Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Så spennende:) vi er nesten likt i løypa, jeg tre dager før deg. Blasto her og:) hold oss oppdatert :D
 
Dag 2 med utrogest..

Jeg er glad jeg blir sykmeldt de neste to ukene, tror jeg sov i sånn ca 14-15 timer igår.. Må ha på alarm for å få tatt de pillene 3 ganger om dagen. Har greid å være våken i 3 timer nå siden forrige dupp og sliter med å holde øynene oppe.. :shifty: Greier som regel å være våken i 1-3 timer om gangen før jeg må sove litt. Så det blir en del dupper på sofaen gjennom dagen :rolleyes:

Innsett på tirsdag etter planen, håper virkelig at egget overlever tining. :Heartred
 
Krysser fingrene, dette skal gå veien ❤❤
Krysser fingre!
Tusen takk :) Er spent og gruer meg allerede litt :p De ringer visst uansett på tirsdag morgen, uansett om egget overlever tining eller ikke... Har allerede avtalt med mannen at han får ta tlf når det ringer :) Har heldigvis time på formiddagen så slipper å gå hele dagen å grue meg :)
 
Dag 3 med utrogest

Fortsatt utrolig trøtt, og blir sliten bare av å gå litt.. hurra for en kropp som ikke er fan av progesteron :meh:
Var hos legen idag og ble sykmeldt i 3 uker.. Han spurte når det ble innsett, jeg sa at det ble i mårra hvis egget overlevde og da ville han sykemelde meg fram til en uke etter testdato, begrunnet det med at uansett resultat så trengte jeg tid til å fordøye og evt se an formen videre. :happy: Det er viktig at du slapper av i disse ukene nå kom det fra han, og det er så utrolig godt å ha en lege som forstår at det ikke er bare bare dette med IVF:joyful:

Så da blir det ihvertfall 3 uker til jeg skal på nattvakt igjen... Så nå skal jeg prøve å slappe av max :)

Kjenner jeg er utrolig nervøs for om egget overlever i morgen, tror det blir lite med kvalitetssøvn i natt :rolleyes: Mannen har fått beskjed om at han må ta tlf når de ringer i mårra.. spent på når de ringer, har time til innsett 10.40 så kanskje mellom 08-09?? Spent på morgendagen, og krysser det jeg har for at egget overlever tining :)
 
Så utrolig godt med en så forståelsesfull lege ❤ Det er så viktig i denne prosessen! Godt å vite at man slipper å føle og kjenne etter og lure på om man bør dra på jobb eller ikke. Krysser fingrene for at egget overlever :D
 
Egget overlevde tining :) <3

Nettopp kommet hjem fra sykehuset nå og ruger på en fin blastocyst :) fikk med bilde av egget som mannen med en gang ville henge opp på kjøleskapet :p Så nå blir det bare å kose seg hjemme de neste to ukene :)
 
Gratulerer som ruger! :) Jeg har nettopp vært gjennom fryseforsøk, og blitt gravid! Lykke til. ❤️
 
Gratulerer så masse som ruger ❤️❤️❤️
 
Gratulerer som ruger :D
 
Rugedag 3, 3dp5dt
Våkna idag med tett nese og feber, har fått servert frokost og Paracet av mannen og ligger på sofaen :p Har store planer om å ta det helt med ro idag, mannen kom hjem med koffein fri te igår og var nettopp på butikken for å kjøpe honning :)

Fortsatt veldig trøtt, har hatt en del murringer i magen igår og i natt å, men det kan komme av utrogest :) Ellers er jeg svimmel i perioder og litt kvalm, men vet at jeg pleier å bli det når jeg tar progesteron :p Kroppen min liker ikke hormoner spesielt godt... Spottet bittelitt brunt på papiret igår tidlig, men var kun den ene gangen...
 
Jeg har vært syk begge gangene jeg ble gravid også ;) så tror det er et godt tegn jeg som Hvitveisen skriver ❤️

Masse god bedring! :)
 
Back
Topp