Det største ønske

PP17 - CD7

I dag var det tilbake til tempinga. Syntes tempen var vel høy allerede på CD7... Blir spennende å se hvordan den blir fremover. Den får bare begynne å synke litt altså :p Forventet EL neste uke, så får se om kroppen går rett inn i syklus. Monitoren ville ikke begynne testinga før i morgen.
I kveld ble det første kopp med lakriste for denne pp. Så nå blir det tedrikking igjen den neste uka. Alt for å gjøre det mottakelig for egget å feste seg :)
 
PP17 (pp1 etter tidlig SA) - CD10

Ser ut til at EL muligens blir forskjøvet litt denne gangen. Monitoren viser Lav i dag også. Håper den går på Høy snart og (kanskje for mye å håpe) Max iløpet av neste uke :) Tok også en strimmeltest i går og den var veldig negativ.
I går kjente jeg litt stikk i sidene og midt i livmoren. Følte meg også stiv og stål i livmorområdet.
Har begynt med te drikking, og må vel begynne å drikke salvie teen også :) Ikke noe god te, men hva gjør man ikke for en spire :D
Venter fremdeles på brev fra legen om verdiene på hcgprøvene vi tok, får etterlyse de hvis det ikke kommer snart. Og brev fra gyn om jeg må gjennom en laparoskopi eller ikke.

IMG_6364.JPG
IMG_6036.jpg
 
Fortsetter å følge med.
 
PP17 (pp1 etter tidlig SA) - CD11

Monitoren sier fremdeles Lav. Selv om jeg håpte jeg gikk rett inn i syklus, så regnet jeg med at det kom til å bli litt endringer. EL strimlene er også negative, men de begynner sakte å bli litt sterkere. Fremdeles noen dager til forventet EL (etter tidligere sykluser), som er på onsdag. Ønsker jo at kroppen skal bare hoppe rett inn i syklus så vi kan få prøve igjen og forhåpentligvis en spire som sitter godt fast denne gangen :)
 
PP17 (pp1 etter tidlig SA) - CD11

Monitoren sier fremdeles Lav. Selv om jeg håpte jeg gikk rett inn i syklus, så regnet jeg med at det kom til å bli litt endringer. EL strimlene er også negative, men de begynner sakte å bli litt sterkere. Fremdeles noen dager til forventet EL (etter tidligere sykluser), som er på onsdag. Ønsker jo at kroppen skal bare hoppe rett inn i syklus så vi kan få prøve igjen og forhåpentligvis en spire som sitter godt fast denne gangen :)
Skjønner godt at man blir veldig klar for å hoppe i det igjen, men kroppen gjør nok bare egget ekstra klart så det skal klaffe hele veien denne gangen:love017
 
Tenker som Murre at kroppen bare bruker litt ekstra tid, for denne gangen skal det sitte hele veien! [emoji173][emoji173]
 
Hei! Jeg har ikke vært den som har vært mest aktiv i din dagbok, men jeg har fulgt deg lenge. Jeg må bare si at det er en ting jeg har tenkt på og som jeg beundrer deg veldig for og det er det pågangsmotet ditt. Du har alltid håpet med deg. Og du slutter aldri å tro. Og det er så viktig!! Men så vanskelig. Jeg prøver selv, men jeg klarer ikke alltid å se så lyst på det. Men du har en fantastisk innstilling. Håper snart det klaffer for deg og at spiren sitter hele veien!!! God helg:)
 
Håper på snarlig EL og levedyktig spire!
 
PP17 (pp1 etter tidlig SA) - CD12

Har vært litt øm rundt livmorområdet spesielt de siste dagene. Kjent dunkle trykk rundt eggstokkene også men ikke så mye. EL er ikke forventet før onsdag tenkte jeg. Monitoren sa lav i dag også, så hadde ikke store forhåpninger for strimmeltesten jeg skulle ta kl 15. Men den var nesten positiv!! Så ikke rart at jeg har vært så øm i de områdene :) Tror jeg er litt ute av testinga for jeg blødde jo flere dager etter at jeg mistet enn ved vanlig TR besøk. Så det kom litt brått på at testen ble nesten positiv i dag, så få dager etter siste blødning. Skal ta en ny test kl 21, så får se hvilken styrke det er da.
Har ikke drukket te så mange dager heller, begynte på CD8 tror jeg det var. Så på mandag blir det å kjøpe inn fersk ananas og ananas juice så jeg kan kose meg med i dpo land. Håper virkelig spiren sitter denne gangen, hele veien ❤

