Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Rugedag 6, 6dp5dt

Mye murringer om dagene, fryktelig ømme bryst og skikkelig varm :p Forkjølelsen begynner heldigvis å gå over, men jeg er fortsatt utrolig trøtt og trenger flere dupper per dag :)
Helt greit å være sykmeldt sånn at jeg kan hvile når jeg blir trøtt :)

Tok en test i ettermiddag og der kom det en svak strek innen tidsfristen, så da håper jeg den blir sterkere etterhvert :) Litt for spennende det her altså, tror det blir noen lange dager:)
 
Litt dårlig med søvn i natt, litt tett i nesa og veldig varm i kroppen :) Har såpass ømme bryst at det er ganske ubehagelig å sove på magen, og jeg snur meg over på magen ofte i søvne :p

Tok en test idag tidlig å, fortsatt svak strek men den kom innen 1 min idag da.. Spent på å se om det blir noe stigning etterhvert eller om det blir en kjemisk :) Legger ved bilde, usikker på om streken vises så godt på bilde da :p
ImageUploadedByBV Forum1458631023.416778.jpg
 
Ser strekene jeg, lille spire klamre deg fast! :)
 
Ser da ut som du er gravid ❤️;) nå må spiren klamre seg! Hvisker et gratulerer ❤️
 
Gratulerer så mye! Der er det strek :D Håper den blir til termin ❤
 
Åh, gratulerer så mye med 2 streker :)
 
Dagens test ❤️ 8do5dt , 13 dpo. Ser ut som den kanskje er litt sterkere enn gårdagens test :) Håper så inderlig at denne sitter hele veien ❤️
ImageUploadedByBV Forum1458722477.519627.jpg
 
Den ser helt klart sterkere ut!! Krysser fingrene for at det fortsetter ❤
 
Back
Topp