. Gleder meg også over at jeg klarer å glede meg, ikke bare være livredd for at lille ikke spirer og gror. :)
 
Veldig glad etter legetimen i dag. Ho bestilte tidlig UL til meg og jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å se at det er liv :)
 
Jubler for bankende bittelite hjerte, og et foster som har vokst fint! Fikk UL hos gynekolog i dag!
 
Gleder meg over å ha kommet til 5 uker, og til tidlig ul om noen uker (må levere henvisning og få time i morgen) :)
 
Last edited:
Snart ferdi å strikke hente settet :) å imorgen er jeg 7uker på vei, 1uke nærmere de magiske 12 :)
 
Jubler for gjennomført dansetime. Var egentlig sliten og kvalm, så jeg ville droppe det, men jammen var det deilig å komme seg ut og røre på meg :)
 
Jubler over å ha fått time til tidlig ul 27/9 :)
 
Jubler for ømme brystvorter :) :) :) :) :) er det lov? Har ikke hatt ømme pupper/brystvorter siden jeg sist var gravid og mistet i MA for snart et år siden. Dette tegnet har jeg ventet leeeenge på nå, så det var veldig deilig å kjenne på <3
 
Back
Topp