Jubeltråd

endelig litt energi igjen. Har fått lyst og ork til å gjøre noe igjen. Så er det store spørsmålet. er det fordi det fine været endelig er kommet eller fordi jeg nærmer meg fødsel og den berømte siste energien til "redebygging" har inntruffet? Akkurat nå tenker jeg at I don't care. Solen skinner, jeg er i permisjon og det er deilig å ha fått energi igjen. :hello2
 
Jubler for at jeg fant en kvikk lunsj i skapet :D
 
Jubler over at lillegull har begynt å ta til seg nok næring! ! Endelig nådd fødselsvekten sin [emoji7] gått opp 210 gram på 4 dager.. fikk så mye ros for jobben jeg har gjort.. varmer godt.. [emoji7] selv om jeg ikke likte ordet jobb, er jo mitt barn.. ikke jobb :)
 
Jubler for at lillebror alt er 3 uker! Termindatoen er idag;) Hadde jeg gått til termin eller egentlig bare noen dager mer enn hva det ble så hadde vi ikke hatt lillebror her med oss.. Evig takknemlig for at jeg lyttet til kroppen og ble tatt på alvor på sykehuset:) Jubler rett å slett for vår fantastiske sterke lillebror!:gen014:love017:Heartblue:Heartbigred
 
Jubler for at lillebror alt er 3 uker! Termindatoen er idag;) Hadde jeg gått til termin eller egentlig bare noen dager mer enn hva det ble så hadde vi ikke hatt lillebror her med oss.. Evig takknemlig for at jeg lyttet til kroppen og ble tatt på alvor på sykehuset:) Jubler rett å slett for vår fantastiske sterke lillebror!:gen014:love017:Heartblue:Heartbigred

Gratulerer med 3 uker og frisk og fin gutt! ❤ Kan jeg spørre om hva som kunne ha skjedd?
 
Gratulerer med 3 uker og frisk og fin gutt! ❤ Kan jeg spørre om hva som kunne ha skjedd?
Vi dro inn sent på kvelden 2 påskedag pga lite/ svak bevegelse fra mageboeren. Når vi kom på sykehuset viste CTG-reg at han hadde kjempe høy puls med lite variasjon. Han reagerte heller ikke på tiltak de prøvde for å få mer bevegelser. Han viste da tegn på å være veldig sliten. Vannet ble tatt på natten og tidlig på morgen kom han ut(var bare minutter før de hadde tatt hastekeisersnitt).
Siden han var så sliten av dårlige forhold i magen var han på vei til å ikke orke mer. Jordmødrene/ legene sier at om han hadde blitt en dag eller 2 til i magen så hadde han nok dødd. Kroppen hans hadde ikke tålt mer. Så han ble født veldig slapp og blodsukkeret var på under 1. Men nå har vi heldigvis en frisk og fin gutt med oss!
 
Vi dro inn sent på kvelden 2 påskedag pga lite/ svak bevegelse fra mageboeren. Når vi kom på sykehuset viste CTG-reg at han hadde kjempe høy puls med lite variasjon. Han reagerte heller ikke på tiltak de prøvde for å få mer bevegelser. Han viste da tegn på å være veldig sliten. Vannet ble tatt på natten og tidlig på morgen kom han ut(var bare minutter før de hadde tatt hastekeisersnitt).
Siden han var så sliten av dårlige forhold i magen var han på vei til å ikke orke mer. Jordmødrene/ legene sier at om han hadde blitt en dag eller 2 til i magen så hadde han nok dødd. Kroppen hans hadde ikke tålt mer. Så han ble født veldig slapp og blodsukkeret var på under 1. Men nå har vi heldigvis en frisk og fin gutt med oss!

Så utrolig bra at dere dro inn og sjekket! :Heartblue
 
Dro på føden i morges etter store mage og ryggsmerter uten at det var rier. Har vært her siden[emoji4]. Vannet gikk for et par timer siden og jeg kommer ikke ut igjen uten prinsessen[emoji4][emoji4][emoji4]
 
Dro på føden i morges etter store mage og ryggsmerter uten at det var rier. Har vært her siden[emoji4]. Vannet gikk for et par timer siden og jeg kommer ikke ut igjen uten prinsessen[emoji4][emoji4][emoji4]

Oj, lykke til [emoji4] snart er hun her [emoji173]️
 
Jubler for at jeg kan se beina mine igjen, ta beina mine igjen og bøye meg uten store problemer. Kjekt å ha stor mage med baby, men enda kjekkere når jeg kan ha baby i armene i stedet :) :Heartred
 
Jippi. . 11 dager siden postet jeg søknaden om foreldrepenger (ja jeg er treg heh)..fikk godkjent den nå ,11 dager inkludert sendetid... det var usedvanlig rask behandling fra nav !! [emoji7]
 
Jubler for at tømmerstokkene er byttet ut med ankler :)
 
Jubler for at kroppen min er tilbake, og bare MIN :D Er så deilig å være så "lett"!
 
Når man ringe nav, og det ikke er noe ventetid [emoji33] og alt ser ut til å ordne seg med rett lønn og utbetalinger (får etterbetalt også!!) [emoji1316][emoji1316][emoji3]
 
Når man ringe nav, og det ikke er noe ventetid [emoji33] og alt ser ut til å ordne seg med rett lønn og utbetalinger (får etterbetalt også!!) [emoji1316][emoji1316][emoji3]
Føles nesten som å vinne i Lotto :D
 
Stod på eksamen i dag :). måtte utsette den siden jeg fødte på eksamensdato.. regner med det var gyldig fraværsgrunn;). Da var 30 studiepoeng i boks for dette jobbåret. Neste år blir det 30 til. Har kommet inn på videre studier.
 
Last edited:
Back
Topp