Jakten på Eggløsningen: Testetøs med PCOS

Enig i det over her! Ikke din feil eller ditt ansvar.
Må være en fryktelig vond og tung bør å bære, som jeg håper du klarer å legge vekk etterhvert ❤️

Godt å føle at man gjør noe som kan hjelpe mot drømmen ❤️ håper det klaffer max denne pp!
 
❤️❤️
 
PP2 etter prøvepause
CD05 - fullført 2 dager med Clomid (aka eggløsningsstimulerende!)
Det er litt teit, men jeg blir liksom så glad av å ta Clomid-tabletten. Det føles endelig ut som jeg kan gjøre noe produktivt, noe konstruktivt, som forhåpentligvis vil bringe litt suksess inn i disse greiene her!

Det tok ikke lang tid etter første tabletten i går før jeg allerde begynte å kjenne på den trykkende «Clomid-hodepina» som jeg kjente sånn på sist. Husker også at det klødde noe helt for jævlig i tennene (faktisk!) noen dager, dét gleder jeg meg ikke veldig til :hilarious:

Her er mine FF-notater fra i dag:
Mild hodepine som kommer og går hele dagen.
1500: Litt synsforstyrrelser når jeg prøver å lese (definitivt bivirkning av Clomid)
1700: Støl/strekk-smerter i ryggen mot høyre rumpeball.
Natt: Emosjonell/gråter (kan være naturlig/kan være hormonell)

Jeg sliter så veldig med dårlig samvittighet for det med faren min. Vi stod i en konflikt når han tok livet sitt og jeg klarer ikke å komme unna at noe av det jeg sa og gjorde var en utløsende faktor for at han valgte som han gjorde. Det er en tung bør å bære.. Heavy shit, men dere tåler det :Heartred Jeg går foressten til en veldig flink psykiater, så jeg får god hjelp til å sortere tankene mine.


Hvordan går det med deg? ❤️
 
Gammel traver vender tilbake! Livet har blitt snudd opp ned og kastet meg rundt et par ganger - men her sitter jeg nå; med en utrolig god jobb jeg trives i, en kjempefin (ny!) kjæreste og.. Vell, ja, jeg har det veldig bra! 3-4 år siden sist jeg prøvde å bli gravid og nå kan det se ut til at jeg kanskje har klart å bli gravid med et uhell - enda på prevensjon. Forbereder meg på at det er en liten kjemisk igjen men hvem vet? Det er lenge siden forrige gang - jeg er med en annen partner og siden sist har jeg også hatt konisering og fjernet deler av livmorhalsen. Fertilitetslegen mente dette ikke ville ha noe å si for fertiliteten - kanskje heller tvert i mot. Men jeg tenkte at nå er det blanke ark - ny partner og alt, så jeg tenker å lage ny dagbok. Linker til den under her om det er noen som skulle snuble over dette og ønske å følge meg.

https://forum.babyverden.no/threads/testetøs-med-pcos-prøver-på-første-for-andre-gang.2015700/
 
Back
Topp