Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Sprøytedag 9:)

Formen har vært litt bedre igår og idag, tydelig at det hjelper litt å være sykmeldt.. Spent på kontroll i morgen nå, håper doseøkningen har fått fortgang på ting :nailbiting:.

Merker egentlig bare hodepine av bivirkninger, kanskje litt stinn og oppblåst i magen i perioder.
 
Sprøytedag 10 og kontroll.

Da fikk jeg beskjed om at det blir uttak på mandag, men det blir totalfrys da de mener jeg holder på å bli overstimulert :( Litt kjipt, men forsøket ble ihvertfall ikke avbrutt helt :) Er jo så nærme jul og nå at det kanskje ikke blir innsett før januar... Blæh, ikke helt fornøyd med det, men må man så man vente enda mere... Neste syklus gir el på julaften, tvilsomt at de er åpen da ja :/ Kanskje greit å la kroppen hvile litt å, men kjenner jeg ble litt skuffa
 
Så leit at du må vente med å få satt inn, skjønner det er en stor skuffelse. Ekstra ventetid er det siste vi har lyst på, men bra de følger med deg. Du hadde sikkert risikert å bli ganske syk om du hadde blitt gravid nå. Gullegget blir lagt på frys så håper jeg ventetiden går fortere enn du frykter!
 
Så leit at du må vente med å få satt inn, skjønner det er en stor skuffelse. Ekstra ventetid er det siste vi har lyst på, men bra de følger med deg. Du hadde sikkert risikert å bli ganske syk om du hadde blitt gravid nå. Gullegget blir lagt på frys så håper jeg ventetiden går fortere enn du frykter!
Takk for gode ord :) Var veldig skuffa rett etter timen, men når jeg kjenner på formen nå i kveld etter å ha satt dagens dose føles det greit å vente.. Kvalm, hodepine å smerter i magen så skal bli veldig godt på mandag når uttak er overstått :)
 
Da var uttak ferdig og jeg har nettopp våkna etter å ha sovet av meg rusen :) Formen er ikke spesielt bra, ble en del verre etter jeg satte eggløsningssprøyta men det regna jeg jo egentlig med :/ Ble advart om det på sykehuset også...

Fikk ut 10 egg idag, så nå er jeg spent på å få Tlf om to dager om hvor mange som har blitt befrukta og overlevd. De skulle fryse max 2 på onsdag, resten skulle dyrkes i 5 dager før de blir fryst :D Litt rart å få totalfrys, men sånn som formen er nå er det litt godt å. Skulle uansett ringe når jeg fikk mens nå sånn at vi får planlegge fryseforsøk :)
 
Da var uttak ferdig og jeg har nettopp våkna etter å ha sovet av meg rusen :) Formen er ikke spesielt bra, ble en del verre etter jeg satte eggløsningssprøyta men det regna jeg jo egentlig med :/ Ble advart om det på sykehuset også...

Fikk ut 10 egg idag, så nå er jeg spent på å få Tlf om to dager om hvor mange som har blitt befrukta og overlevd. De skulle fryse max 2 på onsdag, resten skulle dyrkes i 5 dager før de blir fryst :D Litt rart å få totalfrys, men sånn som formen er nå er det litt godt å. Skulle uansett ringe når jeg fikk mens nå sånn at vi får planlegge fryseforsøk :)
Gratulerer med bra uttak, 10 er jo kjempe bra :D
Blir spennende fremover da :)
 
Supert uttak! Spennende dager i vente! Godt at du er komfortabel med løsningen, håper neste mens er like rundt hjørnet :)
 
Supert uttak! Spennende dager i vente! Godt at du er komfortabel med løsningen, håper neste mens er like rundt hjørnet :)
Gratulerer med bra uttak, 10 er jo kjempe bra :D
Blir spennende fremover da :)
Takk takk, ble et bra uttak ja :) Godt fornøyd med det :D Spent på hva de sier når de ringer i morgen nå :)

Syntes det var litt vel kjipt med totalfrys når de sa det, men når formen ble drastisk verre etter eggløsningssprøyta var satt så kjennes det helt okei :) Formen er sånn at jeg stort sett ligger på sofaen og går små korte turer med mannen for å røre litt på meg :) Så tror ikke det hadde blitt suksess å ha noe innsett nå uansett :) Heldigvis snart desember, jeg elsker jula og koser meg som en unge så ventetiden går nok relativt fort :)
 
Gratulerer med flott uttak!
 
