Det største ønske

Utrolig leit at dere mistet. Håper inderlig at dere snart kan lykkes og at alt da kan gå bra.
 
Så utrolig trist at når det endelig klaffet for dere så klarte ikke spiren å holde seg fast :( Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå..

Krysser fingrene for at det klaffer igjen kjapt, det sies vel at man ofte er ekstra fruktbar etter en SA (dog en fattig trøst i sorgen.. ) :Heartred
 
Stikker kjapt innom for å si jeg tenker på deg. ❤️ Lover å svare deg på pm ASAP! Klemmer
 
Nei dette var så utrolig trist og ikke det jeg ønsket for dere denne gangen:(:sad010ta vare på deg selv, forstår godt at dette er tøft å gå gjennom:Heartredsender bare gode tanker og en stor klem til deg :Heartbigred
 
Hvordan går det? [emoji173]
Går greit på en måte. Kjenner kroppen er sliten og føler meg ukomfortabel til tider. Orker nesten ingenting og er mye trøtt. Men er veldig klar for å komme i gang med ny pp, og håper spiren sitter godt fast denne gangen. ❤ Te og ananas denne gangen også siden det var det jeg gjorde forrige pp når spiren satt :)
 
Går greit på en måte. Kjenner kroppen er sliten og føler meg ukomfortabel til tider. Orker nesten ingenting og er mye trøtt. Men er veldig klar for å komme i gang med ny pp, og håper spiren sitter godt fast denne gangen. [emoji173] Te og ananas denne gangen også siden det var det jeg gjorde forrige pp når spiren satt :)
Det er rart hvor raskt man blir klar for å prøve igjen. Kroppen er ganske fantastisk sånn. Du får slappe av og la kroppen bli klar, så håper jeg spira sitter igjen med en gang! [emoji4][emoji173]
 
Går greit på en måte. Kjenner kroppen er sliten og føler meg ukomfortabel til tider. Orker nesten ingenting og er mye trøtt. Men er veldig klar for å komme i gang med ny pp, og håper spiren sitter godt fast denne gangen. ❤ Te og ananas denne gangen også siden det var det jeg gjorde forrige pp når spiren satt :)

Så bra at du føler deg klar for ny PP :) Jeg krysser alt jeg har for at det klaffer fort igjen ❤️
 
Beklager at det har vært litt stille herfra. Har vært helt utslitt den siste uka. Mye trøtt, ukomfortabel, orker ingenting. I går var jeg så trøtt at jeg sov nesten to timer på sofaen på ettermiddagen. Trøtt enda, men har bestemt meg for å gjøre noe fornuftig i dag: sy gardiner :)
Det ser ut til at blødningene og spottinga har stoppet opp, endelig. Så tenker å begynner jeg med temping igjen i morgen, og el testing på monitor blir vel på tirsdag tror jeg. Er veldig klar for å starte prøvinga igjen og håper spiren sitter denne gangen.
Det blir å begynne å drikke te, salvie, rooibos, lakriste, og ananas i dpo land. Var på butikken i går og gikk forbi ananasen, og mannen nevnte at det må vi jo kjøpe ;) men det får vente :)
I morgen blir det ny hcg prøve, som oppfølging etter sa, men tror ikke det er noen verdier på den.
På onsdag var vi å tok blodprøve da også og gikk samtidig innom gyn avd fordi jeg skulle egentlig ringe de for time til laparoskopi. Spurte om jeg kanskje slapp operasjon når jeg endelig ble gravid men dessverre mistet, for det er jo ikke helt tett der inne og sånt. Fikk ikke snakket med gyn, men han skulle se på saken, så får jeg nok et brev tenker jeg. Håper jo jeg slipper operasjon.
I dag er jeg i pp17 og cd6.
 
Det er rart hvor raskt man blir klar for å prøve igjen. Kroppen er ganske fantastisk sånn. Du får slappe av og la kroppen bli klar, så håper jeg spira sitter igjen med en gang! [emoji4][emoji173]
Takk ❤ Ja kroppen er fantastisk sånn, hvordan den fungerer.
 
Sender deg masse gode klemmer ❤ Vet dessverre hvor ufattelig vondt det er å miste :( Masse lykke til med videre prøving fine du ❤❤
 
Stor klem til deg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Imponerende at du har klart å finne tilbake motet ditt :)
Masse lykke til denne ppen, krysser fingrene for dere!
 
Tusen takk for mange gode ord, klemmer og :Heartred fra dere alle. :Heartred:Heartred
 
God klem til deg ❤️ Det er vondt at det rives sånn vekk. Møtte ei idag som var 15 uker på vei med lille magen.. Akkurat som jeg skulle ha vært. Kjente det ødelag hele dagen :(
 
God klem til deg ❤️ Det er vondt at det rives sånn vekk. Møtte ei idag som var 15 uker på vei med lille magen.. Akkurat som jeg skulle ha vært. Kjente det ødelag hele dagen :(
Stor klem til deg :Heartred Det er virkelig vondt, hvertfall når man har prøvd lenge også og endelig ble man gravid så blir det borte. Håper du snart blir gravid igjen og at spiren sitter til mål. Det fortjener du virkelig :Heartred
 
Back
Topp