Det største ønske

Takk :) Jo dagen går bra, bare veldig trøtt. Men det er vel årstiden.
Tenker at du har en flott dag og nyter de sterke g-testene :) Nå er det din tur og nå skal den sitte hele veien :Heartred
Tusen takk. Håper det går bra og at du snart kommer etter!
 
PP25 - CD11

Nå begynner ting å skje :) Høy på monitoren, ikke langt igjen til positiv test på strimlene. Og EL slimet kom i dag. Som regel har jeg det i fire dager og EL på siste dagen, så kanskje jeg får EL allerede på cd14 denne gangen også??
I dag farget jeg håret. Litt for mange måneder siden sist. Godt å få freshet meg litt opp og dekt de gråe hårene :hungover: :hilarious:

8F99DFB9-5D0D-4C5D-8972-BCE49C088D11.jpeg
07BC4329-CCBC-4ACC-8AD6-60BFA317C63A.jpeg
 
Spennende dager!
 
PP25 - CD12

Allerede Max på monitoren :eek: og veldig positiv strimmeltest :) Bare en dag med høy før max. Hadde nok fått høy to til tre dager til hadde jeg bare begynt å teste når monitoren ba meg om det, men trodde ikke jeg skulle få max så tidlig to pp på rad. Tempen gikk opp i dag, men satser på at den går ned i morgen. Så da er vel EL forventet alt fra i morgen til mandag tenker jeg. Har kjent litt på at venstre eggstokk har begynt å gjort seg litt mer klar i dag :D

465CA9D4-8803-4785-9EDF-7BA9BA6293A8.jpeg


71C2C8B5-1D41-45A4-BBA9-4DF4548C48B0.jpeg


09BDCF87-60C6-4C03-B0D5-6FB49D541026.jpeg


Streken var ganske tydelig før jeg satte den i monitoren

620234FC-8C79-4DA0-AB0E-CE5000872AC4.jpeg
 
Last edited:
Spennende, spennende!
Tør ikke helt sende babystøv enda, vent med å teste til jeg har vært på TUL da......
 
Spennende, spennende!
Tør ikke helt sende babystøv enda, vent med å teste til jeg har vært på TUL da......
Tar gjerne i mot all babystøv fra deg når du har vært på TUL ❤️ Da har du fått spart opp endel å gi videre ❤️
 
Skjønner godt at Eskimonika ikke tør å spre babystøv rundt seg helt enda. Jeg siktet åpenbart for dårlig sist, men prøver igjen: [emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92]
 
Skjønner godt at Eskimonika ikke tør å spre babystøv rundt seg helt enda. Jeg siktet åpenbart for dårlig sist, men prøver igjen: [emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92]
Skjønner det godt ja.
Takk for babystøvet ❤️ Satser på at kroppen tar det til seg denne gangen ;)
 
Skjønner det godt ja.
Takk for babystøvet ❤️ Satser på at kroppen tar det til seg denne gangen ;)
Så nå at utsagnet mitt om Eskimonika ble hengende veldig i løse luften. Poenget mitt skulle være at noen andre burde ta ansvaret for å sende babystøvet denne gangen :) krysser fingrene både for at støvet når frem og at kroppen din bruker det godt :)
 
Så nå at utsagnet mitt om Eskimonika ble hengende veldig i løse luften. Poenget mitt skulle være at noen andre burde ta ansvaret for å sende babystøvet denne gangen :) krysser fingrene både for at støvet når frem og at kroppen din bruker det godt :)
Denne gangen må bare kroppen være mottagelig altså :D
 
Back
Topp