Kom plutselig på at jeg hadde dagbok her inne å... Lenge siden jeg har skrevet her :)

Har ikke skjedd så mye siden sist, var jo relativt dårlig form et par-tre uker etter uttaket sist.. Overstimulering er ikke kjekt, tungpust og skikkelig uvel i nesten to uker..Var ikke tilbake i god form for omtrent til julaften :) Totalt ble 7 egg befruktet, 1 ble fryst ned på dag 2 og 1 overlevde til blastocyst og fryst på dag 5 :)

Nå er det endelig tid for fryseforsøk :D Mens er godt igang og skal på ul kontroll fredag neste uke, endelig :) Skulle egentlig ha fryseforsøket i januar, men alt for lave d vitamin nivåer og 2 antibiotika kurer kom i veien for det :) Endelig frisk igjen nå og med d vitamin nivå på vei oppover fikk jeg starte nå :)

Spent på hvordan fryseforsøk er, og det skal bli veldig godt å på en måte få bli ferdig med det første forsøket.. Starta jo egentlig i november med sprøyter og uttak :)
 
Kom plutselig på at jeg hadde dagbok her inne å... Lenge siden jeg har skrevet her :)

Har ikke skjedd så mye siden sist, var jo relativt dårlig form et par-tre uker etter uttaket sist.. Overstimulering er ikke kjekt, tungpust og skikkelig uvel i nesten to uker..Var ikke tilbake i god form for omtrent til julaften :) Totalt ble 7 egg befruktet, 1 ble fryst ned på dag 2 og 1 overlevde til blastocyst og fryst på dag 5 :)

Nå er det endelig tid for fryseforsøk :D Mens er godt igang og skal på ul kontroll fredag neste uke, endelig :) Skulle egentlig ha fryseforsøket i januar, men alt for lave d vitamin nivåer og 2 antibiotika kurer kom i veien for det :) Endelig frisk igjen nå og med d vitamin nivå på vei oppover fikk jeg starte nå :)

Spent på hvordan fryseforsøk er, og det skal bli veldig godt å på en måte få bli ferdig med det første forsøket.. Starta jo egentlig i november med sprøyter og uttak :)

Spennende dager i vente! Endelig litt action igjen! :)

Jeg er 18 uker med et lite frysegull nå, så jeg har absolutt troa på frys! Vet du hvilket de tiner først?
 
Spennende dager i vente! Endelig litt action igjen! :)

Jeg er 18 uker med et lite frysegull nå, så jeg har absolutt troa på frys! Vet du hvilket de tiner først?
Grattis :) Har sett at flere er blitt gravid med frysegull så det er positivt :)Aner ikke hvilket de tiner først, håper de sier noe om det på kontrollen :D
 
Grattis :) Har sett at flere er blitt gravid med frysegull så det er positivt :)Aner ikke hvilket de tiner først, håper de sier noe om det på kontrollen :D
Ja, vi er flere! Må innrømme at jeg tenkte at frys er litt plan b liksom, og begynte å forberede meg til neste ferskforsøk. Men nå sparker eskimoen så det suser her! :)

Lykke til på kontroll! :)
 
Ja, vi er flere! Må innrømme at jeg tenkte at frys er litt plan b liksom, og begynte å forberede meg til neste ferskforsøk. Men nå sparker eskimoen så det suser her! :)

Lykke til på kontroll! :)
Så herlig med babyspark <3 Jeg tenkte å at frys var litt plan b, men ser nå at det ikke trenger å være det :D

Tusen takk, er spent på hva de sier :)
 
Da var mens over og jeg har kontroll på fredag :) Spent på hva de sier og hvordan løpet vil bli :) Startet dette forsøket i november og det føles utrolig godt å endelig få fullført og komme helt til innsett :D Nå er det bare å krysse fingrene for at det egget de velger overlever opptining :)

Tenker jeg starter å teste etter el på torsdag/fredag siden jeg som regel har en syklus på 24/25 dager og derfor el tidlig innimellom :)
 
Lykke til :D Litt ekstra spenning involvert med frys med opptining altså. Krysser fingrene for at alt går som planlagt! ❤
 
Ferdig med ul kontroll :) Alt så bra ut og eggløsningen er snart ifølge legen, skal begynne å teste etter el i mårra :) Spent på hvilken dag el kommer og om det da klaffer med 2 dagers egget eller blastocyst :D

Henta å ut utrogest som er progesteron, skal ta det selv om jeg har frys i naturlig syklus.. Rød trekant på eska og fikk en lapp om at jeg kunne bli trøtt av de.. Tenker jeg kommer til å be legen min om sykmelding da jeg jobber med små syke barn som må overvåkes på natta.. Sitter alene på vakt og har ansvar for syke barn, tørr ikke ta sjangser på å dra på jobb hvis jeg skulle bli veldig trøtt eller sløvet..
 
Da ble det positiv el test idag :) Starter med utrogest på lørdag, og innsett av blastocyst på torsdag hvis det overlever tining :)

Får sykmelding neste uke så da slipper jeg å være redd for å bli trøtt på jobb :)
 
Back
Topp