Testene de siste fire dagene. De er alle tørket. Den nederste av de fire er fra i dag, var negativ innen fristen, men ble positiv etter.
IMG_6393.JPG




IMG_6388.JPG
IMG_6045.jpg
 
Skjønner godt at man blir veldig klar for å hoppe i det igjen, men kroppen gjør nok bare egget ekstra klart så det skal klaffe hele veien denne gangen:love017
Tenker som Murre at kroppen bare bruker litt ekstra tid, for denne gangen skal det sitte hele veien! [emoji173][emoji173]
Tror ikke den bruker så mye tid likevel :) Nesten positv test i dag, så ikke rart at jeg er så øm i livmorområdet når det jobbes som en gal der nede til å gjøre klart egget :happy090

Ja denne gangen må det sitte hele veien ❤
 
Tror ikke den bruker så mye tid likevel :) Nesten positv test i dag, så ikke rart at jeg er så øm i livmorområdet når det jobbes som en gal der nede til å gjøre klart egget :happy090

Ja denne gangen må det sitte hele veien ❤
Hurra! Kom igjen nå gullegget:joyful:
 
Spent på dagens EL-test. Skjønner du ble tatt litt på senga av den testen igår. Satser på at det bringer lykke at kroppen er klar så fort igjen.
 
Hei! Jeg har ikke vært den som har vært mest aktiv i din dagbok, men jeg har fulgt deg lenge. Jeg må bare si at det er en ting jeg har tenkt på og som jeg beundrer deg veldig for og det er det pågangsmotet ditt. Du har alltid håpet med deg. Og du slutter aldri å tro. Og det er så viktig!! Men så vanskelig. Jeg prøver selv, men jeg klarer ikke alltid å se så lyst på det. Men du har en fantastisk innstilling. Håper snart det klaffer for deg og at spiren sitter hele veien!!! God helg:)
Takk for gode ord Bukett :Heartred
Har mine dager da jeg tror og vet at det ikke klaffer/klaffet, og de er vanskelige og tunge. Selv om jeg prøver å se fremover og vet at en gang så blir det vår tur, så er det tungt der og da når det ikke gikk veien.
Det er tøft å være prøver, og håper så inderlig at både du og jeg sitter snart med hvert vårt lite nurk i armene :Heartred
 
PP17 (pp1 etter tidlig SA) - CD13

Tempen gikk litt opp i dag, men tempet akkurat litt for sent innenfor tiden. Men ingen EL enda heldigvis. Men den nærmere seg med stormskritt. Fikk Høy på monitoren i dag, og på den testen var strekene nesten like sterk. Skikkelig hopp fra gårsdagens test, fra nesten ingen strek. EL test nå i ettermiddag var så positiv som det går an å bli. Teststreken stjal en del av fargen før den nådde kontrollstreken :D Så da ser det ut til jeg gikk rett inn i syklus :)

I går kveld kjente jeg skikkelig iling i venstre eggstokk. Varte i flere minutter og kjente jeg ble kvalm etter hvert. I dag har jeg kjent litt mer ilinger fra høyre side, men også fra venstre side så tror de krangler om hvem av de som skal slippe egget denne gangen :laughing002 Kanskje de begge slipper??? :wideyed: :hilarious:

Hvis denne pp blir lik de andre pp'ene, så blir det positiv test i morgen også og negativ på tirsdag.
Mannen er nå ute og kjøper fersk ananas og ananas juice, så er det klart til dagene etter EL :)

IMG_6406.JPG IMG_6407.JPG IMG_6418.JPG

IMG_6060.JPG

IMG_6058.jpg
 
Last edited:
Spent på dagens EL-test. Skjønner du ble tatt litt på senga av den testen igår. Satser på at det bringer lykke at kroppen er klar så fort igjen.
Satser på det :) Ingen tvil om at det er positiv test i dag hvertfall :)
 
Ja den har ikke valg ;) ❤ Håper vi begge sitter med positiv test om et par uker :)

Helt enig, nå skal det gå!! ❤

Jeg blir alltid mest glad når jeg ser de som har prøvd ei stund bli gravide, så nå er det jammen meg din tur! det fortjener du:happy:
 
Back
Topp