Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

lille_my83

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Hei alle sammen :) Da var det på tide og lage en dagbok her inne..

Litt om meg selv

Jeg er 32 og gift med verdens herligste mann som er like gammel :) Vi ble gift ifjor, og vi har vært sammen i snart 3 år :)

Vi har vært prøvere i 14 mnd, og i løpet av den tiden har jeg hatt 1 sa og 5 kjemiske aborter, så vi håper på at IVF blir løsningen for oss.

Vi tok utredning privat for å korte ned litt på ventetiden, og der fant de ikke noe galt med hverken meg eller mannen så nå er vi spent på veien videre :)

Jeg har aldri vært spesielt god på å skrive dagbok, men tenker det kan være greit å ha en plass hvor man kan skrive ned tanker og følelser i denne prosessen som vi snart starter på :)

Har fått time til forsamtale 11. februar, og er rimelig spent på hva som skjer videre etter den timen :)



Der da var dagboken opprettet :) Har lest igjennom en del dagbøker her inne og ser det kan være veldig kjekt å ha en plass å skrive ned tanker og div i denne prosessen man går igjennom :)
 
Det kan være godt å skrive litt innimellom i denne prosessen, som er som en berg- og dalbane av følelser, samt fysiske utfordringer;-) Vil ønske deg masse lykke til!
 
Det kan være godt å skrive litt innimellom i denne prosessen, som er som en berg- og dalbane av følelser, samt fysiske utfordringer;-) Vil ønske deg masse lykke til!
Takk :) Spent på forsamtalen nå og hva som skjer videre :)
 
Gratulerer med dagbok, er enig med det det er veldig godt å ha en slik plass å kunne skrive ned alt som er positivt og negativt gjennom denne prosessen!! Ønsker deg masse lykke til og håper dere ikke må ha mange forsøk før det klaffer ♡♡
 
Gratulerer med dagbok, er enig med det det er veldig godt å ha en slik plass å kunne skrive ned alt som er positivt og negativt gjennom denne prosessen!! Ønsker deg masse lykke til og håper dere ikke må ha mange forsøk før det klaffer ♡♡
Tusen takk :)
 
Det er veldig kjekt med dagbok, for å huske hva som skjer. :) Veldig spennende at du snart skal til forsamtale!
 
Det er veldig kjekt med dagbok, for å huske hva som skjer. :) Veldig spennende at du snart skal til forsamtale!
Hehe, joda det er kjekt:D Greit å få ned medisiner, doser symptomer osv :) Kjempespennende med forsamtalen snart, begynner å glede meg nå, en uke igjen bare :) Håper du snart får brev om samtale du også:D
 
Velkommen og gratulerer med dagbok! :):)
 
Gratulerer masse med dagbok :)
Jeg har brukt dagboken min mye, så helt klart at det er godt å ha den til å få ut tanker og følelser :)
 
Gratulerer masse med dagbok :)
Jeg har brukt dagboken min mye, så helt klart at det er godt å ha den til å få ut tanker og følelser :)
Tusen takk :) Er forberedt på både opp og nedturer så tror nok dagbok blir kjekt :)
 
Gratulerer med dagbok! Skal bli spennende å følge dere på veien mot familieforøkelse :)
 
Var hos legen før helga for å ta noen blodprøver, og idag kom svaret.. Litt lavt d vitmamin nivå men det fikses med vitaminer :) Men fikk bekreftet at crp ligger på 30 og hvite blodlegemer er litt forhøyet så da får jeg høre hva de tenker om det på st.olav.. Har etter en operasjon i fot/hæl for to år siden hatt kronisk betennelse i hælen, noe som kanskje kan forklare alle kjemiske??? Hmmm blir spennende å høre hva ivf seksjonen sier om det :)
 
Back
Topp