Jubeltråd

Jubler for overraskelse i posten idag :) Gubben har bestilt blender til meg så jeg kan lage barnemat selv (på sikt) + at madrassen til bedside-crib kom idag, så nå er det bare sengesett som mangler her [emoji173][emoji173]
 
Jubler over at mannen kom hjem nå i ettermiddag (jobber borte mandag-fredag), og at han ikke reiser før etter barnehagelevering i morgen :)
 
Lillesnuppa holder seg fortsatt i magen og har det fint. Mormunnen lang og lukket. Nok en dag i magen, nok en seier.
 
Liker at klokka skal stilles. På den måten vil klokka være 6.30 når storesøster våkner 5.30 nåværende tid. Og hvis hun klarer å holde det, betyr det en time mer søvn fremover. :smiley-ashamed004
 
Jubler for kvalitetstid med datteren min. Hun strøyk hendene over magen min og sang for babyen i magen. Det var et magisk øyeblikk. Den lille i magen responderte på sangen.
 
Liker at klokka skal stilles. På den måten vil klokka være 6.30 når storesøster våkner 5.30 nåværende tid. Og hvis hun klarer å holde det, betyr det en time mer søvn fremover. :smiley-ashamed004

Er det i natt den skal stilles? DET hadde jeg glemt :wacky:
 
Jubler for å ha nådd milepæl 32uker. Ingen trodde jeg ville klare å gå 1uke med vannavgang, men her er vi. 32uker idag, nå er hver dag en bonus
 
Jubler over at jeg hadde energi til å gå en 45minutters lang tur med samboeren og hundene våre i dag[emoji7] vanligvis er jeg så sliten etter jobb at det kun har vært samboer som har gått turer med hundene, så det var veldig koselig å være med å gå i dag[emoji1]
 
Back
Topp