Det største ønske

Å herregud så utrolig trist!!!! Vet ikke hva jeg skal si jeg... Skikkelig urettferdig:( hvordan går det med deg?? Stor klem!!
Går greit, men føler meg tom og knust. Blitt en del tårer i dag da... :Heartred Klemmer
 
Nei og nei :( utrolig trist :( sender deg en god klem [emoji173]️
 
Uff... [emoji22] nå har jeg lest gjennom mye av dagboka di.. Så nå sender jeg varme tanker og gode klemmer [emoji173][emoji173]
 
Dessverre så skulle det ikke gå rett vei denne gangen vi endelig klarte å bli gravid :sad010

Ingen god start på dagen for meg og mannen når det lyser mot oss Ikke gravid. Knust begge to, og det har vært mange tårer i dag. Men vi gir ikke opp!

Føler krampene er fra en annen verden, og smertestillende og varmeflaske hjelper ikke. Er kvalm og vondt i ryggen. Kjenner det helt ned i beina, så kroppen jobber skikkelig nå.

Beholdt legetimen vi skulle til i morgen. Så istedenfor Jeg er gravid og klar for oppfølging, så blir det at jeg ikke er det lenger og hva gjør vi nå... Og avklare litt hva vi skal gjøre neste gang jeg blir gravid.

Vil bare takke for alle hilsninger og klemmer jeg har fått i dag :Heartred Så glad jeg har alle dere her :Heartred
 
Svart på pm´en din, kjære fine deg. Jeg er så utrolig lei meg og ville sende deg uendelig mange klemmer her også. :Heartred
 
Ånei! Dette er så vondt og jeg vet akkurat hvordan du har det :( Unner ingen den følelsen du sitter igjen med nå. La deg selv sørge og finn trøst i hverandre ❤️
 
Åååånei :( nå ble jeg ordentlig lei meg! Dette skulle ikke skje! :( det var virkelig deres tur nå [emoji173][emoji173][emoji173] ikke gi opp, dere vet dere kan bli gravide og nå har dere en ekstra fruktbar pp foran dere [emoji173] sender deg en god klem. Vet at det er ingenting som hjelper når man sitter midt oppi det [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Dette var veldig trist :( Når man har prøvd og ventet så lenge som dere blir det ekstra leit. Som de over sier - så vil dere være ekstra fruktbare i tiden som kommer nå, selv om det er lite som hjelper akkurat nå :Heartred Sender deg en god klem :Heartred
 
Å nei :( Så utrolig trist :( Huff. Masse gode klemmer sendes til dere <3 Utrolig leit :(
Takk
emoji173.png
klemmer tilbake
 
Ånei! Dette er så vondt og jeg vet akkurat hvordan du har det :( Unner ingen den følelsen du sitter igjen med nå. La deg selv sørge og finn trøst i hverandre ❤️
En trøst at man ikke er alene men unner ingen å oppleve det. Vært et par tunge dager, og kjenner det kommer til å henge i enda lenger. Nå må det bli vår tur VictoriaH
emoji173.png
 
Åååånei :( nå ble jeg ordentlig lei meg! Dette skulle ikke skje! :( det var virkelig deres tur nå [emoji173][emoji173][emoji173] ikke gi opp, dere vet dere kan bli gravide og nå har dere en ekstra fruktbar pp foran dere [emoji173] sender deg en god klem. Vet at det er ingenting som hjelper når man sitter midt oppi det [emoji173][emoji173][emoji173]
emoji173.png

Dette var veldig trist :( Når man har prøvd og ventet så lenge som dere blir det ekstra leit. Som de over sier - så vil dere være ekstra fruktbare i tiden som kommer nå, selv om det er lite som hjelper akkurat nå :Heartred Sender deg en god klem :Heartred
emoji173.png


Nei vi gir ikke opp :) Og er virkelig klar for å starte prøvinga igjen. Nå må den bare sitte
emoji173.png
God klem tilbake
emoji173.png
 
Tenker på deg [emoji173] hvil deg, sørg og la kroppen komme seg igjen. Ta tiden du trenger. Men som de andre har sagt: du vet at du kan bli gravid og forhåpentligvis blir du det raskt igjen. [emoji173][emoji173][emoji173] Klem
 
Tenker på deg [emoji173] hvil deg, sørg og la kroppen komme seg igjen. Ta tiden du trenger. Men som de andre har sagt: du vet at du kan bli gravid og forhåpentligvis blir du det raskt igjen. [emoji173][emoji173][emoji173] Klem
emoji173.png
Takk for gode ord. Klem
emoji173.png
 
PP17 - CD2

Hadde time til lege i dag, pga ekstra oppfølging i et svangerskap, men dessverre så ble det en liten oppfølging på at jeg mistet. Fikk tatt blodprøve for å måle hcg, og så skal jeg ta ny prøve på mandag. Gikk veldig greit.
Snakket også om å øke Levaxin med en gang jeg blir gravid igjen utenom å vente på legetime. Og fikk på en måte klarsignal for det. Holder enda på å finne rett dose, så blir blodprøve på det også på mandag.

Krampene i går var så vonde. Men heldigvis roet det seg på natta, og jeg fikk en god natts søvn. Utover dagen i dag har krampene kommet og gått, men nå på kvelden er de en del verre igjen. Vondt i ryggen i tillegg. Varmeflaske og smertestillende hjelper litt men ikke noe særlig, når det står på som verst. Var så trøtt og sliten i dag at jeg sov over en time på sofaen i ettermiddag. Kroppen har vært gjennom en del de siste dagen så er ikke rart at den er trøtt og sliten. Nå skal den få hvile noen dager.

Følelsene går det opp og ned med, som selvfølgelig er normalt når sånt skjer. Sørger over spiren som ikke ble
emoji173.png
Alt var jo allerede kodet inn, av kjønn, øyefarge, hårfarge, alt lå klart. Selv om det endte så altfor tidlig så kommer spiren alltid til å være i våre tanker og hjerter
emoji173.png
 
Back
Topp