Det største ønske

Kos deg med ananasen.
Håper å komme inn til uka med masse babystøv til deg. Vil gjerne ha deg også med over i termingruppe nå!
Takk, det har jeg gjort allerede :)

Når er TUL? og når ble ca termin på deg? Håper jeg kan bli med dere i termingruppe, helst asap ;)
 
Så herlig med så tydelig temphopp, og at det stemmer så godt med kroppslige tegn!

*sender babystøv herfra også* :D
Ja ingen tvil om EL her i gården ;)

Takk for babystøv :Heartred
 
Takk, det har jeg gjort allerede :)

Når er TUL? og når ble ca termin på deg? Håper jeg kan bli med dere i termingruppe, helst asap ;)
Det hadde vært så koselig altså!
Termin 19.september utifra EL, og mens faktisk.
Har TUL til uka så det nærmer seg ihvertfall.
 
Da har jeg inntatt første dose med ananas. Satser på at det hjelper denne gangen. Og snart skal jeg i gang med babyklister.
Fikk maca i posten i dag. Tenkte jeg skulle begynne på det en pp. Hadde helt glemt at jeg hadde bestilt det, trodde jeg hadde slått det fra meg. Men nå er det i hus så får se om jeg får brukt det eller om det var et bomkjøp. Håper selvfølgelig på bomkjøp ;) og at det går rett vei denne pp.
 
Krysser fingrene for suksess denne måneden
 
Det hadde vært så koselig altså!
Termin 19.september utifra EL, og mens faktisk.
Har TUL til uka så det nærmer seg ihvertfall.
Det hadde vært veldig koselig :)
 
Så spennende :D
Håper du opplever tidlige tegn nå, at det ikke bare er kroppen som lurer deg igjen :D
 
Så spennende :D
Håper du opplever tidlige tegn nå, at det ikke bare er kroppen som lurer deg igjen :D
Håper virkelig det denne gangen. Kjedelig når kroppen kommer med symptomer i hytt og vær og bare terger :p
 
PP25 - CD17 - 3DPO

I dag kom krysset i FF. Selv om det var tydelig når EL var så er det veldig greit å få det bekreftet :) Fikk en dropp i dag, veldig nært coverline. Men coverline ble veldig høy denne pp, så ikke så stor slingringsmonn før man nærmer seg den linja. Festedipp kanskje? Litt tidlig for det enda da. I mai fikk jeg det jeg tror var en festedipp 4dpo. Begynte på babyklister i dag, håper det hjelper denne gangen ;) Bare 7 dager til første test :)
I går så kjente jeg et trykk i venstre eggstokk. Skulle reise meg fra en stol og bøyde meg først litt fremover før jeg reiste meg og det klemte litt der nede. Var litt vondt etterpå med det trykket. Gikk over etter ca 30sek. Når jeg strekte etter noe så kjente jeg strekk i venstre side. Når jeg la meg i natt så fikk jeg en lang iling/stikning rundt høyre eggstokk. Alltids noen nye ting som skjer i kroppen :p Kjenner et lite press mot venstre lysk nå.
Gleder meg til å starte med slankekrigen, og spennende å være krigleder. Ha tankene på noe annet :) Veide meg i dag og nærmer meg sluttvekta fra forrige krig. Har gått litt opp og ned nå den siste måneden, men nå er den på vei ned :)

15EB4A47-A9C8-463C-BBF8-E9B688608CCB.jpeg




Oral temping, litt større drop her, og litt mer slingringsmonn over coverline:

244E63F0-2D15-4334-BA07-D302D54F2219.jpeg
 
Last edited:
Temper du både oralt og vaginalt?
Nå skal egget grave seg fint ned og gi dere baby.
Gjør det ja.
Ja nå håper jeg egget (eggene) tar til fornuften og graver seg ganske så godt ned :D
 
Krysser fingrene for gullegg
 
PP25 - CD18 - 4DPO

Våknet en time før temping og måtte på do. Bruker ikke våkne av at jeg må på do. Vurderte litt å tempe da, men det var jo "lenge" før jeg bruker så droppet det. Angret egentlig, men det har ikke så mye betydning å glemme en temp når jeg allerede har fått kryss i FF :) Tenkte å droppe tempinga i dag. Våknet etter litt over en times søvn og tempet og tempen var veldig høy, men den gjelder jo ikke helt da.
Skal egentlig ikke følge med på hvilepulsen min, men lurer på om det blir siste dag i dag. Men den er høy allerede. Tar to og to pulshopp i gangen fra dag til dag etter EL. Det meste hvilepulsen har vært på noen dager før TR er 71-74. Nå er den allerede 72.
Når jeg sto opp i dag så kjente jeg ilinger på begge sider. Ikke rundt eggstokkene men litt mer mot midten. Og har kjent ilinger på innsiden av det ene låret. Noen få timer etter at jeg sto opp begynte jeg å bli veldig trøtt. Skulle klippe til noen gummibeskyttelse til hyller, og var sliten, varm og svett etter bare to hyller. Får ta resten en annen dag. Er også litt kvalm i dag, og har litt ømme bryst, føler meg litt oppblåst.
Siden jeg har kjent merkbart ilinger både under EL og nå etterpå på begge sider så bøller jeg med mannen min litt om at det blir tvillinger :hilarious:
Bare seks dager til testing. Skal prøve å holde meg opptatt de neste dagene så de går litt fortere.
 
Last edited:
Krysser fingerne
 
Hvordan har du det idag?
 
Back
Topp